Chci pořádnej stroj, kterej ale udržím mezi nohama. Zatim sem vybírala jen podle krasy, pac tomu moc nerozumim
tak tahle je zatim favoritem... Kawasaki Z 750
Panove poradte prosim, ci je to dobra volba.
Diky
Uzavřeno 05.06.2012 v 20:12 uživatelem kate88
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
Jinak souhlas, monster 600/620 pro začátek ideál, případně nějaká 500 (gpz 500, gs 500, cb/cbf 500), maximálně tak SV 650. Ideálně aby to nemělo víc než 50 kW (jestli nemáš nic najeto v běžném provozu ani v autě, tak se koukni raději na nějaké 250ky). Bacha na to, že větší motorky mívají širší zadní gumu a musí se v zatáčkách víc klopit, což může být pro začátečníka docela problém. Větší motorky jsou citlivější na přidání i ubrání plynu (při úplném ubrání se může i bloknout zadní kolo). Bacha na to, jak dosáhneš na zem a udržíš motorku (často s ní budeš muset manipulovat na místě, tak abys jí utáhla).
Počítej s tím, že ti motorka určitě spadne při nulové rychlosti, takže je lepší jít do začátku do nějaké starší motorky bez kapotáže (aby se toho co nejméně mohlo rozbít). Naháč tě navíc donutí jezdit v rozumných rychlostech.
Naposledy editováno 10.05.2012 12:21:12
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
DMRS píše: 0Rh-> 500 ccm a 4 válce? Můžeš napsat jakou jsi měl na mysli? Nějak mě žádná taková současná motorka nenapadá...
Jinak souhlas, monster 600/620 pro začátek ideál, případně nějaká 500 (gpz 500, gs 500, cb/cbf 500), maximálně tak SV 650. Ideálně aby to nemělo víc než 50 kW (jestli nemáš nic najeto v běžném provozu ani v autě, tak se koukni raději na nějaké 250ky). Bacha na to, že větší motorky mívají širší zadní gumu a musí se v zatáčkách víc klopit, což může být pro začátečníka docela problém. Větší motorky jsou citlivější na přidání i ubrání plynu (při úplném ubrání se může i bloknout zadní kolo). Bacha na to, jak dosáhneš na zem a udržíš motorku (často s ní budeš muset manipulovat na místě, tak abys jí utáhla).
Počítej s tím, že ti motorka určitě spadne při nulové rychlosti, takže je lepší jít do začátku do nějaké starší motorky bez kapotáže (aby se toho co nejméně mohlo rozbít). Naháč tě navíc donutí jezdit v rozumných rychlostech.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)