globalmoto_kveten





Téma: E85
 
4.4.2012 v 13:28
Příští týden jdu na předelání Felicie rok 1999 na E85.Je to prej nejaká krabička s dráty a nejakej usmernovač či co.Vyjde me to na cca 4500kč.Položil jsem si otázku když na to jezdí karburátorové auta i stříkačky proč by na to nemohly jezdit karburátorové motorky či motorky s vstřikováním?Mám Varadero 1000 rok 2002 a myslím si že když by se dalo to samé zařízení co do auta tak to musí fungovat,nehlede na to že se to muže míchat a je vcelku jedno čeho je tam více či méne.Co vy na to?


Uzavřeno 13.04.2012 v 15:18 uživatelem Lukyvaran1

Bidlo> To je také pravda, i když u CNG je překážkou hlavně relativně nízký dojezd.

S tou ekologií je to bez diskuse. Samotné emise motoru jsou třeba nízké, ale když se započítají veškeré enegretické náklady na výrobu ehtanolu, vychází to obvykle hůře než spálit v motoru benzín. Bionafta je snad ještě horší. Nejen, že u některých motorů ničí čerpadla, ale hlavně emise z jejího spalování jsou mnohem "jedovatější" než spaliny klasické nafty. O emisích z energie spotřebované na výrobu nemluvě. U elektrického pohonu je zátěž způsobená výrobou a následnou likvidací akumulátorů taková, že několikanásobně anuluje výhodu nulových emisí samotného vozidla.

Čili řečeno ručně stručně... v současnosti stále vychází nejlépe klasický spalovací motor. Johnsonův magnetický motor, jež pracuje bez jakéhokoli napájení (a podobné principy), bude zřejmě ještě dlouho držen ropnými magnáty pod zámkem. O tom je zbytečné spekulovat.

(reakce na) E85

4.4.2012 v 16:35 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Bidlo> To je také pravda, i když u CNG je překážkou hlavně relativně nízký dojezd.

S tou ekologií je to bez diskuse. Samotné emise motoru jsou třeba nízké, ale když se započítají veškeré enegretické náklady na výrobu ehtanolu, vychází to obvykle hůře než spálit v motoru benzín. Bionafta je snad ještě horší. Nejen, že u některých motorů ničí čerpadla, ale hlavně emise z jejího spalování jsou mnohem "jedovatější" než spaliny klasické nafty. O emisích z energie spotřebované na výrobu nemluvě. U elektrického pohonu je zátěž způsobená výrobou a následnou likvidací akumulátorů taková, že několikanásobně anuluje výhodu nulových emisí samotného vozidla.

Čili řečeno ručně stručně... v současnosti stále vychází nejlépe klasický spalovací motor. Johnsonův magnetický motor, jež pracuje bez jakéhokoli napájení (a podobné principy), bude zřejmě ještě dlouho držen ropnými magnáty pod zámkem. O tom je zbytečné spekulovat.



další věc jsou ony přestavby.

přestavený jedině LPG, to funguje.
E85 i CNG nic moc.
U CNG z výroby je průser, že dávaj benzinovou nádrž třeba 5-10l. a to při četnosti, nebo spíš nečetnosti CNG stanic je průser.
Jel Jsem CNG autem Budějovice a měl se staženou prdel abych dojel, bo tam nide nic nebylo a benzin 5l. na Prahu ale super.

+další poměrně velká nevýhoda CNG je že naplnění vlastních nádrží závisí na aktuálním tlaku čerpačky, když tam před tebou je hromada aut, ty ti to vyčrpaj, tak je nízkej tlak a natankujou ti třeba 60% nádrží, což znovou snižuje dojezd
Téma je zamknuto


TOPlist