Dilema: BMW R1150 GS nebo Multistradu?
Pro 1150GS:
pohodlí
spotřeba
vzhled
bezporuchovost
plnotučnej cesťák
kardan
Výbava
Proti:
nuda
zvuk
cena
Pro Multistradu:
Ital s koulema
zvuk
funfaktor
Cena
Proti:
Ital
spotřeba
ani ryba ani rak
nedá se jednoduše obložit kuframa
na delší cestování asi ne uplně vhodný
vzhled
Víc mě v tuhle chvíli s tmavým Démonem v žíle nenapadá, možná pozdějc doplnim
Báwo je super strojovna s mnoha + + + + ale chybí tam ta vyložená čistá radost, neni to takovej funbike
využití:
1 - 2 x do roka cesta ven pokaždý tak 5000 km
Každodenní cesty do práce, výlety po ČR, plánovaný nájezd tak 17tis. ročně + dovči
Na dovči obložit kuframa a s batohem, po ČR sám s tankvakem nebo kufírkem
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
TIGER
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Proti:
Ital - to jsem jako neviděl
spotřeba - vzducháč, dvouventil, 6 litrů...
ani ryba ani rak - není to prostě enduro, no...
nedá se jednoduše obložit kuframa - proč by ne? Akorát s hliníkovýma vypadá blbě
na delší cestování asi ne uplně vhodný - tvrdší podvozek na silnici, pohodlí bych řekl v pohodě, stupačky trochu výš, ale ovladatelnost a váha je úplně někde jinde.
vzhled - to je otázka vkusu, no
GSO si nekupuj, to má každý německý důchodce
Edit, tak čtu ten nájezd..to už je horší, servisní intervaly jsou u starší 10 a u novější 12 tisíc, takže každých 20 resp. 24 velký servis, což je tak něco pod desítku...plus malý v ty intervaly což není taková pálka...
Naposledy editováno 30.03.2012 14:09:20
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
novej píše: zvuk nemůžeš přece hodnotit, Záleží na tobě jakej si ho uděláš.
no tak vedle sebe postav multinu se seriovým výfukem a BMW s laďákem a pochopíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Dr.Houba píše: Píšeš u Mulotšky :
Proti:
Ital - to jsem jako neviděl
spotřeba - vzducháč, dvouventil, 6 litrů...
GSO si nekupuj, to má každý německý důchodce
Edit, tak čtu ten nájezd..to už je horší, servisní intervaly jsou u starší 10 a u novější 12 tisíc, takže každých 20 resp. 24 velký servis, což je tak něco pod desítku...plus malý v ty intervaly což není taková pálka...
no ono 6l neni žádná výhra BMW se vejdeš do 5, teda aspoň já ale to je tak nějak vedlejší
nekupuju, přemejšlim spíš jestli ho neprodám
ten servisní interval co popisuješ je STRAŠNEJ!!
Naposledy editováno 30.03.2012 15:01:33
Jeff píše: mirazciny> Za me jednoznacne BMW R1150GS. Neco tak skaredeho jako Multistrada 1000 jsem dlouho nevidel - muj osobni nazor.
jo zepředu je to humus, ale nic jinýho v týhle kategorii nemaj a ani se na nic jinýho nevejdu
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Naposledy editováno 30.03.2012 15:24:27
Filipvele píše: Dorsoduro 1200 a Tygra už jsi vyloučil? Já zarytej silničář jsem si sedl na kámošovo Tygra a čoveče, asi bych si zvykl...
DD jsem ani nevěděl, že dělaj, to bych na cestování ai uplně vyloučil podle fotek na tom pěkně pofičí.. ten tygr jakej ročník?
mirazciny píše: no ono 6l neni žádná výhra BMW se vejdeš do 5, teda aspoň já ale to je tak nějak vedlejší
nekupuju, přemejšlim spíš jestli ho neprodám
ten servisní interval co popisuješ je STRAŠNEJ!!
servisní interval je v pohodě na monstera, na motorku co má najet 20 tisíc ročně je to trochu saigon
zvažoval bych taky toho tigra, proti 1150 GSu má výkon takřka 2násobný (aspoň mě se tak zdá )..pokud mírný terén tak 955, na silnici 1050
... Multiparada - mam rad divny veci, tak se mi i libi. Sedel jsem na ni, ale nejel, tak nevim. Pochybuju ale, ze by mela podvozek a brzdy lepsi nez 1150 GS - zcela vazne.
Snaz se na obou radne povozit a uvidis.
Naposledy editováno 30.03.2012 16:50:29
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Ahoj Mírku,
pořídil sis nadprůměrně dobrý stroj BMW R1150GS, u kterýho si sám moc dobře uvědomuješ jeho ne tak všeobecně samozřejmé přednosti:
- pohodlí
- spotřeba
- vzhled
- bezporuchovost
- plnotučnej cesťák
- kardan
- Výbava
"Báwo je super strojovna s mnoha + + + + ale chybí tam ta vyložená čistá radost, neni to takovej funbike"
Takže - pálí Tě dobré bydlo?
Na tuto situaci krásně sedí slova doktora Vlacha ze Sirotkova Saturnina:
Prožíváme-li delší dobu idylu, přestaneme ji vnímat, a osud by nám prokázal neocenitelnou službu, kdyby nás popadl za límec a vyhodil dočasně na mráz.
Na tuto situaci krásně sedí slova doktora Vlacha ze Sirotkova Saturnina:
Prožíváme-li delší dobu idylu, přestaneme ji vnímat, a osud by nám prokázal neocenitelnou službu, kdyby nás popadl za límec a vyhodil dočasně na mráz.
[/quote] Hodnotil bych to stejně jako Dovi.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Výměnu za Multistradu jsem po zralý úvaze zamítnul a vydám se směrem vyladění BMW + později ještě jedna motorka, ale to by se muselo pracovně hodně urodit
ad. "Prožíváme-li delší dobu idylu, přestaneme ji vnímat, a osud by nám prokázal neocenitelnou službu, kdyby nás popadl za límec a vyhodil dočasně na mráz."
to až tak neilustruje mojí situaci, protože s chybějícím výkonem a zvukem se potýkám od samého začátku takže BMW idylky jsem zatím ještě nedosáhl, ale začínám věřit tomu, že to dotáhnu do zdárnýho konce
Naposledy editováno 02.04.2012 10:05:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
... pokud bys do GS chtel hoodne investovat, muj spratelenej servis u Muenchenu umi z 1150 GS dostat 130 koni - vacky, ventily, hlavy, pisty, nova ridici jednotka.....
...co jsi poridil za vyfuk? Co jsem zatim slysel okolo me, Leo, Akrap, Zach - vsechny ten zvuk poladily pomerne mohutne.... Y-svod by mel byt idelane udelany jako sada s tim vyfukem, at to nestrili, nema to nekde diru ve vykonu nebo nedela jine vylomeniny...
Naposledy editováno 02.04.2012 10:27:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Bubak z Nemecka píše: mirazciny> ..nojo. I me by se hodlily dalsi, no at nezeru, 2 az 3 motorky, ale holt sportku jsem nevyhral, tak musi zatim stacit jedna. Pokud nepotrebujes litat po rovinkach 300, tak i to GS se necha podrazdit tak, ze me na Sumave kolem Lipna kamaradi na sportech a nahacich nazivali "howadem". A to jsem jel s mladou a vsem jsem jeste vezl z obchodu do kempu v kufrech a tankvaku chlast (lahvace, rumy, koralky), bo to na tech jejich moto-kolech nemeli kam dat. :D Podvozek je podvozek. Je fakt, ze na dlooouhejch rovinkach clovek pak R1pycam nestiha, pac bawo 3 kila nejede. Ale zase si muzes nadjet pres pole. :D
... pokud bys do GS chtel hoodne investovat, muj spratelenej servis u Muenchenu umi z 1150 GS dostat 130 koni - vacky, ventily, hlavy, pisty, nova ridici jednotka.....
...co jsi poridil za vyfuk? Co jsem zatim slysel okolo me, Leo, Akrap, Zach - vsechny ten zvuk poladily pomerne mohutne.... Y-svod by mel byt idelane udelany jako sada s tim vyfukem, at to nestrili, nema to nekde diru ve vykonu nebo nedela jine vylomeniny...
tak s tim nelze než souhlasit, na rovince mi daji na prdel všichni, ale v zatáčkách mi ještě nikdo na sportu koho sem potkal neujel, jeden se koukal do zrcátek tak usilovně a nevěřicně, že se na něj řítí oranžovej bagr, že 2 zatáčky přetáh do protisměru a v tý druhý sem ho podjel
výfuk sem vzal na zkoušku jetej Remus Genesis a uvidim jak to bude vypadat v provozu.. moc se s nim asi nejezdilo - je jak novej, v UK odkud je neni "road legal" což tady taky ne, ale mě tady netrápí. Dobrý je, že je tak na polovině hmotnosti origo. Zvuk zhutněl, navíc origo lauf mi při určitých otáčkách rezonoval, tady to vypadá OK.
láká mě i to snížení váhy o katalizátor a nahradit Ysvodem, je to kráva těžká, ale uvidim, nemyslim, že by to přidalo na výhonu. Kolega z německa tam má chip a je to uplně o něčem jiným, sám si upravuje mapy na PC, ale to už je asi zase jiná cenová a znalostní kategorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
mirazciny píše: .....do zrcátek tak usilovně a nevěřicně, že se na něj řítí oranžovej bagr, že 2 zatáčky přetáh do protisměru a v tý druhý sem ho podjel
..dobre Ty (howado)
... vymenou vyfukove soustavy muzes "shodit" skoro 10 kilo...
Naposledy editováno 02.04.2012 11:45:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Bubak z Nemecka píše: ..dobre Ty (howado)
... vymenou vyfukove soustavy muzes "shodit" skoro 10 kilo...
mám nejvíc odježdíno na CBR 929RR takže vím, co se sluší a patří
10kg to už by mohlo být znát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
mirazciny píše: ....10kg to už by mohlo být znát
Mno,na motorce do dvou metráků určitě,ale cesťáku ověšeném osádkou a kufry?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 66 | 6.4.2024 v 17:36 JamesM |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |