bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zráta výkonu při nižších otáčkách
Ahoj,

koupil jsem Banditu 2004 a občas se mi stává že po zahřátí a vcelku svižné jízdě najednou motor vypadává při otáčkách do 6tisíc.
Z výfuku jde dunivý zvuk a výkon se ztrácí.
Po pořádné dávce plynu a přehoupnutí otáček k sedmi tisícům se opět výkon dostavuje a motorka jede.
Také tomu pomáhá chvíli odstavit moto, ale to jsem udělal jenom jednou, že jsem měl po cestě benzínu tak jsem normálně nabral palivo a pak jel zase v pohodě.

Vyměnil jsem olej ale i tak to neodeznělo.
Tento víkend zkusím vyfoukat vzduchový filtr a uvidíme.

Nemáte někdo podobnou zkušenost s výpadkem výkonu?

Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zráta výkonu při nižších otáčkách

15.5.2012 v 23:04 | Nahoru | #1

mata24 píše: Freeman86> Ahoj.Podle me to bude hodne delat ten vzduchac.ja jsem starej profoukl a bylo to jeste horsi a ono ho taky musis vyfoukat spravnym smerem,Nakonec jsem stejne koupil ten hilfo a je to O.K. jen je na prd pristup,sundat nadrz a kdyz uz bych to delal tak bych vymenil svice jo a je k nim taky pristup bez origo klicu na kkt.jeste zkus uvolnit hadicku co je pod vyfukem zaspuntovana,vede z air boxu,mne z toho vytekl kotel humusu



Jj už jsem to měl rozdělaný ale byl jsem sám, tak jsem to nedodělal.
Zkusim to udělat ve dvou abych nemusel demontovat celou nádrž a vypustit jí.
O té hadičce jsem si přečetl, zkusim to a uvidim.
Jaký si dal ty svíčky? Já dám podle manuálu standart. NGK CR9...
Klíč bych měl mít v nářadí pod sedlem, podle manuálu stačí.

Díky za reakci

(reakce na) Zráta výkonu při nižších otáčkách

17.5.2012 v 17:17 | Nahoru | #2
Freeman86>Cus jo Pouzil jsem normalni svicky ktery jsou v manualu coz jsou ty NGK 9. Jo a vypoustet nadr kdyz ji zdelavas nemusis.Nechas pal kouhoutek v poloze on,Uprostred je srobek a ten povolis, plastove kohoutek sundas,sundas sedlo povolis srouby co drzi sedlo pod nima jsou dalsi dva s gumovema podlozkama pak tu nadrz povystrcis smerem k sedlu ze spod nadrze oddelas dve hadicky u kohoutku,kazda ma jine prumer,takze tam nic neskazis a dve hadicky naproti ty jsou prepadovy.max vykape trochu benzino od hadicek,ale nic nepotece.Ja jsem to delal sam uz nekolikrat,tak se toho neboj.Jinak manualy jsou tady na motorkarich v cestine i s obrazkama,tak jestli nejsi lama tak to das a rovnou mrkni na ty svice.

(reakce na) Zráta výkonu při nižších otáčkách

17.5.2012 v 17:22 | Nahoru | #3
Freeman86> Ty svicky NGK CR9EK klasika standart.Jinak ja origo klic nemam tak jsem se stim pekne vyje... Cus a at se dilo zdari.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist