"problém" brzd na Kawasaki Z750 se řeší všude v ostatních vláknech. Přesto ale nemám pořád jasno a není to dořešené. Někdo říká to a někdo zase tamto. Faktem je, že z750 bzrdí opravdu mizerně a na to, že to má stejně brzdiče jako třeba SV650, tak je tam ohromný rozdíl.
Z750 má hodně měkkou vidlici. Nevím, jestli to pak nedělá ten efekt slabých brzd, protože mám pocit, že nástup není ostrý, ale pozvolný, že se to pak rozbrdí, jako by se nejdřív musela vidlice zabořit.
Je proto otázkou, že když vyměním destičky za sintrované (asi lucas srq), jestli jen nevyhodím peníze (mám přední desky nyní s dobrým masem) nebo aby zlepšení bylo jen malé.
Pancéřky prý takový efekt nemají. Nevím...
Jak byste řešili brzdy vy? Díky za jakoukoliv radu.
Spíš bych se zeptal primo nějakého prodejce jakou směs na zedovy kotouče. Pancirky fakt samy o sobě nic moc neudělaj.
Proti měkké vidly by mohly pomoct progresivní pružiny, ale jestli to bude mit nejaky efekt na brzdy nevim, spíš bych řekl ze ne.
Další věc je pumpa, jeji výměna dokáže taky zazraky, ale tady by to chtelo něčí zkušenost abys zbytečně netápal a případně koupil něco o čem víš, ze to zmenu k lepšímu přinese urcite.
Nebo zacni používat i zadní brzdu, to taky udělá dost
Jinak ja pouzivam sintrovany desticky of golfrenu a za ty prachy si fakt nemuzu stezovat. Na moje ryclosti me bohate staci AD smes, coz na Z750 bych volil asi tu o tridu vyssi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zlepšit brzdy na kawě Z750 rv04
Dej Nissiny ST + pancerovky a neverim ze by to nebrzdilo umerne svemu vykonu.
Lucase hodne spini kolo Nissin jsou ve vsem lepsi ale drahsi.
ta kawa ma pomerne osizene dvoupistky... tam si myslim ze jediny co muzes udelat je peclive vycistit a namazat (hlavne ty vodici trny) ..to teda pro pocit z brzdeni, pripadne pancerky (taky jen lepsi pocit) pro brzdnej ucinek muzes udelat jediny.. vymenit desky...
ty doporucene nissiny jsou ok, nebo mam dobrou zkusenost s EBC HH...
dat tam jiny brzdy by slo, ale bude to dost prace, tyhle dvoupistky tim ze jsou slozene ze dvou casti tak jsou pomerne odlisnejch rozmeru nez 4pistky a musel bys na 4pisty udelat redukce... ono to neni takova veda, ale zabere to cas a chce to peclivost.. namerit, nakreslit, sehnat nekoho kdo to vyfrezuje. ja sem naposled takovou redukci delal na enduro(vetsi kotouc) a vyslo to na 1500,- ... to bylo jen na jednu stranu a myslim pomerne "pratelska" cena...
edit: projel jsem tvoje fotky v profilu a udělej co ti radím, páčku i s pumpou a zrcátkem posuň co nejblíž k ohybu řidítka směrem k budíkům, vyměň desky a změna musí nastat
Naposledy editováno 16.05.2012 12:30:07
(reakce na) Jak zlepšit brzdy na kawě Z750 rv04
Sojky píše: Měl bych k prodeji 4 pístky nissin z VTR, akorát nevím jestli by tam pasovaly. Musím to přeměřit.
Tak jsem to přeměřoval a nepasuje to, museli by se udělat redukce. Honda má jinou rozteč(62 mm) než kawa(55-56 mm)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 | YZFLukyn | 1 | 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf |