![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Bidlo píše: tak tohle uděláš i bez šlápnutí do stupaček , jenom přenesením váhy ne? a proč to uděláš? myslim že jenom opět díky řidítkům a protisměrným řízení, jinak bys jel rovně (ty řidítka nemusíš držet, udělaj to samy nakloněním)
Naopak, riditka se ti zavrou ve smeru zataceni, kdyz je nedrzis.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: Naopak, riditka se ti zavrou ve smeru zataceni, kdyz je nedrzis.
Nemas pravdu ale nechce se mi tady nc rozepisovat. Podivej se na twist of the wrist a vyzkousej to. Pochopis.