Uz asi mesic resim problem s tim, ze po zahrati motorky nejde nastartovat.
Motorka byla na servisu na vymenu rozvodaku a spojkovyho lanka - nic co by se melo tykat startovani, ovsem po vyzvednuti ze servisu jsem dojel na pumpu, natankoval plnou a uz jsem to nenatocil...starter tocil motorem jak o zivot, ale bez uspechu. Po vychladnuti to caplo okamzite.
Vratil jsem to zpet do servisu, kde delali rozvody a bohuzel bez vysledku.
Bylo vsechno udelano a zjisteno:
- po roztlaceni chytne okamzite
- kontrola starteru (kompletni rozebrani a vycisteni)
- byly promereny veskery cidla, prepinace, zkontrolovany veskery kontakty a dosahujou hodnoty presne podle manualu
- vymenena baterka (ta stara uz to mela za sebou, ale vydrzela peknejch 9 let)
- nyni to dela, ze po zahrati starter toci motorem a NEKDY po verglovani plynem chytne
- puvodne to bylo jen po dotknuti se starteru, stejne tak to funguje za studena
- svicky jsou stare rok
Uz dosly napady, nenapada vas nekoho co s tim? Prosel jsem fora co jsem nasel tady, ale nenasel jsem nic co by me nejak posunulo.
Diky moc pokud by jste nekdo mel s timto zkusenost nebo napad co s tim.
teplotni cislo funguje dobre.. pri vyndani a zhrati se zacala tocit sahara i dyz motor byl studenej...
nahrejval jsem CDI fenem a nic.. porad to startovalo jak ma, jeste jsem zkousel odpojovat ruzny cisla a porad stejny... takze pokud by to bylo zavisly na teplote tak u CDI se to po fenu neprojevilo
1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
Pred servisem, kdyz zacala svitit tak sem do nadrze nalil cca 16-17l do plna... po servisu mi zacala sviti a veslo se tam jen 12l
Jen takova otazka.. muze to bejt tim, ze tam dali CDI z jinyho typu motorky?
Rondalus píše: Jo a jeste jedny veci jsem si vsimnul... od ty doby co to bylo v servisu tak mi divne zacala ukazovat kontrolka paliva.
Pred servisem, kdyz zacala svitit tak sem do nadrze nalil cca 16-17l do plna... po servisu mi zacala sviti a veslo se tam jen 12l
Jen takova otazka.. muze to bejt tim, ze tam dali CDI z jinyho typu motorky?
Tak to by si zjistil, musi na tom bejt naky cislo ne? Mozna z toho dohledas i rok vyroby te CDI?
1) Překontroluj pečlivě, jestli tam máš správné CDI
2) Když jsem dělal těsnění pod hlavou (na autě) tak po složení auto strašně blbě startovalo a nedrželo volnoběh - dneska jsem si všimnul, že jsem nepřipojil jednu "bezvýznamnou" hadičku - po jejím připojení jakoby mávnutím kouzelným proutkem auto startuje na drc a krásně drží volnoběh za studena i za tepla - co tím chci říct?
Zkontroluj si připojení všech hadic a hlavně kabelů - jestli nejsou někde skřípnuté apod. - protože se ti při mechanické opravě podělala elektrika, musí být závada v komponentech, kabelech a hadicích blízko hlavy válců - tj. v těch které museli kvůli výměně rozvodů rozpojit, odšrubovat apod.
3) Záleží jak jsi zdatný v elektrice, ale zkus si podle schématu propípnout kostry ("-" pól baterie, uzemnění CDIčka, uzemnění zapalovacích cívek) - dost často jsou auta a motorky v servisu se "záhadnou" závadou a pak se zjistí, že je jenom někde zaoxidovaný kontakt. Pokud elektrice nehovíš, tak řekni nějakému elektrikáři, nebo radioamatérovi apod. - ti už budou přesně vědět co a jak
1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
Kazdopadne sem prijel domu, motorka pekelne zahrata - natocit nesla., ale zkouknul sem CDI a je zaprasena stejne jako srouby kolem na kery evidentne nebylo sahnuto od vyroby.. a podle kodu na ni tak patri na CB900F, takze ta bude asi ok...
Spis me zaujal nazor, ze to muze bejt v tom zasovani ventilu, co by se mohlo stat pri ty vymene pomerne snadno...
Ani se syticem to nejde - zkousel jsem to
Kazdopadne diky za rady panove....
Naposledy editováno 29.04.2012 23:08:35
1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
Dyž sem jezdil se škodnou, taky nechtěla chytat za tepla... nikdy sem nepřišel na to proč, ale ta si žije svym životem a zásahu mechanika leckdy nevěnuje pozornost
Motorka mi taky hůř chytá za tepla, ale vim, že je to směsí.. jeden hrnek dostává víc nakrmíno...
Tvýho servismena bych vykrákal za varle... dyk se tim kurvah živí, tak nemůže říct, že je fšecko fcajku, ne?
Naposledy editováno 11.05.2012 13:16:46
1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
Ono CDI asi bude v pohode, protoze po jizde je studeny a i kdyz jsem ho nahrejval fenem tak bylo porad ok. Jinak jede to paradne, startuje za studena taky, jen dyz to za tepla zdechnes tak to starterem nenatocis... pres roztlaceni to jde okamzite.
Jinak u CDI se bojim po vymene jak to bude jeste s HISS, aby se nemusel jeste vymenit krousek u spinaci skrinky.
Zkousel jsem ho vyndat a nahrat a i kdyz motorka byla uplne studena tak po nahrati cidla se roztocila shara ale motorka normalne chytla... a zaroven zkouseli kdyz byla motorka horka tak cidlo vyndali a ochladili a nechytla...
1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za tepla nestartuje
Rondalus píše: Pacholek> Uz sem z toho fakt celkove nasranej... rocne jezdim kolem 15 000 km a tedle rok mam leda tak kulovy.. uz to chci mit poreseny a JEZDIT a ne uz jen laborovat a zkouset cim to muze bejt. Verim, ze na to prijdou a bude to zase cajk.
Ahoj. Tak už se přišlo na to, v čem byl problém?
Kazdopadne v puvodnim servise chybu neudelali, retez od DID proste nebyl asi uplne ok i kdyz to byl primo dil na muj typ motorky.
Kazdopadne zachovali se maximalne ferove, vratili mi penize, retez si vzali spolu s vyjadrenim Hondy, kde byl problem a resej si to s dodavatelem a ja sem rad, ze konecne jezdim :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |