globalmoto_kveten





Téma: Spadl ventil
9.4.2012 v 20:24
Achjo 30 MTH po GO. Co myslíte půjde ta hlava opravit nebo mám šetřit na novou? V zimě GO píst, nikasil,ojka ložiska, dříky ventilů změřeny mikrometrem a teď všechno znova+palice a ventily.



Naposledy editováno 09.04.2012 20:27:21
Anketa:
vrážet do toho peníze
5%
1
prodat na díly
95%
21
Předchozí
1 2
Následující

Spadl ventil

9.4.2012 v 20:46 | Nahoru | #1
To nasere Jak se znám, tak bych to už dávno hodil ze skály

Spadl ventil

9.4.2012 v 20:47 | Nahoru | #2
šetři na novou.

Spadl ventil

9.4.2012 v 20:48 | Nahoru | #3
Únava materiálu je svině...
...podle mě je hlava KO, opravou bys akorát riskoval nový problémy...

Spadl ventil

9.4.2012 v 20:53 | Nahoru | #4
Rozpredaj to.

Spadl ventil

9.4.2012 v 20:53 | Nahoru | #5
Počkej až budou dávat dost za hliník

1 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

9.4.2012 v 20:56 | Nahoru | #6
Jo táta dělá v kovošrotu, tak mi dohodne lepší cenu . Našel jsem inzerát, prodává hlavu ale je to z WR 400 to asi nebude pasovat že? to je blbost.

1 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

9.4.2012 v 21:17 | Nahoru | #7
zlatej 2T

(reakce na) Spadl ventil

9.4.2012 v 21:25 | Nahoru | #8
Bahnak1991> ano ano po této mé zkušenosti, se asi k 4t jen tak nevrátím. Zase ventily nepadají každý den ale když, tak to stojí za to

Naposledy editováno 09.04.2012 21:26:08

2 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

9.4.2012 v 22:08 | Nahoru | #9
dříky ventilů se totiž neměří mikrometrem ale mění za nové, šetřit se nevyplácí a zrovna tenhle typ je tím známý,je dobrý si něco přečíst a pak do toho vrtat

nevzdávej to, dost často to jde opravit, zeptej se v AHRA HK

Naposledy editováno 09.04.2012 22:12:55

(reakce na) Spadl ventil

9.4.2012 v 22:24 | Nahoru | #10
MG> jo máš pravdu, teď to vím taky, že šetřit se nevyplácí ale to že tenhle typ je tím známí slyším až teď a AHRU už mám v plánu, zítra jí zkusím pokud s tím půjde něco udělat, tak to opravím. Pokud to bude na novou hlavu, tak to rozprodám na díly.

Spadl ventil

9.4.2012 v 22:25 | Nahoru | #11
píst oškrabat, hlavu dát hlavařům , nové tesnení a jedem ! až potom bych to vyhodil

1 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

9.4.2012 v 22:46 | Nahoru | #12
Prohlídní si ohnici, po souboji s ventilem ve válci může být ohnutá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

9.4.2012 v 22:51 | Nahoru | #13
Deadman> Jo ojka je jasná věc, jestli to budu opravovat. Na oko vypadá dobře ale neriskoval bych jí nebo jak říká Mirek12 horší už to být nemůže ale zase dávat nové ventily s vědomím že to zachvilku zaklepe.... Jaký je váš názor, dát tam místo titanových ocelové, klady zápory?

Naposledy editováno 09.04.2012 22:53:19

(reakce na) Spadl ventil

9.4.2012 v 23:01 | Nahoru | #14
jeny> dal bych ocelové, dají se rovnat,když to bouchneš znova

1 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

10.4.2012 v 15:00 | Nahoru | #15
To u těch WR s udávanejma nadpřirozenejma vlastnostma padaj ventily??

Spadl ventil

10.4.2012 v 15:02 | Nahoru | #16
... tož ho zvedni a jezdi dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 21:28 | Nahoru | #17
M6> Hned se všeho nechytej.Že je tenhle typ známej padáním ventilů je pěkná ptákovina.Bohužel takhle to dopadá,když člověk dělá go a snaží se ušetřit.Pak ho to vyjde ještě dráž.Přitom sada ocelových ventilů s pružinama stojí polovic co titan...

(reakce na) Spadl ventil

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2012 v 21:37 | Nahoru | #18
jeny> Běžně se zaměňujou ocelový za titan.Jsou zhruba o polovičku levnější jak titanový a daji se zabrušovat což u titanovejch nejde.K ocelovejm ventilům musíš dát pružiny na ocelový ventily.Když tam necháš původní pružiny co jsou stavěný na titanový ventily,tak ten ocelovej ventil se bude zaklepávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 21:37 | Nahoru | #19
Kopi> Jo taky se mi tomu nechce moc věřit, že zrovna u WR padaj nějak extrémně ventily, když už je hodně přejeto na ventilech, tak padne asi na každém výkonějším motoru. Prostě jsem naletěl. Minulí majitel nejezdil jenom pro rohliky a občas povrkat na místní trati, jak tvrdil ale čas už nevrátím. Jakmile bude čas tak navštívím AHRU HK. Potřeboval bych aby zapršelo sejeme kukuřici jak prdlí od rána do noci. (zase budou kačky na GO)

(reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 21:49 | Nahoru | #20
jeny> S tou spolehlivostí motorek to poznáš i tady na netu.Konkrétně o wr-f nebo yz-f se toho tady moc nedovíš.Proč asi...Některý značky motorek tu maj dokonce svoje vlákna o X stránkách kde se řeší všechny možný problémy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 22:15 | Nahoru | #21

Kopi píše: M6> Hned se všeho nechytej.Že je tenhle typ známej padáním ventilů je pěkná ptákovina.Bohužel takhle to dopadá,když člověk dělá go a snaží se ušetřit.Pak ho to vyjde ještě dráž.Přitom sada ocelových ventilů s pružinama stojí polovic co titan...



Je fakt, že když jsem před lety kupoval yz 450 tak mě prodávající na možnost "spadnutí ventilu" upozorňoval. Nikdy před tim ani potom jsem se s tim u HSB nebo KTM nesetkal a tak to vnímám jako japonský specifikum. Další věc GO. Kolik to mělo najeto, že se musela dělat generálka, vždyť se tu psalo, že WR je po tisíci mth teprve zajetá... takový vostřejší BMW GS... :))

(reakce na) Spadl ventil

10.4.2012 v 22:34 | Nahoru | #22
M6> A u yz Ti upad ventil?Ano znám dvě KTM EXC450 280 a 350 mth bez šáhnutí do motoru,ale vždy to všechno záleží na člověku jak se k tomu chová.Omílá se to tu dnes a denně pořád dokola...

(reakce na) Spadl ventil

12.4.2012 v 00:51 | Nahoru | #23
M6> v loni z jara jsem jí koupil neměla měřič MTH. Do zimy jsem se párkrát o víkendu svezl mohl jsem maximálně najet 30 MTH. Při koupi na tachu cca 4200Km já jsem najel cca 700km do zimi.V zimě jsem chtěl seřídit ventily a řekl jsem si, když už jsem v tom podívám se na píst a válec. Tam na mě čekalo nemilé překvapení. Ve válci rýhy na pístu nikoliv, vypadal dost nově a navíc byl přidřený pístní čep v oku ojnice. Pístní čep stál a točil se v pístu. Zajel jsem k moto Suchý, píst tipoval na 30-50 MTH na ten pístní čep povídal, že to někde přehřál nebo málo oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

12.4.2012 v 07:50 | Nahoru | #24

MG píše: dříky ventilů se totiž neměří mikrometrem ale mění za nové, šetřit se nevyplácí a zrovna tenhle typ je tím známý,

No to je ale kravina, jak jsi na to přišel?
to jeny: Já osobně mám už třetí WR a kolem mne jich je ještě pár dalších. Ty nejolítanější mají kolem 600mth bez zásahu do motoru. Nejdůležitější je dávat kvalitní olej včas. Jedinej problém, s WR co jsem zažil byl se čtyřstovkou a ta měla víc než 1000 mth a ocelový ventily. Pak ještě jedna 426 převodovka. Jinak bez problémů. Kdyby se mi stalo něco podobnýho tak dám už ocelový ventily, jdou bezproblémů zaměnit a jsou o dost levnější. A pak bych taky popřemejšlel o tom že bych to dal do servisu, protože to že se ti to posralo za to můžeš sám, udělal jsi něco špatně. Samo od sebe se to po 30mth neposere.
edit: už to že měla v necelejch 5000km rejhy ve válci svědčí o tom že buď má 20 000km nebo se olej měnil jen jednou, nebo někdo do airboxu nasypal kolečko písku.

Naposledy editováno 12.04.2012 07:53:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

12.4.2012 v 15:44 | Nahoru | #25
novej> Neposral jsem nic. Není to první 4takt co jsem dělal. To že je mi 20 nesvědčí o tom, že hned musím být lempl největší! Prostě si to rád udělám sám a vím co tam mam na čem jsem. Hlava byla v servisu! s ní já nic nedělal, pouze jsem jí sundal a nasadil. Olej dávám Q8 SBK Racing 10W50 měním po 15 MTH! Než jsem koupil WR, tak jsem prolezl hromadu témat o nich na různých forech a celkově si to každý chválil a psal že těch 600 MTH není problém. Spíš to vypadá že na té mé jel snad někdo dakar . Jinač nevím co se dá posrat na výměně gufer na ventilech, proměření průměru a házivosti dříku. Kdyby byli snad špatné ventilové vůle, že praskl ventil ale ty se po 30MTH nemůžou zmenšit.

Naposledy editováno 12.04.2012 16:16:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

12.4.2012 v 21:39 | Nahoru | #26
jeny> no pěkně tě to naštvalo, tak asi na tom něco bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil

13.4.2012 v 09:40 | Nahoru | #27
novej> hele neřeš to , to víš že jsem trochu naštvaný ale můžu si za to sám, měl jsem nechat vyměnit i ventily ale kdo to mohl čmuchat, kdyby se to stalo aspoň na podzim. Ventily už jsou na cestě, hlavu dnes vezu do AHRY, tak jsem zvědav.

(reakce na) Spadl ventil

13.4.2012 v 11:34 | Nahoru | #28
jeny> Sefe jak ti zde psal jinej soudruh...Asi nekdo pred tebou sral na udrzbu ze by to bylo tak olitane.

Spadl ventil

13.4.2012 v 13:25 | Nahoru | #29
Jo byl to nějaký podnikatel, na dvoře měl Audiny dům jako kráva a na moto asi sral. Jinak hlava půjde opravit, prý to bude piplačka ale že to půjde

1 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil

13.4.2012 v 19:13 | Nahoru | #30
Neví někdo zdali na to bude pasovat hlava z yz 450 2004?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist