globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Zdrávas přátelé! Mám v plánu pořídit ke konci roku nového oře a dost dlouhou dobu byl hlavním kandidátem s dostatečným odstupem Monster 1100 (evo). Jenže oni vylezli s malým streetfighterem, který má taky něco do sebe. Jakmile se sejde počasí, možnost vzít si volno v práci a volná mašina u dealera, tak se půjdu na obou povozit. Snad už příští týden
Pokud byste měl někdo zkušenost s něčím co vám na jedné z motorek vadí, tak rád uvítám podněty na co se při zkušebkách mimo jiné soustředit. Obě motorky jsou v cca stejné cenové hladině, jsou nahatý, mají dva válce a jsou krásný. Když si sesumarizuju rozdíly takhle od stolu, tak zatím žádnej není rozhodující, takže to bude těžký boj. Když někdo najdete nějaký důvod proč tu či onu, tak sem s ním a já ho zvážím . Mašinka bude hlavně pro zábavu, povětšinou sólo jízda, když cestování tak polehoučku bez kufrů. Prostě pro radost, což splňují obě.

Il Mostro:
-větší krouťák (to ale smázne pravděpodobně převod)
-za mě čistší design
-vzduch/olej, tudíž jednodušší a na servis případně levnější
-pro řidiče asi o čuď, pro spolujezdce mnohem pohodlnější
-ABS (může se hodit do začátku a třeba na mokro)
-Antihop (viz ABS)
-lehoulince levnější

Strassenkampfer:
-VÝKON +30procent
-plně stavitelný podvozek vzadu (i když myslím že i na monstru bych našel optimální nastavení díky předpětí)
-brutální design

Jakmile se svezu, tak sem samo dám svou zkušenost. Do té doby uvítám podněty viz výše

Naposledy editováno 18.10.2012 15:39:53
Anketa: Bojovník či Monstrum?
Bojovník
61%
48
Monstrum
39%
31

1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2012 v 18:00 | Nahoru | #1
Co člověk, to názor. M1100 Evo nejede, na MTS fouká a nejede...
Jezdil jsem M1100 - nikoliv EVO. Oproti mému M1000 je to maličké. Až tak, že jsem ho zatím jako další stroj vyřadil z hledáčku. Mám průměrných 180cm, jsem zvyklý na relativně malou motorku, ale tohle je celkem dost. Ale co se týče jízdy - pokud se bavím o 95k verzi, tak výkonově neměla zásadní problém. Neměla takový hrubiánský projev jako můj M1000, ale na to, abych vyrazil po zadním to stačilo. Rozsah otáček - no mezi 4000 a 6500 to zatahuje dost na jakoukoliv "normální jízdu" a pocitově to k 8500 neuvadá. Ale je možné, že tak jako u všeho, emisní normy u nového EVO dělají své. Jako motorka pro jednoho dobrá, ale již ne tak univerzální jako starý monster. Stále však s duší dvouventilového vzduchu a to se počítá. A po tvé MT-03 zřejmě logický krok i když tak lehce jako MT-03 zatáčet nebude. S Monsterem se musí víc pracovat.
Na tom tzv. "plnotučném" SF jsem mohl jet, ale nejel. Prostě mě neláká. Je to zase věc názoru, ale nespatřuji v něm tu čistotu Ducati. Nespatřuji v něm smysl pro detail. Byť je svým způsobem krásný. Je to prostě motorka, s kterou jsem se ještě za ty roky nevyrovnal. Chtěl jsem ochutnat sílu Ducati a tak jsem raději sedl na 1198... Velký SF je "jenom" rám s velkým motorem. Naháč, na který bych musel být jezdecky o dva levely dál a stejně bych jezdil na našich cestách stále se staženou prdelí. Kdyby tam ovšem stál SF 848, s největší pravděpodobností bych ho projel. Dává mi paradoxně na rozdíl od ostatních přispěvatelů větší smysl a logicky vyplňuje mezeru po starých vodou chlazených monsterech. Těším se, až ho zkusím. Bude použitelnější, nebude to motorka na nedělních 50km kolem komína za které stihneš propotit kombinézu...
K MTS1200 jenom tolik. Nefoukalo na mě, motorka skutečně fungovala jako 3 bajky v jednom. Na nejslabší mód velká pohodovka, na touring příjemně rychlá, na sport jsem měl pocit, že se pode mnou skrčila na velikost monstera. Naráz začala fungovat úplně jinak. Ale na prvních metrech po otočení rukojeti jí to monster nandal. Prostě střední pásmo vzduchu nemá konkurenci. MTS velmi klame tělem. Na režim touring, kdy tahá plné stádo "hladkých" koní na měkčím podvozku, jsem ve dvou při pocitově výletovém tempu zjistil, že projíždím příměstskou částí rychlostí přes 170km/h...
Byť je mi Monster charakterem bližší, třeba přijdeš s cela překvapivým závěrem o stroji, který ti padl lépe. Ne každý může mít zase rád dlouhodobě ten surovější projev vzduchového motoru... Těším se na tvé zážitky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

25.4.2012 v 19:43 | Nahoru | #2
motormichal> jo to jsem mozna zapomnel napsat, ze merim 177 cm, takze taky kolem prumeru. Mt je mitrosku mensi, ale neni to nic hrozneho co by extra vadilo. Od monstra ci sf si slibuji lehke zlepseni. Hlavne mensi skrceni haxen.

Jinak bych se opakoval, to ze vybiram maleho sf mi trauma nedela a neberu ho jako neco meneceneho. Proste ho beru jako idealni mezistupen mezi nahaci ducati. Stejne tak nejsem zatizen na historii a to ze ma treba evo kyvku z hliniku a ne z trubek, ze nema suchou spojku, ze ma moderni svetlo... mi vubec nevadi.

Ale musim se vam sverit s tim, jak jsem na to natesenej. Po dlouhe dobe jsou to aspon nejake prijemne starosti. A jelikoz koupe se bude konat nekdy kolem prelomu roku, tak budu natesenej jeste dlouuuho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... Franco82 182 19.5.2021 v 14:16 fandaism
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce fs155 52 15.5.2020 v 21:59 fs155
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO Tomassino92 12 25.3.2020 v 11:13 GrametS
Zkušenosti s ducati Monster 11OO EVO Ducati Monster 1100 EVO Tomas_ 13 31.12.2019 v 16:12 robozaho
Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs ... Ducati Monster 1100S, Ducati Monster 1100 EVO, Ducat... zelva0007 27 23.12.2019 v 21:08 robozaho


TOPlist