Vyskytl se mi na dělníkovi drobný problém, který celkem není potřeba řešit, ale i tak mi nedá spát.
Jde o to, že po noční odstávce v garáži hůř startuje. Přesně se to projevuje tak, že když přestanu točit, tak chvilku kucká a potom zdechne, když je příznivá konstelace hvězd, tak na druhý pokus naskočí, když není, tak se kuckání opakuje ještě jednou, ale dýl trvá, než motor zdechne a podaří se až napotřetí.
Co mě napadá je špatná funkce lambda sondy (řekněme si to narovinu, je to jenom vykuněná stříkačka ). Nevím, kdy přesně to začalo dělat, nejspíš jsem tomu nevěnoval pozornost, ale je dost dobře možný, že je to od té doby, co jsem poprvní odpojil lambda sondu při rozborce. Proto mi tam nejvíc pasuje ona, taky proto, že teď i přes přepážku ve výfuku až moc střílí.
Opravdu nevím, čím jiným by to mohlo být, proto budu rád za každý váš názor. Díky
E: slovíčko
Naposledy editováno 01.05.2012 22:38:35
1 reakcí na tento příspěvek Špatný studený starty
Naposledy editováno 02.05.2012 13:13:22
1 reakcí na tento příspěvek Špatný studený starty
Ale inak spoľahlivá, takže neriešim. Ale neviem či to máš tak isto úplne. Ventili už boli nastavované? Iná starosť tam nie je. Sviečka, ventily, olej treba dodržiavať!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
Skús niekedy otočiť kľúčikom, zaznie vstreknutie a počkaj ale minutku a až potom to nakopni. Niekedy to tuším potom chytá lepšie. Ale ja to až tak neriešim a nechce sa mi čakať pri vypnutej motorke tak dlho, tak musím tiež štartovať na dvakrát. Skús to a zapisuj si percento úspešnosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
2 reakcí na tento příspěvek Špatný studený starty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
Pietro. píše: houslicky1> Ja som tu moju tankoval výlučne na shell-ke. Možno skúsim zmeniť.
Tak to neměn, Shell by měla být v pohodě, právě já u ní tankuji a když se dívám na mapu ČOI, tak nevidím nikde, že by např. pumpy Shell, Agip či OMV někdy dostaly pokutu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
Hyndows píše: Pietro.> No tak včera jsem se s tím trošku porýpal, odpojil jsem řídící jednotku a konektory na stříkačce a znova zapojil, narazil jsem koncovku víc na svod aby to tama neutíkalo a krapet jsem zvýšil volnoběžný otáčky a dnes ráno na poprvní a ani nekuckala. Uvidím jak zítra, no. Jestli pomohlo toto, tak bych byl rád.
Ahoj Hyndowsi,
chtěl jsem Ti původně poslat dotaz prostřednictvím PM, ale napíšu ho raději sem, protože by to asi zajímalo více majitelů CBF 125...
Předpokládám, že otáčky jsi nezvyšoval vymezením lanka plynu, ale že je na to i na tomto stroji někde nějaký k tomu určený "speciální kroutítko"...
Mám tu CBF 125 čtvrtou sezónu a jsem s ním moc spokojený, ale volnoběžný otáčky bych rád (preventivně) trochu zvýšil - sluchem to odhaduju aspoň o takových 100-150 ot/min.
Přece jenom je to jednobuch s kopancem teprve až při každým druhým otočení kliky.
A není proto žádoucí, aby se motor na volnoběh jen tak tak otáčel.
V uživatelské příručce to případné seřízení volnoběžných otáček myslím popsáno není, a servisní manuál nemám.
Takže dotaz-prosba na Tebe:
Kde je pls ten správný čudlík, prozradil bys nám své know-how?
Díky
Naposledy editováno 04.05.2012 13:50:53
houslicky1 píše: Nemusí to být zrovna tvůj případ, ale moje Honda kdysi za studena také občas chcípala při startu. Pak jsem do ní začal lejt benzin od takových těch společností, které nikdy nedostávají pokuty od ČOI za nekvalitní palivo a vida, obešel jsem se bez jakýchkoliv servisních zásahů.
Já tankuju většinou u nás na Papouchovi, dlouhodobým pozorováním jsem zjistil, že benzín je tu nejkvalitnější z okolí (třeba nechvalně proslulá Shell Bořetice, která je dražší mi nevyhovuje, majitel/provozovatel (nevím jak se tyto věci kolem benzinek mají) to šidí jak může a machína mi jede o poznání míň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný studený starty
Dovi píše:
Ahoj Hyndowsi,
chtěl jsem Ti původně poslat dotaz prostřednictvím PM, ale napíšu ho raději sem, protože by to asi zajímalo více majitelů CBF 125...
Předpokládám, že otáčky jsi nezvyšoval vymezením lanka plynu, ale že je na to i na tomto stroji někde nějaký k tomu určený "speciální kroutítko"...
Mám tu CBF 125 čtvrtou sezónu a jsem s ním moc spokojený, ale volnoběžný otáčky bych rád (preventivně) trochu zvýšil - sluchem to odhaduju aspoň o takových 100-150 ot/min.
Přece jenom je to jednobuch s kopancem teprve až při každým druhým otočení kliky.
A není proto žádoucí, aby se motor na volnoběh jen tak tak otáčel.
V uživatelské příručce to případné seřízení volnoběžných otáček myslím popsáno není, a servisní manuál nemám.
Takže dotaz-prosba na Tebe:
Kde je pls ten správný čudlík, prozradil bys nám své know-how?
Díky
Pietro. do PM psal, takže to zkopíruju
Dorazem škrtící klapky... Ale je potřeba to dělat ve dvou, jeden musí držet full gas abyses dostal k jistící matce, tu povolíš (je to sedmička) a potom si to sešteluješ malým imbusákem a zase dotahneš...
A přidám, že se to dělá hrozně blbě, nejlíp když se dají plasty dolů, ale není to potřeba.. Ale pamatuj, že to není žádný sraní s mladou paní, půl otáčky na tom volnoběhu ani nepoznáš, popřípadě si to bude dělat co to uzná za vhodný, jednou tak málo, že to ani nebude svítit a podruhý to bude zase hrozně řvat.. A hlavně pořádně utáhnout tu jistící matku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |
palivové cerpadlo Honda CBF 125 | karavanista | 2 | 6.10.2023 v 11:27 karavanista |
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 | J-Girl | 37 | 1.9.2023 v 11:24 Metric |