1 reakcí na tento příspěvek VVolnoběh na 955i
Ten systém funguje tak, že klapky mohou být na dorazech a úplně zavřené, přičemž si to přisává vzduch přes bypasy, které jsou napojeny na tenhle ventil, pokud je ventil pokaženej, přidřenej, ucpanej, nebo jinak poškozenej, na volnoběh se tam nedostává vzduch a problém je na světě.
Šroubky tam jsou, ale na synchronizaci klapek, ne na nastavení volnoběhu. I když myslím že tam nějaký centrální doraz byl, no už si to nepamatuju.
Stáhni manuál a počti si.
Někde tady je vlákno s free diagnostickým softwarem, kábl stojí necelý 400,- tak to můžeš udělat sám, nebo dojet do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek VVolnoběh na 955i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VVolnoběh na 955i
Origo diagnostiku ovládám, tohle free ne, koupil jsem to jenom kvůli tomu, že známej má bonnieho a bude potřebovat pár blbostí.
Kdybys chtěl něco řešit klidně se zeptej, celkem mě to zajímá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VVolnoběh na 955i
Ta hadička na podtlakový regulátor tam skoro nic neovlivní a pozdější modely už ji ano neměly. Hlavně, aby si to přes ní nenasávalo falešnej vzduch. Pokud to blbne, tak ještě zkontroluj trysky, vymontuj celou lištu i s vstřikovačema, napoj na nádrž, zapoj čerpadlo a nech to natlakovat a detailně sleduj tak 15 minut trysky, nesmí se ani orosit, natož kapat, pokud netěsní i trochu, tak při podtlaku, jaký je v sání nebude těsnit vůbec a s motorem se nedomluvíš.
To WD, no nevím moc to sním nepřehánět, stačí jen potřít ten ventil, ne celé prošplíchat.
Jestli chceš něco přelouskat, napiš co.
Pak další věc je nastavení potenciometru TPS, ale to už bych vyloženě vařil z vody, neviděl jsem Triumpha 2 roky.
1 reakcí na tento příspěvek VVolnoběh na 955i
Ono jde o to, co si ECU myslí že je realita a co je realita. Tedy pokud jsou klapky zavřené a TPS ukazuje 15 procent, je to blbost, Je tam sice reset škrtící klapky, ale tím právě jen řekneš kde je nula, bez ohledu na to jaká je skutečnost. Triumph měl několik vstřikování, několik systémů a já už v tom mám guláš. Kdyžtak PM, Ať nedělám vlny.
Dole jsou ještě 3 nastavitelný hodnoty, ale nic se nezměnilo, tak jsem vše nechal jak bylo původně. Nakonec příčina byla v prasklince papírovýho těsnění pod sacíma hrdlama. Po výměně bylo vše OK.
Myslím, že pokud Tuneecu žádno chybu nehlásí, tak by to měla bejt nějaká blbost kterou elektronika neodhalí. Jěště bych zkontroloval hadičky propojení hrdel.
možná vám pomůže tento článek. Týká se nastavení TPS a ISC. Píšou o sprintu, ale bude to podobný.
http://www.triumphra...pper-adjustment.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i | Medvědtigr | 12 | 10.7.2022 v 19:42 venceslaus |