2 reakcí na tento příspěvek Spadl ventil
nevzdávej to, dost často to jde opravit, zeptej se v AHRA HK
Naposledy editováno 09.04.2012 22:12:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl ventil
MG píše: dříky ventilů se totiž neměří mikrometrem ale mění za nové, šetřit se nevyplácí a zrovna tenhle typ je tím známý,
No to je ale kravina, jak jsi na to přišel?to jeny: Já osobně mám už třetí WR a kolem mne jich je ještě pár dalších. Ty nejolítanější mají kolem 600mth bez zásahu do motoru. Nejdůležitější je dávat kvalitní olej včas. Jedinej problém, s WR co jsem zažil byl se čtyřstovkou a ta měla víc než 1000 mth a ocelový ventily. Pak ještě jedna 426 převodovka. Jinak bez problémů. Kdyby se mi stalo něco podobnýho tak dám už ocelový ventily, jdou bezproblémů zaměnit a jsou o dost levnější. A pak bych taky popřemejšlel o tom že bych to dal do servisu, protože to že se ti to posralo za to můžeš sám, udělal jsi něco špatně. Samo od sebe se to po 30mth neposere.
edit: už to že měla v necelejch 5000km rejhy ve válci svědčí o tom že buď má 20 000km nebo se olej měnil jen jednou, nebo někdo do airboxu nasypal kolečko písku.
Naposledy editováno 12.04.2012 07:53:00