globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Zdrávas přátelé! Mám v plánu pořídit ke konci roku nového oře a dost dlouhou dobu byl hlavním kandidátem s dostatečným odstupem Monster 1100 (evo). Jenže oni vylezli s malým streetfighterem, který má taky něco do sebe. Jakmile se sejde počasí, možnost vzít si volno v práci a volná mašina u dealera, tak se půjdu na obou povozit. Snad už příští týden
Pokud byste měl někdo zkušenost s něčím co vám na jedné z motorek vadí, tak rád uvítám podněty na co se při zkušebkách mimo jiné soustředit. Obě motorky jsou v cca stejné cenové hladině, jsou nahatý, mají dva válce a jsou krásný. Když si sesumarizuju rozdíly takhle od stolu, tak zatím žádnej není rozhodující, takže to bude těžký boj. Když někdo najdete nějaký důvod proč tu či onu, tak sem s ním a já ho zvážím . Mašinka bude hlavně pro zábavu, povětšinou sólo jízda, když cestování tak polehoučku bez kufrů. Prostě pro radost, což splňují obě.

Il Mostro:
-větší krouťák (to ale smázne pravděpodobně převod)
-za mě čistší design
-vzduch/olej, tudíž jednodušší a na servis případně levnější
-pro řidiče asi o čuď, pro spolujezdce mnohem pohodlnější
-ABS (může se hodit do začátku a třeba na mokro)
-Antihop (viz ABS)
-lehoulince levnější

Strassenkampfer:
-VÝKON +30procent
-plně stavitelný podvozek vzadu (i když myslím že i na monstru bych našel optimální nastavení díky předpětí)
-brutální design

Jakmile se svezu, tak sem samo dám svou zkušenost. Do té doby uvítám podněty viz výše

Naposledy editováno 18.10.2012 15:39:53
Anketa: Bojovník či Monstrum?
Bojovník
61%
48
Monstrum
39%
31

1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2012 v 19:39 | Nahoru | #1
Dovolím si přidat své poznatky. Včera jsem se vrátil u testovačky a okusil jsem jě obě. Před tím jsem vlastnil "velkého" SF1098S.
Je tam ještě přimíchaná MTS1200 ale to jen pro to, že jsme ji měli půjčenou taky.

1.jízda – MULTISTRADA 1200S Sport červená
Zvuk takový přidušený, ale slyšet je. Po usednutí za řidítka mě překvapila jejich šířka. Mají snad dva metry rozpětí nebo co. Rychlosti padaly jako nůž do másla a motor, to je kapitola sama pro sebe. Ta motorka jede vážně strašně moc! Po ohřátí a v režimu sport + 2 pasažéři jsem tomu naložil a Gabča měla co dělat, aby neslítla na zem. Akcelerace je opravdu famózní. Motor svůj původ ve STREETFIGHTEROVI zkrátka nezapře a to se mi líbí. Méně už jezdecká pozice a to strašné přední plexi. Vyzkoušel jsem jen horní a dolní polohu, na nějaké laborace nebyl čas, ale i tak mi to hnalo vítr přímo do přilby a s hlavou dělalo hrozné věci. Turbulence, kývání do stran atp. chybí mi tady bezprostřední kontakt s předním kolem a vzpřímený posez s doširoka roztáhlými pažemi na sportovním vyžití taky moc nepřidá. Upřímě ten motor je v takto zaměřené motorce tak trošku zbytečný. Pokud k MTS budu přistupovat jako k přerostlému motárdu, na kterém nefouká, budiž. A z toho tvrdého podvozku a vzpřímeného posezu mě normálně začaly bolet záda, páč všechny rázy jdou rovnou přes prdel do páteře. Ne, tahle motorka mě neoslovila… Asi jsem na ni ještě moc mladej.

2.jízda – MONSTER 1100evo červený
Prvních 200-300m a zastávka na světlech. Gabča se tlemí a já taky,. Ty vole to je jiný kafe co? Uznale pokyvujem hlavami. Motorka je maličká, hravá a krasná. Zvuk tohoto agregátu je i se sériovými výfuky parádní. Duní to tam a chrochtá, jedna báseň. Motorka je opravdu malinká, ale nečiní nám nějaký problém se na ni poskládat. Přední brzda má se zastavením mnohem méně práce než na MTS1200, přitom kotouč okusuje naprosto totožný třmen. Zvláštní. Pozice sezení po vzoru SF, útočná a do předu skloněná. Čitelná odezva od předního kola a zatáčky řežu s mnohem větší jistotou než na předchozím stroji. Všechno je tak samozřejmé, čitelné a návykové. Ani malá přeháňka nám nepokazila radost z jízdy na MONSTERU. ABS funguje citlivě a DTC asi taky, i když to jsme nepoužili. Motorka není tak divoká a zrychlení není tak famózní, ale pánové, tady měním pohled na výkon motocyklu! V životě bych nevěřil tomu, že řeknu… 100koní výkonu stačí! Opravdu. Monster letí i ve dvou jak zajíc s brokem v prdeli a na normální silnici jeho výkon dostačuje k předjíždění i ke sportovní jízdě. Při zavřeném plynu krásně duní a brzdí motorem. Tohle je úplně jiný kafe než to, co předvedla naše bývalá MTS 1100 osazená prakticky stejným agregátem. Fakticky. Neradi vracíme klíče a pomalu přistupujeme ke králi. Tedy spíš k princátkovi, oděnému do žlutého kabátku…

3.jízda – STREETFIGHTER 848 žlutý
Usednu za malinko vyšší řidítka než měl „velký bratr“ Ááá? To od někud známe. Chi… V zadu nepohodlná destička místo sedačky spolujezdce, ale Gabča se drží zuby nehty. O poznání míň místa pro nohy než na SF1098. Po třetí vyrážíme na stejnou testovací trasu, která se skládá z kvalitní zatáčkovité okresky, kousku dálnice, tří velkých a dvou malých kruháčů a kousek vede i městem, jako by centrem. Což znamená křižovatky a semafory. Nevim jak je to možné, ale v techničtějších pasážích byla jízda na MONSTEROVI snadnější. SF občas cukne, poskočí a zazlobí. Né tolik jako jeho vzor SF1098, ale pořád víc než neskutečně dobrý M1100. Gabča místo v zadu hodnotí jako nejhorší z celé trojice a na první místo dává monstera. MTS je prý pro důchodce. Přední brzda srovnatelná s mosterem, ale když vezmu všechny tyhle tři dnešní DUKATKY, ani jedna z nich nebrzdí! MONOBLOCK Brembo z modelu SF1098S mě pěkně rozmlsal a tak už to asi bohužel zůstane. Přichází dálniční úsek s dlouhou a táhlou zatáčkou, ze které se brzdí na kruháč a odtud míří vstříc sjezdu do obce s další pěknou zákrutou. Teprve tady malý SF vytahuje své zbraně. Dostatečný výkon a pevný podvozek zaručují 100% porci zábavy. Jenomže, když koukám přes ten malý LCD display na přední kolo, nemůžu nevzpomenout jeho velkého bratra, který byl o poznání brutálnější a teď mi „uklidnění“ menšího SF848 nějak začíná vadit. Na trojku se to ve 150km/h nechce postavit… Zkrátka nemá ty koule, Když už, tak už! V porovnání s ním malý SF nejede a nebrzdí. Samozřejmě řečeno z nadsázkou. MONSTER je jiný a tak k němu i přistupuju, tohle je ale STREETFIGHTER! Gábinka v zadu pořád poposedávala a byla z něho celá taková nervózní. Stejně jako na našem bývalém SF1098.

1.místo MONSTER1100evo
2.místo STREETFIGHTER 848
3.místo MULTISTRADA 1200S



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

22.4.2012 v 20:15 | Nahoru | #2
drippera> skvěle jsi to popsal! ano úplné stejné pocity jsem měl z monstra jen jsem čekal něco jiného (přece jen vypadá moc hezky a agresivně), ta samozřejmost a čitelnost mi u něj vadila a právě ta nervozita a míň uhlazenosti chybělo, kdo chtěl ten pochopil co jsem tím chtěl říct že nejede Snad nikoho nenapadne pochybovat že se dnes výrabějí špatné motorky které opravdu nejedou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... Franco82 182 19.5.2021 v 14:16 fandaism
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce fs155 52 15.5.2020 v 21:59 fs155
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO Tomassino92 12 25.3.2020 v 11:13 GrametS
Zkušenosti s ducati Monster 11OO EVO Ducati Monster 1100 EVO Tomas_ 13 31.12.2019 v 16:12 robozaho
Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs ... Ducati Monster 1100S, Ducati Monster 1100 EVO, Ducat... zelva0007 27 23.12.2019 v 21:08 robozaho


TOPlist