paolo_novy Přidat reklamu

Téma: sání
28.3.2012 v 21:55
ahoj. mel bych jeden problem koupil sem jawa 350 634. muj problem je spotreba ktera byla okolo 11 litru. tak sem si zacal hrat se sanim a smesi.nevim jak je mozne ze kdyz mam sroubek smesi uplne utazeny ze motorka porad jede? pak sem zjistil ze ma mit tlumic sani.ale nevim jak ma vypadat kdyz sem ho otevrel jen je videt lepidlo ze tam kdysi davno neco bylo. dekuji za rady

sání

28.3.2012 v 22:32 | Nahoru | #1
Cus. 11 l ? to snad ani u 634 nejde Jak mas nastavenou jehlu ? I kdyz jsem tam nemel filtr, stejne to jelo. Ale 11 l? hmmm

sání

28.3.2012 v 23:17 | Nahoru | #2
Synku synku, šroubek směsi ti mísí benzín s přídavným vzduchem řečeno jednoduše.Když ho máš zašroubovanej nadoraz, tak tam prostě jde co nejvíc benzínu a málo vzduchu. Ty musíš mít svíčky černý jak vix na vojenský škrpále. Takže se nediv té spotřebě. šroubek o otáčku vyšroubuj (bavíme se o tom vodorovném s pružinkou),astartuj motor a začni ho pomalu vyšroubovávat ven - otáčky se budou zvyšovat protože se ti bude mísit benál s přídavným vzduchem a pak v jednom místě už se zvyšovat nebudou ale můžou začit klesat. Tak se vrátit zpět tam, kde se přestaly zvyšovat , pak ještě o čtvrt otáčky dotáhnout a máš nastavenou optimální bohatost směsi. Teď zbývá už jenom nastavit správně doraz šoupátka - šikmo nahoru k šoupátkové komoře jsoucí šroub s pružinkou - tak aby byly otáčky kolem cca 1000 za minutu. Potom by ti to mělo žrát kolem 4-5 i když máš někým dřív kuchlej airbox .

sání

29.3.2012 v 00:51 | Nahoru | #3
jo, za 11 litrů jezdila taky když jsem ju koupil. šroubek bohatosti směsi byl zašroubované nadoraz. jo jede to ale pak ta spotřeba vypadá takhle.
doporučuju ze zašroubovanýho stavu povolit o 1,5 otáčky zpátky, s dál laborovat podle barvy svíček a chování za jízdy. svíčky by měly mít cihlovou barvu. při bílé je směs moc chudá a vypaluje se to, když jsou černý, je moc bohatá a nestačí to hořet.
navíc to jaká směs je se dá poznat aji za jízdy. bohatou teda nepoznáš ale budeš nastavovat co nejchudší směs která je v pořádku, která nezlobí. když už bude směs chudší než by měla byt, mašina začne pod plynem třeba v kopcu vydechávat. bude to vypadat jakoby ti nestačil dotíkat benzín, tzn začne třeba rychle vadnout, párkrát cukne atd, při ubrání se zas chytne. ale jak říkám, to už bude chudou směsí protože to bude nedokrvený. takže zaprve aby svíčky měly správnou barvu, zadruhý co nejchudší ale aby to nezačalo dělat tohle.
a bacha na ten šroubek, jsou poznat aji minimální změny, 1/8 otáčky dokáže udělat rozdíl aji dva litry

a závěrem ti dám dvě cenný doporučení-
1) směs našteluj podle těchhle dvou věcí, na nesmysly typu šroubovat vůči zvedajícím se otáčkám se vyser, zaprve to tak nikdy nesešteluješ, zadruhý leda propálíš píst
2) co se týká volnoběhu, s tim se nezatěžuj a prostě když budeš potřebovat tak tak trošičku přidej nebo uber, žádná křeč

1 reakcí na tento příspěvek sání

29.3.2012 v 00:52 | Nahoru | #4
a pak pokud bude seštelovaná, bude jezdit za 4

(reakce na) sání

29.3.2012 v 22:20 | Nahoru | #5
memphis.unv> Bimbam to s tím šroubkem bohatosti směsi říká správně.
Pokud karburátor odpovídajícně nereaguje, je něco špatně.
U neseštelovatelného karburátoru bývá dost často važvachlané šoupě a komínek (emulzní trubice), špatné těsnění mezi karbecem a válcem (a dost často deformovaná - prohnutá příruba) a nebo všeobecná sešlost věkem, případně napadení Kutilem domácím.
U špatně seřízeného karbecu pak musíš dohánět přechody vyšším volnoběhem a podobně a ve výsledku motorka nejede, různě chcípá a vůbec se chová nemravně.

sání

10.5.2012 v 10:32 | Nahoru | #6
jako tu jehlu mam na tom nevysim zarezu aby tam slo co nejmin benzinu. servisu na jawu rikaly ze sroubek smesi muze bejt maximalne o o.45 otacky i v servisce pisou ze ma bejt o pul otacky. ale jako tech 11 litru to bylo jizda plyn brzda.nez sem snizil jehlu a dotahnul smes tak maximalka byla 150 po rovine a z kopce 160 tedko nejede vic jak 120. a barva svicek se mi zda spravna.jo a ta plastova desticka mezi karburatorem a valcem tu mam novou byla praskla.dalsi vec je ze motor cinka jako blazen.tak sem jel skontrolovat jestly neni potreba vybrus a oni ze me mely srandu ze sem jim usetril praci ze uz mam pulku vybrusu hotovou.takze si myslim ze kdyz udelam vybrus ze ta spotreba bude dobra.

sání

10.5.2012 v 16:08 | Nahoru | #7
Motor cinká jako blázen a jedeš na něm 160 km? Voz sebou kartičku, že souhlasíš s darováním orgání, aspoň třeba rohovka nabo tak...

sání

11.5.2012 v 12:43 | Nahoru | #8
neni se ceho bat. ja hodne mazu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist