Téma: Spadl ventil
9.4.2012 v 20:24
Achjo 30 MTH po GO. Co myslíte půjde ta hlava opravit nebo mám šetřit na novou? V zimě GO píst, nikasil,ojka ložiska, dříky ventilů změřeny mikrometrem a teď všechno znova+palice a ventily.



Naposledy editováno 09.04.2012 20:27:21
Anketa:
vrážet do toho peníze
5%
1
prodat na díly
95%
21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 22:15 | Nahoru | #1

Kopi píše: M6> Hned se všeho nechytej.Že je tenhle typ známej padáním ventilů je pěkná ptákovina.Bohužel takhle to dopadá,když člověk dělá go a snaží se ušetřit.Pak ho to vyjde ještě dráž.Přitom sada ocelových ventilů s pružinama stojí polovic co titan...



Je fakt, že když jsem před lety kupoval yz 450 tak mě prodávající na možnost "spadnutí ventilu" upozorňoval. Nikdy před tim ani potom jsem se s tim u HSB nebo KTM nesetkal a tak to vnímám jako japonský specifikum. Další věc GO. Kolik to mělo najeto, že se musela dělat generálka, vždyť se tu psalo, že WR je po tisíci mth teprve zajetá... takový vostřejší BMW GS... :))

(reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 22:34 | Nahoru | #2
M6> A u yz Ti upad ventil?Ano znám dvě KTM EXC450 280 a 350 mth bez šáhnutí do motoru,ale vždy to všechno záleží na člověku jak se k tomu chová.Omílá se to tu dnes a denně pořád dokola...

(reakce na) Spadl ventil

12.4.2012 v 00:51 | Nahoru | #3
M6> v loni z jara jsem jí koupil neměla měřič MTH. Do zimy jsem se párkrát o víkendu svezl mohl jsem maximálně najet 30 MTH. Při koupi na tachu cca 4200Km já jsem najel cca 700km do zimi.V zimě jsem chtěl seřídit ventily a řekl jsem si, když už jsem v tom podívám se na píst a válec. Tam na mě čekalo nemilé překvapení. Ve válci rýhy na pístu nikoliv, vypadal dost nově a navíc byl přidřený pístní čep v oku ojnice. Pístní čep stál a točil se v pístu. Zajel jsem k moto Suchý, píst tipoval na 30-50 MTH na ten pístní čep povídal, že to někde přehřál nebo málo oleje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist