Jakožto jaký vliv na jízdu má jiný rám, motor atp.
Prostě výhody, nevýhody, chování motorek oproti sobě.
1 reakcí na tento příspěvek Čz 350 vs Jawa 350
Jawa motorárnu neměla.
Možná právě že se montovaly taky na Zetky mě vedlo k domněnce, že ty motory, které se na ně dávaly, byly nějak "líp" kompletovány...
Co se týče přesnosti "sednutí" kanálů na bloky, je tam co zlepšovat, ale to není tak důležité, jak naúhlování okýnka až při vstupu do válce.
Když se začaly dělat válce hliníkové s vložkou, tak tam jsou odstředivě lité vložky s předlitýma kanálama.
A právě z technologických důvodů, aby se dal odlitek z formy vyndat, nejsou ty úhly až tak "optimální", jak by bylo potřeba.
Bavili sme se o tom loni se Samozvaným.
A jak to doopravdy vypadá, vyšlo v časopisu Automobil v době, kdy nabíhala sériová výroba těchto motorů.
Nevím, jak přesně vypadají litinové válce na třindu, ale na mém Zetoru 180 mě nějak nepasovaly přední strany přefuků, to tvarování nebylo nějak košér.
Tak sme na to s mým dvorním ladičem hleděli a trochu sem to poupravil.
Nebyl úmysl dělat nějaký šílený tuning, ale ty přefuky vypadaly opravdu divně a tak dyž sem to už měl rozdělané...
Poznat to je.
Když dostane můj válec a nějaký jiný do ruky nepoučený jedinec, rozdíl nepozná.
Píšu to proto, že u obou provedení válců je zřejmě jakási daň technologii výroby, která by šla dát poměrně jednoduše do "normálu".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 350 vs Jawa 350
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 | kpant | 39 | 11.11.2023 v 19:17 osiris |
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 | kpant | 2 | 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |