globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: za tepla nestartuje
24.4.2012 v 19:56
Ahoj
Uz asi mesic resim problem s tim, ze po zahrati motorky nejde nastartovat.
Motorka byla na servisu na vymenu rozvodaku a spojkovyho lanka - nic co by se melo tykat startovani, ovsem po vyzvednuti ze servisu jsem dojel na pumpu, natankoval plnou a uz jsem to nenatocil...starter tocil motorem jak o zivot, ale bez uspechu. Po vychladnuti to caplo okamzite.
Vratil jsem to zpet do servisu, kde delali rozvody a bohuzel bez vysledku.

Bylo vsechno udelano a zjisteno:
- po roztlaceni chytne okamzite
- kontrola starteru (kompletni rozebrani a vycisteni)
- byly promereny veskery cidla, prepinace, zkontrolovany veskery kontakty a dosahujou hodnoty presne podle manualu
- vymenena baterka (ta stara uz to mela za sebou, ale vydrzela peknejch 9 let)
- nyni to dela, ze po zahrati starter toci motorem a NEKDY po verglovani plynem chytne
- puvodne to bylo jen po dotknuti se starteru, stejne tak to funguje za studena
- svicky jsou stare rok

Uz dosly napady, nenapada vas nekoho co s tim? Prosel jsem fora co jsem nasel tady, ale nenasel jsem nic co by me nejak posunulo.
Diky moc pokud by jste nekdo mel s timto zkusenost nebo napad co s tim.
Předchozí
1 2
Následující

za tepla nestartuje

29.4.2012 v 12:12 | Nahoru | #31
Jeste jsem zapomel...vcera jsem zkousel tepelne zahrejvat ruzny veci a zkusit na to prijit kde to je...
teplotni cislo funguje dobre.. pri vyndani a zhrati se zacala tocit sahara i dyz motor byl studenej...
nahrejval jsem CDI fenem a nic.. porad to startovalo jak ma, jeste jsem zkousel odpojovat ruzny cisla a porad stejny... takze pokud by to bylo zavisly na teplote tak u CDI se to po fenu neprojevilo

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

29.4.2012 v 12:52 | Nahoru | #32
Jo a jeste jedny veci jsem si vsimnul... od ty doby co to bylo v servisu tak mi divne zacala ukazovat kontrolka paliva.
Pred servisem, kdyz zacala svitit tak sem do nadrze nalil cca 16-17l do plna... po servisu mi zacala sviti a veslo se tam jen 12l
Jen takova otazka.. muze to bejt tim, ze tam dali CDI z jinyho typu motorky?

(reakce na) za tepla nestartuje

29.4.2012 v 13:04 | Nahoru | #33

Rondalus píše: Jo a jeste jedny veci jsem si vsimnul... od ty doby co to bylo v servisu tak mi divne zacala ukazovat kontrolka paliva.
Pred servisem, kdyz zacala svitit tak sem do nadrze nalil cca 16-17l do plna... po servisu mi zacala sviti a veslo se tam jen 12l
Jen takova otazka.. muze to bejt tim, ze tam dali CDI z jinyho typu motorky?



Tak to by si zjistil, musi na tom bejt naky cislo ne? Mozna z toho dohledas i rok vyroby te CDI?

za tepla nestartuje

29.4.2012 v 21:28 | Nahoru | #34
Tak toto už začíná být zajímavé

1) Překontroluj pečlivě, jestli tam máš správné CDI

2) Když jsem dělal těsnění pod hlavou (na autě) tak po složení auto strašně blbě startovalo a nedrželo volnoběh - dneska jsem si všimnul, že jsem nepřipojil jednu "bezvýznamnou" hadičku - po jejím připojení jakoby mávnutím kouzelným proutkem auto startuje na drc a krásně drží volnoběh za studena i za tepla - co tím chci říct?
Zkontroluj si připojení všech hadic a hlavně kabelů - jestli nejsou někde skřípnuté apod. - protože se ti při mechanické opravě podělala elektrika, musí být závada v komponentech, kabelech a hadicích blízko hlavy válců - tj. v těch které museli kvůli výměně rozvodů rozpojit, odšrubovat apod.

3) Záleží jak jsi zdatný v elektrice, ale zkus si podle schématu propípnout kostry ("-" pól baterie, uzemnění CDIčka, uzemnění zapalovacích cívek) - dost často jsou auta a motorky v servisu se "záhadnou" závadou a pak se zjistí, že je jenom někde zaoxidovaný kontakt. Pokud elektrice nehovíš, tak řekni nějakému elektrikáři, nebo radioamatérovi apod. - ti už budou přesně vědět co a jak

za tepla nestartuje

29.4.2012 v 22:10 | Nahoru | #35
Nevim jak ty ale ja na moji motce dam pri zahratem motoru trochu sytice a pokazde chytne, bez sytice ani ranu

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

29.4.2012 v 23:08 | Nahoru | #36
Takl dalsi.. dneska sem najel asi 160km... nadrz se zdala ze uz ukazuje ok.. asi divna skrvna na slunci v tu chvili.
Kazdopadne sem prijel domu, motorka pekelne zahrata - natocit nesla., ale zkouknul sem CDI a je zaprasena stejne jako srouby kolem na kery evidentne nebylo sahnuto od vyroby.. a podle kodu na ni tak patri na CB900F, takze ta bude asi ok...

Spis me zaujal nazor, ze to muze bejt v tom zasovani ventilu, co by se mohlo stat pri ty vymene pomerne snadno...

Ani se syticem to nejde - zkousel jsem to

Kazdopadne diky za rady panove....

Naposledy editováno 29.04.2012 23:08:35

(reakce na) za tepla nestartuje

30.4.2012 v 13:52 | Nahoru | #37
Rondalus> ja som mal ten isty problem na suzuki burgman 400 za tepla nesiel nastartovat iba ked som pridal plyn a za studena na brnk. nakoniec problem bol u mna v tom ze v karburatore bola nejaka zla prepazka a benzin sa mi odparil do airboxu. repas karburatora to spravil. ale u teba to asi tymto nebude...

za tepla nestartuje

1.5.2012 v 19:59 | Nahoru | #38
cau, necetl jsem to tady cele ale mel jsem stejny problem (na stejnem motoru) a byly to svicky a jeste bude dobre pokud se mrknes na serizeni plynovych lanek

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

1.5.2012 v 20:22 | Nahoru | #39
jo a jeste se podivej na lanko sytice

(reakce na) za tepla nestartuje

2.5.2012 v 08:37 | Nahoru | #40
peteRR9> Dik, ale svicky jsem uz vymenil a na sytic to nema vliv.. to by byly vetsi otacky pri volnobehu

za tepla nestartuje

11.5.2012 v 13:14 | Nahoru | #41
Voe a tu směs si kontroloval, jo? Tomu bych i věřil, páč dyž se vrtali pod víkem ventilů, tak sundavali karbec/vstřiky.. Ventilový vůle taky možnost.. Noa jestlis zkoušel jiskru a šla, tak nic jinýho to bejt nemůže, ne... bo co potřebuje válec, aby to v nem čaplo...? správnou směs a něco, ci jí zapálí... A taky to musí vyhořet a někam utýct, aby se to neudusilo... Takže buď nende ropa, nebo jiskra, nebo se to dusí ventilama. Pak teprva mudruj, proč tam nende ropa, jiskra, nebo vůli ventilů... Eště tak max třeba jestli ti při votočení klíčku zavrká ropovodný čerpadlo...

Dyž sem jezdil se škodnou, taky nechtěla chytat za tepla... nikdy sem nepřišel na to proč, ale ta si žije svym životem a zásahu mechanika leckdy nevěnuje pozornost
Motorka mi taky hůř chytá za tepla, ale vim, že je to směsí.. jeden hrnek dostává víc nakrmíno...
Tvýho servismena bych vykrákal za varle... dyk se tim kurvah živí, tak nemůže říct, že je fšecko fcajku, ne?

Naposledy editováno 11.05.2012 13:16:46

za tepla nestartuje

11.5.2012 v 13:15 | Nahoru | #42
johele, eště technická, ne... dyž to nende nastartovat startérem, tak ho vyhoď, váží hodně a zdržuje

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

23.5.2012 v 21:06 | Nahoru | #43
No tady je hlavne dulezita ta teplota! Jak pises po zahrati nejde... Jestli je projev motoru po studenem nastartovani normalni resp. reakce na plyn je jak mam a motorka "tahne", tak si nemyslim ze by na to mely mit vliv ventily (zub sem, zub tam ale nastartovat to preci musi...) 1)by to netahlo 2)by to nastartovat mohlo ale projev pri zatizeni by byl nijaky. Jen tak zkusi motor chcipnou (vypinacem na prave strane) a okamzite nastartovat, jde to? Me to spis pripada na elektriku, nejake teplotni cidlo...Cerpadlo ti normalne natlakuje joo?... Nechapu jak je mozne ze to proste jede 160km a pak kdyz to chces nastartovat tak to NEJDE! Jestli chces zkusit jine CDI tak dej vedet

za tepla nestartuje

25.5.2012 v 08:42 | Nahoru | #44
To by mě zajímalo, jak se toto vyřeší

(reakce na) za tepla nestartuje

25.5.2012 v 14:57 | Nahoru | #45
Pacholek> Cau, vubec jsem nedoufal, ze se nekdo takovej ozve... prvne bych asi chtel vyzkouset teplotni cislo vymenit. Je to nejsnazsi prehozeni - jen se odpoji konektor a vysroubuje.. nic vic.
Ono CDI asi bude v pohode, protoze po jizde je studeny a i kdyz jsem ho nahrejval fenem tak bylo porad ok. Jinak jede to paradne, startuje za studena taky, jen dyz to za tepla zdechnes tak to starterem nenatocis... pres roztlaceni to jde okamzite.
Jinak u CDI se bojim po vymene jak to bude jeste s HISS, aby se nemusel jeste vymenit krousek u spinaci skrinky.

za tepla nestartuje

25.5.2012 v 15:02 | Nahoru | #46
Jinak na teplotni cislo mam zamereno, protoze za tepla ukazuje hodne ostredleny hodnoty na odporu nez by podle manualu melo, ale neni to tak uplne jednozacny.
Zkousel jsem ho vyndat a nahrat a i kdyz motorka byla uplne studena tak po nahrati cidla se roztocila shara ale motorka normalne chytla... a zaroven zkouseli kdyz byla motorka horka tak cidlo vyndali a ochladili a nechytla...

za tepla nestartuje

26.5.2012 v 16:57 | Nahoru | #47
Ted si presne nepamatuji jestli neni nahodou na ventilator solo cidlo jako tepelna pojistka nebo jestli to ridi pres relatko CDI. Jinak mam takove tuseni ze teplotni cidlo je hned u hlavy pred termostatem (to asi vis) a zkus ho vysroubovat, diru necim ucpat a motor zahrat tak jak to ted nasledne nestartuje, pak ho vypni a zas zapni. Jelikoz bude mit cidlo venkovni teplotu tak si ridici jednotka bude myslet ze je motor studeny.... zkus to a uvidis

za tepla nestartuje

28.5.2012 v 10:32 | Nahoru | #48
Hele uz na to seru... v sobotu odvazim Horneta do Honda Lety

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

28.5.2012 v 12:46 | Nahoru | #49
No taky moznost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) za tepla nestartuje

28.5.2012 v 16:19 | Nahoru | #50
Pacholek> Uz sem z toho fakt celkove nasranej... rocne jezdim kolem 15 000 km a tedle rok mam leda tak kulovy.. uz to chci mit poreseny a JEZDIT a ne uz jen laborovat a zkouset cim to muze bejt. Verim, ze na to prijdou a bude to zase cajk.

za tepla nestartuje

29.5.2012 v 11:49 | Nahoru | #51
Jasny tak pak napis co to bylo za svinstvo

(reakce na) za tepla nestartuje

17.6.2012 v 10:52 | Nahoru | #52
Rondalus> Cau,chci se taky přidat s prosbou,co to teda bylo?Mám Speed Tripla a řeším úplně stejný problém,napiš co ti našli.Dík

(reakce na) za tepla nestartuje

3.7.2012 v 12:55 | Nahoru | #53

Rondalus píše: Pacholek> Uz sem z toho fakt celkove nasranej... rocne jezdim kolem 15 000 km a tedle rok mam leda tak kulovy.. uz to chci mit poreseny a JEZDIT a ne uz jen laborovat a zkouset cim to muze bejt. Verim, ze na to prijdou a bude to zase cajk.



Ahoj. Tak už se přišlo na to, v čem byl problém?

za tepla nestartuje

30.7.2012 v 18:15 | Nahoru | #54
Tak je to opraveno.. po 2 mesicich zkouseni, vymenovani, kontrolovani atd.. byl vadnej rozvodovej retez. Po vymene za novej (Honda) to funguje. Sem rad, ze po 4 mesicich to mam v cajku a puvodni servis se ve vysledku zachoval maximalne fer i kdyz chyba byla nekde ve vyrobe D.I.D

za tepla nestartuje

19.8.2012 v 13:14 | Nahoru | #55
No to me poser!!! tak rozvodak jooo? na to bych si tedy nevsadil, ale hlavne ze to jede. Jeste by me zajimalo, jak dlouho jim to trvalo, nez na to prisli.

za tepla nestartuje

22.8.2012 v 00:29 | Nahoru | #56
Trvalo jim to 2 mesice, ale ne stale prace. Pocitali, ze je novej tak to byla ta posledni vec co zkouseli, nastesti meli k dispozici jinej motor takze nekupovaly zbytecne nahradni dily.
Kazdopadne v puvodnim servise chybu neudelali, retez od DID proste nebyl asi uplne ok i kdyz to byl primo dil na muj typ motorky.
Kazdopadne zachovali se maximalne ferove, vratili mi penize, retez si vzali spolu s vyjadrenim Hondy, kde byl problem a resej si to s dodavatelem a ja sem rad, ze konecne jezdim :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist