globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestalo jet
5.6.2012 v 12:34
Zdravim, potřeboval bych radu na co se zaměřit u mého telátka, který mě dneska chciplo
Byl jsem se projet a cestou nazpátek cca 30km zašlo být ještě více ucukanější než je obvyklý v nižších ot. a na kruháči po vymáčknutí spojky jednu chvíli jelo na 1 válec. Domů jsem dojel ale do garáže už ne párkát to dost střelilo do výfuku a chcíplo a už ho nenastartuju . Nenapadá někoho co s tím je? Zítra chci schodit nádrž a kouknout se na fajfky od svíček jestli není někde přerušená (svíčky jsou dávaný letos nový dle výrobce). Ještě tak před cca 800km, mě motorka při svižnějším tempu začla hlásit chybu FI ale jen problikávalo a po opět. nastartování se už neobjevilo, tak jsem tomu nevěnoval až moc pozosrnosti. Moc díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Přestalo jet

5.6.2012 v 12:40 | Nahoru | #1
Přesně to co píšeš mi dělala aprilie, kromě chyby FI, byla v ní nová svíčka a začla střílet a nechtěla ject, když jsem dal novou svíčku tak zase jezdila normálně. Zkus se mrknout na ty svíčky a uvidíš.

Přestalo jet

5.6.2012 v 12:41 | Nahoru | #2
assassinééééééééééééé

Přestalo jet

5.6.2012 v 12:56 | Nahoru | #3
GuliR6: samozdřejmě na ně zítra mrknu, ale ted jsem to byl zkoušet a ani náznak blafnutí, to mi příjde divný, ale špatný svíčky dokážou pěkně potrápit .

strakon: neboj už jsem mu hned psal

Naposledy editováno 05.06.2012 12:57:14

Přestalo jet

5.6.2012 v 13:43 | Nahoru | #4
Má už TeLe diagnostiku jako novější Suzuki? Jestli ano, zkusil bych to, co vyleze.

Přestalo jet

5.6.2012 v 15:23 | Nahoru | #5
Hele nevím ja TLcko ale já měl podobnou záhadu na Ducati (mám palivové čerpadlo a filtr v nádrži)A rozpadla se propojovací hadice mezi filtrem a čerpadlem-přisává vzduch-cuká,pri nízké hladině jde jen na jeden

Přestalo jet

5.6.2012 v 15:35 | Nahoru | #6
Mrkni na hlavní pojistku u baterky a kontakty kolem.
Měl jsem ten samej problém před lety,ale na eRku.

Přestalo jet

5.6.2012 v 15:47 | Nahoru | #7
Zatím díky za rady a poznatky, zítra mrknu všude na kontakty a pojistky musí to být jen prkotina snad. Ještě mě napadlo jestli není něco s čerpadlem, že by tam nešel benzín, zkusím proměřit a uvidíme

Přestalo jet

5.6.2012 v 17:42 | Nahoru | #8
Že by přívěra :)pokud na teleti někde je.Tipuju,že ta chyba bude někde od dávkování směsi,případně přívěry.Píše ti to FI když otočíš klíček?Napíchni na samodiagnostiku a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

5.6.2012 v 17:48 | Nahoru | #9
StiefTomas: právě,že jen jednou mi to napsalo FI jak jsem psal cca před 800km a doted když otočím klíčem tak je vše stejný bez vady píše jen Check a stačilo by nastartovat

(reakce na) Přestalo jet

5.6.2012 v 18:38 | Nahoru | #10

MSCH píše: StiefTomas: právě,že jen jednou mi to napsalo FI jak jsem psal cca před 800km a doted když otočím klíčem tak je vše stejný bez vady píše jen Check a stačilo by nastartovat



Co čerpadlo?Začne tlačit benzín?

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

5.6.2012 v 20:17 | Nahoru | #11
Cus, jen tak pro info, cos tam dal za svicky?to ze nejdou oba by muselo znamenat ze nepali obe civky to je divny, tzn jestli to nehazi jiskru, muselo by to bejt svickama. Pokud to nedava palivo tak bymto zas muselo byt ucpane tam kde je to spolecny,ntzn pred vstrikama, regulator tlaku paliva, pumpa, palivovej filtr....

Přestalo jet

5.6.2012 v 20:28 | Nahoru | #12
Koukej to do srazu opravit...Jak psali kluci, projdi si kabeláž, pojistky, a když nic nenajdeš tak spusť autodiagnostiku, propoj diag. konektor kanc. sponkou, zapni zapalování a třeba se ti zjeví kód chyby např.: C23 a od toho se dá odpíchnout dál, mě třeba Tele zničeho nic chcíplo a žádnou chybu nehlásilo a nešlo nastartovat jen na displeji bylo CHECK a po chvíli zas v pohodě, jednou mi to udělalo a já koukal na pojistky při zaplým zapalování a jak jsem se dotknul přerušovače blinkrů tak CHECK zhaslo a zabzučela pumpa, pak jsem zjistil, že v tom přerušovači je dioda, která spíná čidlo stojánku a měl jsem ten přerušovač KO, vyměnil jsem ho a OK

Přestalo jet

5.6.2012 v 20:30 | Nahoru | #13
svíčky jsem dal NGK CR9EK , po zapnutí klíčku čerpadlo slyšet je, otazkou bude jestli z toho pujde benzín po zapnutí zítra až to kuchnu.

(reakce na) Přestalo jet

5.6.2012 v 20:32 | Nahoru | #14
assassin> A co vy, jedete taky??? Kvůli rámu můžeš i autem

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

5.6.2012 v 20:38 | Nahoru | #15
Dewwil: hele nevim, nejak ted mam min casu nez obvykle.
MSCH: odklop nadrz, sundej airbox a zastartuj s plnym plynem at vidis pres klapky na vstrikovace a uvidis jestli tam rozprasuji benzin.... Pak budem badat nad tou elektrikou....

(reakce na) Přestalo jet

5.6.2012 v 20:45 | Nahoru | #16

assassin píše: Dewwil: hele nevim, nejak ted mam min casu nez obvykle.
MSCH: odklop nadrz, sundej airbox a zastartuj s plnym plynem at vidis pres klapky na vstrikovace a uvidis jestli tam rozprasuji benzin.... Pak budem badat nad tou elektrikou....



Ok

Přestalo jet

5.6.2012 v 22:25 | Nahoru | #17
Ještě jsem byl, ted u motorky a všiml jsem si že po otočením klíčku a zapnutí chcípáku, se ozve čerpadlo ale nápis CHECK na display se neukáže, místo toho jsou tam 3čárky ( - - - ) čárky

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

6.6.2012 v 07:32 | Nahoru | #18
To je OK, tři čárky značej, že je to studený a jakmile nastartuješ a dostane se to na 20°C tak to zobrazuje teplotu chladící kapaliny, máme to tak všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet

6.6.2012 v 08:37 | Nahoru | #19

dewwil píše: To je OK, tři čárky značej, že je to studený a jakmile nastartuješ a dostane se to na 20°C tak to zobrazuje teplotu chladící kapaliny, máme to tak všichni



Neboj to vím, ale vždy před startem se musí ukázat nápis CHECK a ten se neukáže

Přestalo jet

6.6.2012 v 14:39 | Nahoru | #20
Tak jsem to dneska trochu odstrojil a prvně jsem prošel kabely a nikde nic není odpadlýho. Nakonec jsem vyndal svíčky a jiskru se slabší baterkou to nedalo, tak jsem to hodil přes kabely na autobaterii a nakonec to jiskru dalo a chytlo to pěkně napoprvé. Nevíte někdo proč mě to tedy nechtělo chytnout včera jak mi to šlo chvíli na 1 válec?? zítra zkusím proměřit proud na baterce při různých ot. jestli to třeba nepřebýjí

(reakce na) Přestalo jet

6.6.2012 v 14:50 | Nahoru | #21

MSCH píše: Neboj to vím, ale vždy před startem se musí ukázat nápis CHECK a ten se neukáže



Hmm, ten se mi taky neukazuje, jdu to zkusit

e: Tak je to OK, CHEC to píše jen když tam máš kvalt, na neutral ti to hodí rovnou ty tři čárky

Naposledy editováno 06.06.2012 14:54:03

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

7.6.2012 v 09:47 | Nahoru | #22
Kolik vám dobíjí, Tele ? mě kolem 13+-0,1V i při vyšších ot., není to málo?

Přestalo jet

7.6.2012 v 12:28 | Nahoru | #23
Ted jsem přijel z projíždky a najel jsem cca 120km a uplně bez problémů a startuje to na otočení. Nevím zda to zítra risknout a potřebuju jet cca 200km na motorce a v neděli nazpátek jestli měla asi špatný den a nebo jestli nemá ráda déšt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet

7.6.2012 v 17:52 | Nahoru | #24

MSCH píše: Kolik vám dobíjí, Tele ? mě kolem 13+-0,1V i při vyšších ot., není to málo?



To je žalostně málo.Mělo by to dávat 13,5V - 14.2V.13V je žalostně málo.Nebál bych se říct,že to nedobíjí skoro vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet

7.6.2012 v 17:58 | Nahoru | #25

StiefTomas píše: To je žalostně málo.Mělo by to dávat 13,5V - 14.2V.13V je žalostně málo.Nebál bych se říct,že to nedobíjí skoro vůbec.



To je pravda, ale ještě jsem si uvědomil, že je to měřený se zapnutými světly (na TL nejdou vypnout), tak to má taky odběr. a pokud baterie má 12,6V tak když tam je 13V při nastartování, tak tam musí něco dobíjet. pravda není to moc

(reakce na) Přestalo jet

7.6.2012 v 18:36 | Nahoru | #26

MSCH píše: To je pravda, ale ještě jsem si uvědomil, že je to měřený se zapnutými světly (na TL nejdou vypnout), tak to má taky odběr. a pokud baterie má 12,6V tak když tam je 13V při nastartování, tak tam musí něco dobíjet. pravda není to moc



Hele se světlama to musí fakt dávat cca 14V.Taky mi SRADík nedobíjel,v alpách se mi skurvil regulátor,dávalo to 13,2 a baterka byla vážně skoro na pokraji smrti.Koukni na všechny kontakty co vedou k regulátoru,kostru co vede na baterku a motor a případně pokud bude tohle vše v cajku,tak změř mezi sebou fáze co vedou od alternátoru.Pokud budou dávat na volnoběh 30V a při přidání to může skočit až na 100V tak ti odešel regulátor do věčných lovišť,páč ti jedna fáze nedobíjí.

1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet

7.6.2012 v 18:49 | Nahoru | #27
MSCH: check to pise kdyz je rozpojeny rele co spina pumpu a mas zaplej klicek, a to rele je rozpojeny bud kdyz tam mas stojanek nebo kdy je vyplej cervenej cudl na riditkach.

Nabiji ti to malo, ale rekl bych ze to bude klasika na Tl, regulator blbe reguluje protoze kvuli prechodakum v kabelovym svazku meri blbosti, chce to jednoduchou upravu, z vystpu regulatoru dovest plus a minus primo na baterku, kdyz rozpojis konektor co jde z regulatoru tak ma 4piny dva jsou plus, dva minus tzn dva a dva spojis a ty dva draty dotahnes na baterku. Jo dva cerny minus, dva cerveny plus samozrejme....

Jinak jeste obcas se stava ze kvuli prechodakum je maly napeti na civkach, na civce je jeden kontakt plus- tam by po zapnuti zapalovani melo byt trvale plus, druhej kotakt spina jednotka na kostru. Zkus zmerit napeti na te civce proti kostre a pak na baterce, pokud tam bude rozdil chtelo by to udelat tzv + mod, to bych ti popsal jak na to, ale to nabijeni bych udelal prvni.....

(reakce na) Přestalo jet

7.6.2012 v 20:17 | Nahoru | #28

assassin píše: MSCH: check to pise kdyz je rozpojeny rele co spina pumpu a mas zaplej klicek, a to rele je rozpojeny bud kdyz tam mas stojanek nebo kdy je vyplej cervenej cudl na riditkach.

Nabiji ti to malo, ale rekl bych ze to bude klasika na Tl, regulator blbe reguluje protoze kvuli prechodakum v kabelovym svazku meri blbosti, chce to jednoduchou upravu, z vystpu regulatoru dovest plus a minus primo na baterku, kdyz rozpojis konektor co jde z regulatoru tak ma 4piny dva jsou plus, dva minus tzn dva a dva spojis a ty dva draty dotahnes na baterku. Jo dva cerny minus, dva cerveny plus samozrejme....

Jinak jeste obcas se stava ze kvuli prechodakum je maly napeti na civkach, na civce je jeden kontakt plus- tam by po zapnuti zapalovani melo byt trvale plus, druhej kotakt spina jednotka na kostru. Zkus zmerit napeti na te civce proti kostre a pak na baterce, pokud tam bude rozdil chtelo by to udelat tzv + mod, to bych ti popsal jak na to, ale to nabijeni bych udelal prvni.....



Takže jako první živíš baterku a potom spotřebiče...Zajímavé :) mě nikdy nenapadlo tyjo...Super nápad hele

Přestalo jet

7.6.2012 v 20:26 | Nahoru | #29
Díky za rady kluci, musí to tento víkend najet 500km, tak uvidím, kde zůstanu na kávu déle Po víkendu to hodím k elektrikářovi, bohužel el. vůbec nerozumím a než bych se s tím doma 3dny sral a pak zjistil, že s tím nic neudělám a byl akorád nasraný a na nervy, tak to dám radši hned k známýmu, protože z toho co jste napsali, je to pro mě španělská vesnice Každopádně nabíječku beru sebou na víkend

Přestalo jet

7.6.2012 v 20:37 | Nahoru | #30
Jj, taky jsem se sral s dobíjením, dokonce jsem to udělal jak Assassin píše, ale já měl bohužel regulátor v kelu, tak jsem koupil jinej jetej a ono to samý taky v zadeli, vyšlo to až na třetí pokus, ono to těch 13,1V chvilku stíhá dobíjet cca 3-4dny a pak tě to někde nechá Teď mi to dává se zapnutýma světlama 14,3V a cajk Prostě to zkus jak píše Assassin(investice cca 40kč) a změř to, pokud to bude furt stejný tak neváhej a kup regulátor Nebo po dvou dnech vždycky nabít baterku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist