Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Nemas pravdu ale nechce se mi tady nc rozepisovat. Podivej se na twist of the wrist a vyzkousej to. Pochopis.
EDIT: Navic ony ty riditka jdou nejdriv proti a pak spadnou dovnitr. Takze delas counterstering ale neprimo.
Naposledy editováno 06.04.2012 22:49:45