globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
29.4.2012 v 20:08
Ahoj.Kdo mi poradí se sundáním krytu variátoru?Chtěl bych sám zvládnout aspoň kontrolu,př.výměnu řemenu,válečků a př.spojky.
Měl jsem ten dekl po obvodu povolenej,ale nevím,jak je řešenej ten průchozí čep(zadní řemenice?).
Samozřejmě pokud byste měli servisní manuál,tak budu blahem slintat .Díky.

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

29.4.2012 v 21:01 | Nahoru | #1
tato práce je uplně perfektní práce

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

29.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #2
tu povolíš vzduchovou nebo elektrickou pistolí...

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

29.4.2012 v 22:22 | Nahoru | #3
Bud je to na 2 klice (napr.10 a 19) nebo zabrzdi zadni kolo a povol...

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

29.4.2012 v 22:58 | Nahoru | #4
no mě to bez pneumatickýho utahováku nešlo vůbec..

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

30.4.2012 v 11:52 | Nahoru | #5
A průchoda je přes gufero?Ložisko?Nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

30.4.2012 v 18:58 | Nahoru | #6
jo je tam ložisko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

30.4.2012 v 19:25 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

1.5.2012 v 20:06 | Nahoru | #8

Pačes96 píše: třeba pomůže


Nojóóó...to mám pohopitééélně zkouknutý!Ale tam přes ten dekl nic neprochází...
Ale i tak díky .
Jakej servis v okolí Brna?Kdo tomu hoví?Nebo kdo si to děláte sami(ty opravy pochopitelně )?Nebyl byste někdo ochotnej mě to naučit?Rád bych to zvládl sám...
Pochopitelně zaplatím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 11:50 | Nahoru | #9
fatman> jestli se chceš dostat k válečkům, tak nějak zastav tu poloměřici -> jestli nemáš tu pistol, nebo stopper, zkus ji zastavit klíčem o zadní konstrukci variátoru a povol - video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 14:51 | Nahoru | #10
Pačes96> Díky.Chápu.
Jde mi spíš o zadní řemenici(spojka?).Ta matice je totiž pod deklíkem na krytu variátoru,ne až uvnitř.Jde mi o to,jak ten "dekl"sundat?
Jestli teda bloknout zadní kolo a povolit tu matici zadní řemenice.Potom dokola malý šroubky na krytu.A pak by to mělo jít normálně stáhnout?Pok krytem je ještě jedna matice na zadní řemenici?nebo se mě to rozsype?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 18:15 | Nahoru | #11
fatman> jojo, je to spojka (máš v ní pružinky a kontrastku). Zastav ten spojkový zvon, pak povol matku a stlač si řemen, aby se ti to celé líp vyndávalo z hřídele. Pak postupuj podle návodu , podle toho, co chceš vyměnit/zkontrolovat. A co že to máš za skůtra?

(reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 20:00 | Nahoru | #12
Pačes96> Aprilia Atlantic 250...
Právě,že všechny videa a fotopostupy jsou s jiným varošem ...Já mám osu spojky durch přes dekl a zvenku jištěnou maticí
Je to motor Piaggio 250.Stejný jako na fotce...

Ještě jednou..

Naposledy editováno 03.05.2012 20:02:07

(reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 20:01 | Nahoru | #13
Pačes96> Aprilia Atlantic 250...
Právě,že všechny videa a fotopostupy jsou s jiným varošem ...Já mám osu spojky durch přes dekl a zvenku jištěnou maticí
Je to motor Piaggio 250.Stejný jako na fotce...

1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 20:03 | Nahoru | #14
Pod tím kulatým černým deklikem je matice ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

3.5.2012 v 22:25 | Nahoru | #15
fatman> tak ji odšroubuj, no ni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

4.5.2012 v 19:46 | Nahoru | #16
Pačes96> no to pochopitelně jo,ale jak?Dobře.Bloknu zadní kolo přes brzdu a snad to povolím.Co dál?Půjde to normálně svléct z té osy?Nebo je na to nějakej fígl?Pokud je v tom deklu ložisko,tak jak to sejmu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

4.5.2012 v 23:16 | Nahoru | #17
fatman> stlač si řemen, pak to půjde líp vyndat z hřídele

(reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

5.5.2012 v 12:11 | Nahoru | #18
Pačes96> Ty mě stále(furt porád )nerozumíš...
Já se neptám,jak sundat řemenici!
Ptám se,jak vůbec sundat celej dekl!Dokola jsou,klasika,malý šroubky...Ale hřídel řemenice spojky je protažená durch ven,takže mimo těch malých šroubků je tam v tom místě řemenice velká matice...
Nevím,jak je řešen ten průchod osy skrz dekl,teda jak to půjde dolu,až tu matici povolím...a jak ji nejlíp povolit ?

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

16.5.2012 v 10:45 | Nahoru | #19
hele mě to šlo povolit jen tim pneu utahovákem. Jinak sem měl kolo zabržděný a nešlo to a přímo do kola se mi nic strkat nechtělo..Jinak pod tou maticí je podložka a ložisko.Normálně se jen sundá ta matice, pak ta kupa šroubků poobvodu a mělo by to jít dolů..

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

17.5.2012 v 21:11 | Nahoru | #20
Tak sem na to kápnul ...
Je na to potřeba stahovák ...
V té ose je zápich a v "deklu"otvory pro stahovák .Takže předpokládám,že je to osazený ložiskem a "na kužel" nalisovaný...

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

21.5.2012 v 00:04 | Nahoru | #21
jo z toho ložiska mi to šlo třeba pomocí velkýho plochýho šroubováku a lehkýho páčení po obvodu deklu. Doufám že si rozumíme

Naposledy editováno 21.05.2012 00:04:19

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

1.6.2012 v 07:04 | Nahoru | #22
Stahovák na to opravdu potřeba není. Jak píše Alan,tak stačí rázový utahovák ,povolit matku a šroubky po obvodu a dekl by měl jít normálně sundat bez čehokoliv jiného.
Mam doma ten samej motor a několikrát jsem to už sundaval.

Naposledy editováno 01.06.2012 07:05:16

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

17.2.2013 v 19:40 | Nahoru | #23
Takže jsem použil rázový utahovák a povolil tu matici zadní osy(pod černým deklíkem).Potom veškeré šroubky dokola deklu variátoru(trubková 10tka).Kryt(dekl)jde potom krásně a lehce(trochu zavazí airbox)sejmout.Opět rázovým utahovákem povolil matici variátoru.
Celý variátor jsem vyfoukal tlakovým vzducem(po rozebrání)zkontroloval dráhy válečků a válečky.Taktéž vodící segmenty a řemen(ideální ho prohlížet z rubové strany(lépe se tak odhalí případné mikrotrhlinky-degenerace pryže)...
Vše se jeví jako nové(17500km)!Takže jsem válečky variátoru a jejich dráhy"namazal"grafitem(pro pocit,že tím pomůžu zvýšit jejich životnost)a vše zkompletoval.
Koupil jsem nový vzducháč Mallosi(sakra,jak se to píše?Dvě s?),protože ten původní nebyl ani tak špinavej,ale protrhl se mi v místě přitažení krytem k tělesu airboxu.
Podotýkám,že vše šlapalo na výbornou,ale chtěl jsem si to raději prohlídnout,pro pocit jistoty a bezpečí
A ještě jsem se zmínil,že je potřeba stahovák,protože v krytu jsou "dírky".Prdlajs!Jsou tam otvory,aby se dala blokovat(podržet)spojka a tu matici(pod tím černým deklíkem)povolit jinak,než rázovým utahovákem .Existuje na to origoš klíč,ale stačí kus pásoviny s dvěma šrouby v patřičné vzdálenosti od sebe(Trochu jako klíč na flexu,akorát delší"kolíky"v jiné vzdálenosti...
Pokud by někdo potřeboval pomoct,klidně se ozvěte!
Všem,kteří se mi zde snažili pomoci tímto děkuji ...

Naposledy editováno 17.02.2013 19:46:00

řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

9.11.2013 v 11:49 | Nahoru | #24
já mám aprilii atlantic 250,díly objednávám u ac-moto ,mají skoro všechno ,do týdne mi přišlo zboží,variator,válečky,řemen je to malossi,
jinak na větší opravy skútra vozím k firmě ac-moto,jsem spokojený

1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

12.3.2018 v 20:18 | Nahoru | #25
Ahoj lidi,v lednu jsem si kupil apriliu atl.125,víte nekdo jaké tam jsou válečky? než to rozeberu.někde jsem se docetl 20x17,ale nevím jakou váhu,mám okolo 90 kg.jestli třeba 11g.Nevím. a jestě jsem někde cetl ze mazal válečky grafitem,myslel jsem ze jeto na sucho.Mněl jsem dřív Majesty 125 a tam to bylo na sucho.Předem dík za reakce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

13.3.2018 v 15:47 | Nahoru | #26
halpa> Válečky jsou "nasucho", ale pro svůj lepší pocit jsem je i jejich dráhy "namazal" suchým grafitem...Pro pocit, že grafit maže, takže to klouže a míň odírá dráhy a samotné válečky(toť má-ničím nepodložená teorie ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

13.3.2018 v 18:34 | Nahoru | #27
fatman> dík za info,a tu váhu netušíš válečků přibližně

(reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

14.3.2018 v 12:25 | Nahoru | #28
halpa> S tím ti bohužel nepomůžu ...
Fakt nevím...

1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

14.3.2018 v 16:50 | Nahoru | #29
Ahoj na scootlandu Brno mají válečky pro tento stroj ,19x17 , 7g,,,,,,,,,,,,

(reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?

15.4.2018 v 07:51 | Nahoru | #30
mamaha> jo dik.uz jsem to mnel rozebrane,něco okolo 7g tam bylo,divim se ze tak lehke na takovy stroj,měli trochu plosky,dal jsem nové.moc dik za reakci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
klepání kladky Aprilia Atlantic 250 frenkytrenky 1 23.10.2018 v 20:57 vybouřená_mrkev
jede na tři válce Aprilia Atlantic 250 mates1303 3 25.3.2016 v 19:46 mates1303
Špatný starty po stání déle jak 3 d... Aprilia RS 125, Aprilia Atlantic 250 MotoisMyLive 15 6.12.2014 v 13:30 MotoisMyLive
Problém s chlazením Aprilia Atlanti... Aprilia Atlantic 250 Ruda2 3 26.9.2014 v 21:30 Ruda2


TOPlist