globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Zdrávas přátelé! Mám v plánu pořídit ke konci roku nového oře a dost dlouhou dobu byl hlavním kandidátem s dostatečným odstupem Monster 1100 (evo). Jenže oni vylezli s malým streetfighterem, který má taky něco do sebe. Jakmile se sejde počasí, možnost vzít si volno v práci a volná mašina u dealera, tak se půjdu na obou povozit. Snad už příští týden
Pokud byste měl někdo zkušenost s něčím co vám na jedné z motorek vadí, tak rád uvítám podněty na co se při zkušebkách mimo jiné soustředit. Obě motorky jsou v cca stejné cenové hladině, jsou nahatý, mají dva válce a jsou krásný. Když si sesumarizuju rozdíly takhle od stolu, tak zatím žádnej není rozhodující, takže to bude těžký boj. Když někdo najdete nějaký důvod proč tu či onu, tak sem s ním a já ho zvážím . Mašinka bude hlavně pro zábavu, povětšinou sólo jízda, když cestování tak polehoučku bez kufrů. Prostě pro radost, což splňují obě.

Il Mostro:
-větší krouťák (to ale smázne pravděpodobně převod)
-za mě čistší design
-vzduch/olej, tudíž jednodušší a na servis případně levnější
-pro řidiče asi o čuď, pro spolujezdce mnohem pohodlnější
-ABS (může se hodit do začátku a třeba na mokro)
-Antihop (viz ABS)
-lehoulince levnější

Strassenkampfer:
-VÝKON +30procent
-plně stavitelný podvozek vzadu (i když myslím že i na monstru bych našel optimální nastavení díky předpětí)
-brutální design

Jakmile se svezu, tak sem samo dám svou zkušenost. Do té doby uvítám podněty viz výše

Naposledy editováno 18.10.2012 15:39:53
Anketa: Bojovník či Monstrum?
Bojovník
61%
48
Monstrum
39%
31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2012 v 22:31 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Drippero já zneužiju příležitosti a zkusím z tebe vytáhnout pár rozumů a budu moc rád, když si uděláš čas na odpověď. Samozřejmě že pokud k tomu bude mít co říct kdokoliv jiný, odpovědi také rád uvítám

1, Jak hodně dobře funguje ABS u ducati? Je to téměř všemocné a když vezmu v plném náklonu surově za brzdu/brzdy tak mi to nepodrazí kola nebo jsou moje fantazie přehnané? Stoppie předpokládám jen s vypnutým ABS.

2, Dost podobná otázka je ohledně DTC, kontroly trakce. Co všechno to umí? Opět plný náklon, a rozhodnu se dát plný plyn. Ustelu si nebo mě to nechá jet krásně na hranici driftu? Wheelie pouze s vypnutou DTC, respektive jen s nízkým stupněm?

3, Co tvůj batůžek říká na opětovné shledání se SF, nevadí mu posez?

4, Pociťuješ nějaký rozdíl v ergonomii malého a velkého SF kromě výšky řidítek?

Díky moc za odpovědi



Tak s ABS jsem měl zkušensot jen na hodinové vyjížďce na monsteru a cvaklo mi jen asi 2x. Vždycky když jsem za to vzal moc a schválně. Já jinak k životu ABS nepotřebuju. Tak to lehce zacvrčelo a pumplo neznatelně do páčky. Co to udělá v náklonu, to netušim.

DTC na streetovi fakčí spolehlivě, ze začátku jsem jezdil na level 8 ale to blikalo skoro pořád. Myslim při výjezdech z vinglů. Pak jsem jezdil na level6 tam to bliklo třeba jen v náklonu na bílé čáře no a nakonec jsem to vypnul. ALe černé čáry zadním kolem malovat neumim. Na to se budeš muset zeptat Pepka Sršňového.

Moje manželka Gabrielka je nadšená. víme, že SF je nejhorší motorka pro spolujezdce ze všech krasavic co jsme měli, to ano, ale ta paráda, ten zvuk a to všecko kolem co se kolem téhle motorky děje nám to jaxi všechno vynahradí. I ona si na tom bobku v zadu připadá vyjímečná a tvrdí, že do Jeseníků n aotočku dojede. Není nic lepšího, než se večer po návratu k sobě přitulit a "trpět" spolu po té mučírně. teda pokud naše mladá usne, žééé?

No a rozdíl mezi SF848 a SF1098? Mě přišlo, že velký bratr má mnohem více místa pro nohy a je tudíž pohodlnější. Ty přizvedlé řidítka jsou poznat, ale né o moc. Stejně ležíš na rukou. Na Speedovi (Triumph) mě bolela prdel, tady zase ruce, to vyjde na stejno. Ale je fakt, že ty zvedlé řidítka vypadají blbě. trčí z motorky a dělají ji takovou ušatou. Mě se ty původní "café racer" líbí více.

Jinak jak píšeš ta DTC porovnává otáčení zadního a předního kola a pokud se zadek začne předbíhat, utne to myslim jiskru nebo co a zasáhne. já po jízdě vždycky mrknu na DDA a tam je to všechno uložený. Jaké byly otáčky, jaká byla rychlost, teplota a kolik plynu a kdy DTC zasáhla.Je to fajnové zařízení.

Tož asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

9.5.2012 v 11:15 | Nahoru | #2
drippera> Díky za postřehy a ještě jednou gratuluju k mašině. A co tak čtu, tak gratuluju asi i k manželce, tolerantní kousek!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... Franco82 182 19.5.2021 v 14:16 fandaism
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce fs155 52 15.5.2020 v 21:59 fs155
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO Tomassino92 12 25.3.2020 v 11:13 GrametS
Zkušenosti s ducati Monster 11OO EVO Ducati Monster 1100 EVO Tomas_ 13 31.12.2019 v 16:12 robozaho
Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs ... Ducati Monster 1100S, Ducati Monster 1100 EVO, Ducat... zelva0007 27 23.12.2019 v 21:08 robozaho


TOPlist