1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
Toto nám bylo nabídnuto:
10 ks 1 ks....360,00 Kč
20 ks 1 ks....310,00 Kč
• ceny bez DPH 20 %
• jakost mat. EN 10270-2-VDSiCr (alternativa jakosti 14260), ČSN 026002 ( materiál na pružiny autoventilů se zvýšenou odolností proti únavě)
Způsob dopravy: pošta
Způsob platby: dobírka
Termín dodání: cca 3 týdny od přijetí závazné objednávky
Jedná se o materiál ze Švédska ( výrobce SUZUKI Garphyttan) na pružiny, který se dodává zakalený na ca 51 HRc. a loupaný. Vinutí pružiny probíhá za studena.
Naposledy editováno 31.05.2012 10:51:37
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
Takže, kdo budete mít vážný zájem, pošlete „objednávku“. Potom se všichni zainteresovaní domluvíme na dalším postupu.
Pokud má někdo s tímto postupem problém, může vše zajistit dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Děkuji za pochopení
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
progresivní Hagon začínají na 0,4 kg/mm a končí na 0,7 kg/mm, a prý jsou o 20-30 mm delší než ty originály.
Hagon pružiny: zde
edit: necháváš to dělat na stejném místě jako se dělala ta loňská várka? Máme nějaký výkres k těm novým?
Naposledy editováno 04.06.2012 11:02:27
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
Pánové, co tak ten předek přitvrdit, to by jste nechtěli? Dejme tomu o 10% ; 15 % nebo 20% !! Nebylo by to lepší? Pokud ano, tak by bylo potřeba zjistit, kde by se dalo eventuálně uhnout většímu průměru drátu. Problém to prý není, ale musíme vědět, kde budeme přidávat. Jestli na vnitřním nebo vnějším průměrem. Nemáte to náhodou někdo rozdělané na změření? Já bych se kámošem přikláněl k trošku tvrdší variantě pružení. Co se týká použitého materiálu, tak je to údajně to nejlepší, co se dá na tyto pružiny použít a životnost je větší než ta původní verze zakázky z jakosti 14260. Tak co včil?
edit: i když 10% by asi šlo :)
Naposledy editováno 04.06.2012 13:07:30
2 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
1 reakcí na tento příspěvek Noví zájemci o progesivní pružiny na předek TA
2) Karel Nosek
3) „tomstein“
4) „Madik“
5) „Šťepka“
6) „tkubik2004“
7) „Petranule“
8) „momo7l“
To máme 16 ks
Jinak pánové je to s progresama údajně tak, že progresivní pružina se do motorek dává z důvodu střídání různě těžkých jezdců a je v praxi vhodnější pro relativně lehké piloty. Od konstruktéra a technologa pružin v jedné osobě mi vzhledem k tomu, že mám 105 kg a jezdím i plně naložený mi bylo doporučeno zůstat u lineární pružiny, kterou popřípadě přitvrdit. Progresivní pružina je totiž při zachování zdvihu a počtu závitů v začátku pružení měkčí než lineární a tvrdne až u konce. V reálu by byla takto vybavená motorka se mnou posazena níž než při dobrém lineáru. Z toho vyplívá, že do progresa na 99 % nejdu.
Tímto se všem omlouvám, pokud budete chtít,tak někomu přepošlu výkres a nabídky s kontakty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp | Punisher | 13 | 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981 |