paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Demontáž hlavy motoru.
Zdravím

Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?

Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?

E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..

Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?

Díky.

Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #1

2stroke píše: VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně ...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe ....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru , ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat ...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x ...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200 , potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.



jj, nepočítal jsem že tento letitý stroj má gufera technikou jsem zamrznul na břitech na vodítku - no gufero 0,2-0,3 na tisíc je v pohodě
a s tím hrabáním se, máš naprostou pravdu, jednu věc vyléčíš a zjistíš, že jich je tam dalších 10.

(reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 21:12 | Nahoru | #2
VlastíkPlamínek> Teď jsem si to přečetl ještě jednou. Jo ty si myslel, že budu demontovat ventily tím způsobem, jak jsem popsal...hmmmm, to by byla asi zbytečná práce ...šlo mi jen o výměnu těch ventilových gufer
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist