globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: @


Naposledy editováno 10.04.2024 07:39:08

1 reakcí na tento příspěvek @

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2012 v 21:44 | Nahoru | #1
Ze na nem neudrzis ruku je cca 50 stupnu, jo to je normalni.
na napeti se koukni tady


Naposledy editováno 15.04.2024 10:56:59

1 reakcí na tento příspěvek @

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2012 v 21:57 | Nahoru | #3
kdyz dava alternator kolem 350W, zapalko a svetlo sezere placnu 100W, tak ti zbyde 250W ktery se v regulatoru meni na teplo, vem si 100W zarovku, jak je horka, taky asi na ni neudrzis ruku


Naposledy editováno 15.04.2024 10:56:42
kawapepek> si nikdy neladil CPUcko ? Bezne se udava ze teplota kdy na chladici uz neudrzis ruku je 50 stupnu. Maximalni teplota pro bezny polovodicovy soucastky byva cca 99stupnu, takze 80 je tak akorat. Ale nejlepsi bude si vzit teplomer a zmerit to

(reakce na) @

4.5.2012 v 23:24 | Nahoru | #6

gugo píše: kawapepek> si nikdy neladil CPUcko ? Bezne se udava ze teplota kdy na chladici uz neudrzis ruku je 50 stupnu. Maximalni teplota pro bezny polovodicovy soucastky byva cca 99stupnu, takze 80 je tak akorat. Ale nejlepsi bude si vzit teplomer a zmerit to



80 stupnu? Takova teplota byla akorat mozna tak za dob Pentium 4

@

4.5.2012 v 23:33 | Nahoru | #7
mě reglér taky měnili na svolávačce a horkej teda je


Naposledy editováno 15.04.2024 10:56:50

(reakce na) @

6.5.2012 v 16:24 | Nahoru | #10

kawapepek píše: Na jaký to bylo motorce???

...na bandasce 1250
Suzuki měla loni svolávačku na regulátory,prej spíš takovou preventivní,že prej byl zespodu špatně utěsněnej a mohla by se tam dostat voda.Ale makal úplně bez problému tři roky Docela dobrej přístup od Suzuki

Naposledy editováno 06.05.2012 16:28:17

@

22.9.2012 v 09:48 | Nahoru | #11
Kamaradovi se regulator na Ducati Monster proskvaril skrz plast na kterym byl pridelany. Jen tak tak sundal sedlo a odpojil baterii.
koukam ze i u kawy uz setrej a davaj tyhle ztratovy/topici regulatory

(reakce na) @

22.9.2012 v 15:12 | Nahoru | #13

WHTRDR píše: koukam ze i u kawy uz setrej a davaj tyhle ztratovy/topici regulatory



a prosimte ukaz mi neztratovy netopici regulator, to slysim poprvy
to bylo myšleno spíše ve smyslu, že některá moto měla klasický altík a tam se to regulovalo budícím napětím rotoru (ten byl vně motoru), ale tady u altíku s rotorem s permanentím magnetem je to regulováno zkratovým regulátorem

(reakce na) @

22.9.2012 v 18:12 | Nahoru | #15
kawapepek> Je to mrdka, dám ti za to 50 000,-

Fugo píše: to bylo myšleno spíše ve smyslu, že některá moto měla klasický altík a tam se to regulovalo budícím napětím rotoru (ten byl vně motoru), ale tady u altíku s rotorem s permanentím magnetem je to regulováno zkratovým regulátorem



no ale napsal to jak kdyby byli v Kawe blbci a zacali setrit, pritom zkratovej regulator se pouziva snad 25 let

(reakce na) @

23.9.2012 v 11:27 | Nahoru | #17

Bubrak ZX10R píše: no ale napsal to jak kdyby byli v Kawe blbci a zacali setrit, pritom zkratovej regulator se pouziva snad 25 let


prave ze ja na sedme to mam, tak jsem predpokladal ze to kawasaki dava i na novejsi
kdyz teda rikas ze to neni kvuli setreni tak kvuli cemu?

Naposledy editováno 23.09.2012 11:28:19

@

23.9.2012 v 15:39 | Nahoru | #18
spíš kvůli kompaktnosti motoru, nevisí na něm cajky navíc ale je to pod deklem a hlavně asi úspora hmotnosti a prostoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist