Uz asi mesic resim problem s tim, ze po zahrati motorky nejde nastartovat.
Motorka byla na servisu na vymenu rozvodaku a spojkovyho lanka - nic co by se melo tykat startovani, ovsem po vyzvednuti ze servisu jsem dojel na pumpu, natankoval plnou a uz jsem to nenatocil...starter tocil motorem jak o zivot, ale bez uspechu. Po vychladnuti to caplo okamzite.
Vratil jsem to zpet do servisu, kde delali rozvody a bohuzel bez vysledku.
Bylo vsechno udelano a zjisteno:
- po roztlaceni chytne okamzite
- kontrola starteru (kompletni rozebrani a vycisteni)
- byly promereny veskery cidla, prepinace, zkontrolovany veskery kontakty a dosahujou hodnoty presne podle manualu
- vymenena baterka (ta stara uz to mela za sebou, ale vydrzela peknejch 9 let)
- nyni to dela, ze po zahrati starter toci motorem a NEKDY po verglovani plynem chytne
- puvodne to bylo jen po dotknuti se starteru, stejne tak to funguje za studena
- svicky jsou stare rok
Uz dosly napady, nenapada vas nekoho co s tim? Prosel jsem fora co jsem nasel tady, ale nenasel jsem nic co by me nejak posunulo.
Diky moc pokud by jste nekdo mel s timto zkusenost nebo napad co s tim.
2 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
Proc jsem mel rozvodak? Motorka ma najeto 62 000km, tak preventivne :)
Muze to bejt smesi? Kdyz je to natoceny tak to slape jako hodinky, jedinej problem je se startovanim.
Rondalus píše: Tak jeste jsem tam a kontrolovali civky a ventilovy vule prej jsou ok, prej neni mozne aby se rozhodili pri vymene rozvodaku..
Proc jsem mel rozvodak? Motorka ma najeto 62 000km, tak preventivne :)
Muze to bejt smesi? Kdyz je to natoceny tak to slape jako hodinky, jedinej problem je se startovanim.
Imho zbytecne brzo (pokud jsou km realne), sel bych spise po jeho napinaku. Smesi to bejt podle me muze, prvni chytnuti je vzdycky narocnejsi. A jak vypadaji svicky (zabarveni)? A jak vypadaji po pokusu o startovani za tepla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za tepla nestartuje
Rondalus píše: Tak jeste jsem tam a kontrolovali civky a ventilovy vule prej jsou ok, prej neni mozne aby se rozhodili pri vymene rozvodaku..
Proc jsem mel rozvodak? Motorka ma najeto 62 000km, tak preventivne :)
Muze to bejt smesi? Kdyz je to natoceny tak to slape jako hodinky, jedinej problem je se startovanim.
ventilový vůle se nerozhoděj, ale mohli blbě nastavit časování (přeskočení o zub). V tom případě se ventily otevíraj jinak než maj a ve válci není dostatečnej tlak. Předpokládám že když je motorka studená tak tam stříkačka dává bohatší směs a zapálí se to, za tepla už ne.
Tuhle mojí hypotézu by měl potvrdit ještě nějakej mechanik, nejsem si tím jistej
Že je to směsí nevěřím, není důvod proč by se rozhodila, ale je pravda že v tom servisu jsem nebyl, jen vycházím z toho že dělali rozvody.
e: rozvoďák vydrží klidně 2x tolik, že je špatnej se pozná když má protažení mimo toleranci ale rozhodně se nepřetrhne, pro preventivní výměnu není důvod. Nevím proč tohle v servisech neříkaj
Naposledy editováno 25.04.2012 21:31:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |