paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Demontáž hlavy motoru.
Zdravím

Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?

Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?

E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..

Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?

Díky.

Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 20:39 | Nahoru | #1
VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně ...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe ....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru , ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat ...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x ...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200 , potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #2

2stroke píše: VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně ...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe ....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru , ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat ...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x ...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200 , potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.



jj, nepočítal jsem že tento letitý stroj má gufera technikou jsem zamrznul na břitech na vodítku - no gufero 0,2-0,3 na tisíc je v pohodě
a s tím hrabáním se, máš naprostou pravdu, jednu věc vyléčíš a zjistíš, že jich je tam dalších 10.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F Horis9725 5 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf
Map senzor Honda CBR 600F Alessandro600 0 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F seetron 2 1.9.2024 v 19:56 ja1
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F pepe363 32 20.8.2024 v 20:16 kratkej01
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 ILA 92 12.8.2024 v 04:21 MedWed


TOPlist