mám docela starosti s mým karbenátkem na Dandyně. Na motorce mám laďák od Sharonu, ale divně se ten karbec chová už od začátku, kdy tam byl origo lauf. Vrtá mi hlavou hlavně sytič. Když chci nastartovat studený motor, vytáhnu sytič, nastartuju, ale motor neudrží otáčky, musím jí pomoct plynem. Když se motorka zahřeje, stáhne se sytič, volnoběh je OK. Když dám sytič do jiné polohy než full, tak to zas za studena nenaskočí. Druhý problém co mi vrtá hlavou a který se objevil až poslední dobou je bohatá směs a s tím spojená vyšší spotřeba. Příjde mi jako by se ten motor dusil a ztrácel sílu při vyšších otáčkách. Dřív jsem z toho dostal kilo (100kmh) za chvilku a teď to trvá, že bych se u toho stihl i nasvačit. Nejvíc se to projevilo v kopcích. Tam kde jsem dřív jezdil na pětku 90, tak teď musím podřazovat na 4 a točit to. Díky za každý názor a radu.
PS: A co je kurva nejdivnější, že ikdyž mám pocit že je to bohatý, tak svíčka není černá ale spíš šedá.
1 reakcí na tento příspěvek Divné chování karburátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa Dandy 125 správné složení před... Jawa 125 Dandy | Polgy100 | 6 | 20.2.2023 v 23:37 Kohlstein |
Jawa Dandy 125 guferá do prednej vi... Jawa 125 Dandy | armagedon74 | 3 | 24.7.2022 v 20:36 Valve |
Smazano [1, 2] Jawa 125 Dandy | sancho66 | 33 | 27.4.2022 v 21:19 Orebuch |
údržba baterie Jawa 125 Dandy | Fichtlař20 | 28 | 13.2.2022 v 19:54 MotoLukass |
156fmi vůle ventilů Jawa 125 Dandy | dandymen | 5 | 10.2.2022 v 10:39 combust |