bmw_r1300gs_cartec





Téma: Zničená hlava a píst
 
27.5.2012 v 22:04
Zdarec chlapy,máme hondu cr 80 a před měsícem nam něco vlítlo do motoru.Rozbilo to píst a poškrábalo válec.Udělaly jsme Nikasil a koupily novej píst a cca po 2MTH se to stalo znovu.Nemáme představu odkud a co se tam mohlo dostt.Neporadíte nám kde by mohl být problém.



Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:11 | Nahoru | #1
Kurna to vypada jako by to melo vyssi horni uvrat.

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:13 | Nahoru | #2
Asi blbá otázka jestli jezdíš s filtrem vid?

Vypada to jak když nasypeš do airboxu pisek a dáš plnej plyn

Naposledy editováno 27.05.2012 22:18:25

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:16 | Nahoru | #3
To muselo klepat do papule už delší dobu.... jsi nepoznal? Tohle se asi určitě nestalo hned..

1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:20 | Nahoru | #4
Samo že jezdíme z filtrem ! Neklepalo to právě že vůbec ! Pár koleček po zahradě a všechno v poho potom lehce po lesní cestě a najednou to chcíplo a komprese v háji !

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:25 | Nahoru | #5
Kdysi se mi stala podobná příhoda na YZ 125. Vždycky v motoru něco na chvíli zaklepalo ale jelo to furt, až jednou to zaklepalo a hotovo. Bylo rozlítlé jehlové ojniční ložisko a pár jehliček se dostalo někama nad píst a postupně to dělalo bordel až to zaklepalo kroužek a konečná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:26 | Nahoru | #6
MANBiker> A ta hlava co tam je. Ta je origo nebo laděná přesně pro tento typ a ročník.

Střílim od boku co by to mohlo být, vážně netuším neboť vidím poprve.

Ted me napadlo pořídit novej píst, dat ho tam vzít modelínu připlacnout na tu hlavu slozit dat do horní uvratě rozebrat a hned poznáte jesti je tam vule.

Naposledy editováno 27.05.2012 22:31:09

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:32 | Nahoru | #7
To fakt vypada jakoby ti pist mlatil do hlavy

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:40 | Nahoru | #8
Vpadá to na jehly neby kousky spojení z ložiska je potřeby projít všechny ložiska i klece a řekl bych že určitě na jednom něco najdeš

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:41 | Nahoru | #9
nenaštval jsi někoho kdo má přístup k motorce? Že by ti jí vždy trošku zasypal pískem To je strašně rozšlehaný.

(reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:43 | Nahoru | #10

Jay26 píše: MANBiker> A ta hlava co tam je. Ta je origo nebo laděná přesně pro tento typ a ročník.

Střílim od boku co by to mohlo být, vážně netuším neboť vidím poprve.

Ted me napadlo pořídit novej píst, dat ho tam vzít modelínu připlacnout na tu hlavu slozit dat do horní uvratě rozebrat a hned poznáte jesti je tam vule.



stačí tam dát cín skrz díru na svíčku zatočit a změřit kolik je cín sklepanej a pak vědět kolik má být štěrbina ale tohle nemá nic společného s malou štěrbinou něco se tam evidentně s... a byla chyba tam dát nový píst když nevíš co to způsobilo

1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:48 | Nahoru | #11
Možná je to 3,14čovina, ale mohli jste tam třeba dát jiný (vyšší) píst nebo tenké těsnění, které si sedlo a udělala to toto?

1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:48 | Nahoru | #12
jehla z ložiska nebo rozpadlá klec atd. štěrbina se měří cínovým drátkem

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 22:57 | Nahoru | #13
Soráč pánové moje vědomosti čím by to mohlo být jsou dosti omezené, příčin může být mnoho a když to nemá člověk před sebou může jen hádat, ale at je to čímkoliv bude potřeba novej píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:01 | Nahoru | #14

Petr.DR píše: Možná je to 3,14čovina, ale mohli jste tam třeba dát jiný (vyšší) píst nebo tenké těsnění, které si sedlo a udělala to toto?



Tohle je dobrej názor a přijde mi to i logický... otázka pro tazatele? Měřily jste kompresi? Protože pokud bylo nízký těsnění tak to muselo mít kompres jak svině....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:05 | Nahoru | #15

FrankySS píše: Tohle je dobrej názor a přijde mi to i logický... otázka pro tazatele? Měřily jste kompresi? Protože pokud bylo nízký těsnění tak to muselo mít kompres jak svině....



no zase tak dobrej názor to nebude protože pokud by ten píst byl vyšší nebo jinej tak tam nebudou takovéhle díry ale otlučená hlava .. skoro stoprocentně jsou to jehly nebo ropadající se klec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:06 | Nahoru | #16

sxs525 píše: jehla z ložiska nebo rozpadlá klec atd. štěrbina se měří cínovým drátkem



souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:09 | Nahoru | #17
rici.r> Tak to by zase poznal že se mu vysypalo nejaký ložisko jak na ojnici tak na klice když to má rozebraný nemyslíte?

Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:10 | Nahoru | #18
takový díry do pístu ti písek neudělá, ani kus hliníku ne. ale kousek kalený oceli by to mohlo dokázat

(reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:13 | Nahoru | #19

Jay26 píše: rici.r> Tak to by zase poznal že se mu vysypalo nejaký ložisko jak na ojnici tak na klice když to má rozebraný nemyslíte?


právě že nikde nevidím že by něco rozebíral píše jen že koupily novej píst a hurá jezdit.těch informací není moc ale jelikož toto nevidím poprvé tam si myslím že je to ono .a na klice poku má normální ložiska tak jsem se setkal už také stím že jak jsou spojené ložiska těmi nýtky tak se umí otrhnout a udělat podobnou paseku na pístu a hlavě.

1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:16 | Nahoru | #20
Tak tady to je : http://www.quardamx...za-pistu-u-dvoutaktu Obr.:3 a 4 stejný případ. Máte pravdu a ještě se nám to rozšířilo na složení směsi

Naposledy editováno 27.05.2012 23:16:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:21 | Nahoru | #21

Jay26 píše: Tak tady to je : http://www.quardamx...za-pistu-u-dvoutaktu Obr.:3 a 4 stejný případ. Máte pravdu a ještě se nám to rozšířilo na složení směsi



boreec akorát je škoda že nad tím nelaborovaly při první zkáze protože píst + nikasl něco stojí a je to zase v ...... věřím že u klikovky najdou ještě zbytky toho co to udělalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:30 | Nahoru | #22
rici.r> Pozdě bycha honit. Vysoká teplota při spalování chudé směsi ve spojení s vysypaným ložiskem zdrápe válec a k tomu udělá takovou krásnou strukturu na pístu i hlavě. Jak pěkné, když se to sere tak pořádně

Naposledy editováno 27.05.2012 23:31:42

(reakce na) Zničená hlava a píst

27.5.2012 v 23:34 | Nahoru | #23

Jay26 píše: rici.r> Pozdě bycha honit. Vysoká teplota při spalování chudé směsi ve spojení s vysypaným ložiskem zdrápe válec a k tomu udělá takovou krásnou strukturu na pístu i hlavě. Jak pěkné, když se to sere tak pořádně

chudou směs nemají to by ten píst vypadal jinak to je vidět na první pohled

Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 00:22 | Nahoru | #24
V rámu tenhle problém nevyřešíš ! Rozpůlit a závada se určitě ukáže ( podle mě bude v klikovém prostoru kovovej bordel )

Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 00:30 | Nahoru | #25
vypadá to na ložisko přívěry . asi bývalé

Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 08:40 | Nahoru | #26
Jedna věcná pro zakladatele vlákna - když se děla na 2T motor, tak celý ...ne jenom vrch, ale i spodek, protože to jinak dopadá takto...jinak při té druhé destrukci bych hledal kousky kovu ve spalovacím prostoru...jak už tady ostatní nastínili - vysypané ložisko - na klice, ojnici apod...motor celý rozdělej a podívej se, kde je chyba...

Edit: písmenko

Naposledy editováno 28.05.2012 09:08:48

(reakce na) Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 10:23 | Nahoru | #27

rici.r píše: no zase tak dobrej názor to nebude protože pokud by ten píst byl vyšší nebo jinej tak tam nebudou takovéhle díry ale otlučená hlava .. skoro stoprocentně jsou to jehly nebo ropadající se klec


Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 14:00 | Nahoru | #28
Soudě podle těch otlačenín to jste toho na tom narajtovali ještě dost. Ale je to jasné mechanicke poškození od klece ložiska nebo kusu pístu jehly jak je napsáno výše. Tohle se stát mě tak okamžitě půlim motor, protože zbytek toho sajrajtu je určitě i v ložiskách.

A kdyby byl vysokej píst tak to by se klika ani neprotočila jen taková technická připomínka.

Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 20:19 | Nahoru | #29
Zdarec , když se to stalo poprvé tak klika ani ojka žádnou vůli neměli ! Byla naše blbost že se motor nerozpůlil ale co už teďka ! O víkendu to rozeberem ! Díky všem za rady !

Zničená hlava a píst

28.5.2012 v 21:56 | Nahoru | #30
Jednoznačně cizí předmět ve spalovacím prostoru, je to vidět že je to nasekaný i v místě kde je místa dost.
Jinak na tom pístu je vidět, že se to potom i částečně potkalo (utemované výstupky), takže komplet ojnice vč. ložisek !!!
Hoď sem fotky hlavy a pístu z první destrukce, jen pro zajímavost.
Jinak jen pro info, zkoumáním dílů z poničených motorů se dá lecos zjistit a najít příčinu. Já loni strávil hodně času zkoumáním částí 2x po sobě zničeného 300 koňového turba z Octávie. Z nemagnetického kovu se vlivem vysokých teplot při tření během destrukce stal kov magnetický. Řešilo se to půl roku, teď to konečně funguje.

Naposledy editováno 28.05.2012 22:02:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist