bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl v kW 36/39
Ahoj,
proč má některá huska po r.v. 2006 výkon 36kw a některá 39kw.Co je tam za rozdíl?Víte to někdo?

Díky

dasta

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 17:35 | Nahoru | #1
do roku 2006 je karburátor... od roku 2006 je kvůli emisím vstřikování

Naposledy editováno 28.03.2012 17:36:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 17:44 | Nahoru | #2
Lion> díky
to jsem si původně myslel taky,ale v inzerátech jsou třeba husky z roku 2009 ička a stejně mají 36kw. Není v tom něco jiného?

viz. třeba tady:
http://www.automotos...1265-sm-610-i-e.html

a mobile.de je toho taky plný

Naposledy editováno 28.03.2012 17:44:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 17:47 | Nahoru | #3
dasta> to je samozřejmě v pořádku emise a vstřikování nikdy nepřinesou větší výkon karburátor má 39 kw... všechny ie od 2006 mají 36 kw

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #4
Lion> a verze s karbecem vyrabela huska dál nebo jsou to potom bludy v papirech ?

(reakce na) Rozdíl v kW 36/39

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2012 v 19:03 | Nahoru | #5
dasta> Tipoval bych, že to můžou bejt modelově starší ročníky koupený a přihlášený až pozdějc a potom se většinou píše rok výroby jako rok přihlášení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2012 v 19:16 | Nahoru | #6
dasta> samozrejme ze ne... ta moto by kvuli emisim nedostala homologaci maximalne se lisi rok provozu, ale továrně maj všechny husky od rv. 2006 vstřikování a 36 kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 19:37 | Nahoru | #7
Lion> díky chlapi ,to je vše co jsem potřeboval vědět.O to těžší mám ale teď rozhodování .

Škaredá ,ale výkonná KTM 690 SM .Nebo slabší ,ale daleko hezčí Huska 610 iE(jasný je to věc vkusu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 19:43 | Nahoru | #8
dasta> co KTM 660?? kdyby ti nevadil pouze kick startér?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 19:48 | Nahoru | #9
Lion> ne 690 s těma komínama a zobákem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 19:53 | Nahoru | #10
dasta> vím jak vypadá SM 690, ptám se jestli by jsi nechtěl KTM 660 ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 19:57 | Nahoru | #11
Lion> jo ták no to je ostrá potvora ,ale ta údržba není nic pro mě ,už takhle mám málo času na cokoliv.Je ale hezčí o tom žádná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 20:00 | Nahoru | #12
dasta> právě že právě že není... interval oleje je 2.500 km při výkonu 43 kw, 135 kg suché váhy.... jediný "problém" je že nemá elektrický startér, což mě osobně by nevadilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 20:05 | Nahoru | #13
Lion> rozepiš se prosím trochu pokud s ní máš skušenosti.Já jí totiž rovnou zařadil k husce 510 nebo k 570 což ve výsledku bylo nebrat .

Já to budu mít na občasné blbnutí + nějaký ten sraz

(reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 20:18 | Nahoru | #14
dasta> je v podstate stejnej motor jako ta 690, predchozi generace LC4, v podstate je to LC4 640 s vetsim valcem a ostrejsim karburatorem, odlehcena o starter, mozna asi i baterii apod... 640 je o neco tezsi, slabsi a ma jednou takovej interval (5 tis. km stejne asi jako soucasny 690tky)

osobni zkusenost nemam, vím o uživateli Hadris že jí jezdil, napiš mu PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 22:10 | Nahoru | #15

dasta píše: Lion> jo ták no to je ostrá potvora ,ale ta údržba není nic pro mě ,už takhle mám málo času na cokoliv.Je ale hezčí o tom žádná.



Udrzba nic pro tebe a chces kupovat Husku jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 22:23 | Nahoru | #16
SirIndy> co bys chtel na SM 610 krome oleje v 5ti tisících km servisovat??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 22:41 | Nahoru | #17

Lion píše: SirIndy> co bys chtel na SM 610 krome oleje v 5ti tisících km servisovat??



Je to stejnej motor jako u TE 610?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 23:11 | Nahoru | #18
SirIndy> asi ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 23:28 | Nahoru | #19

Lion píše: SirIndy> asi ano



Tak nevim kolik toho po ni podedila, ale s ostrou 610 stejne jako s ostatnima ostrejma Huskama ma dost lidi casto naky srani - ty urcite nejsou pro cloveka kteremu udrzba nic nerika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v kW 36/39

28.3.2012 v 23:46 | Nahoru | #20
SirIndy> tohle neni ostra huska... vim že i ty 610tky se dělaly ostrý, ale to má společné asi jako DRZ400S a ostré E?? viděl sem i TE610 ie a to ostrý podle mě není... co se bavíme tak interval oleje je 5 tis. km a na inzercích jsou kousky s původním motorem a na budíku namotány dvě desítky tisíc km...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl v kW 36/39

29.3.2012 v 09:24 | Nahoru | #21
panove ja ke svi husce 610 přišel nalil olej benzin a na prvni otočeni běži jak splašena stači se oto starat. a ty tři kw se daj dohnat stači koupit větši trysky do karbce

(reakce na) Rozdíl v kW 36/39

29.3.2012 v 11:44 | Nahoru | #22

Lion píše: SirIndy> tohle neni ostra huska... vim že i ty 610tky se dělaly ostrý, ale to má společné asi jako DRZ400S a ostré E?? viděl sem i TE610 ie a to ostrý podle mě není... co se bavíme tak interval oleje je 5 tis. km a na inzercích jsou kousky s původním motorem a na budíku namotány dvě desítky tisíc km...



A některé mají i téměř tři desítky tisíc..

(reakce na) Rozdíl v kW 36/39

29.3.2012 v 12:20 | Nahoru | #23

pitrysmen píše: panove ja ke svi husce 610 přišel nalil olej benzin a na prvni otočeni běži jak splašena stači se oto starat. a ty tři kw se daj dohnat stači koupit větši trysky do karbce



mohl bych vědět kde u vstřikování najdu karburátor???

Rozdíl v kW 36/39

12.4.2012 v 17:00 | Nahoru | #24
A kousek ode mě jezdil borec na sm 610 karburátor rok výroby 2005 a až okolo 40-45 tisíc se rozdělával motor. Jinak jen ventily a olej v motoru + svíčky atd. Kupoval ji novou. Jo a jinak ta sm 610 ie je dost ochuzená díky vstřikování oproti karbecu.

Naposledy editováno 12.04.2012 17:00:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna sm 610 ie - podložky pruž... Husqvarna SM 610 ie M4rť4s 2 19.10.2022 v 07:40 M4rť4s
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie Kalvis 7 25.9.2022 v 19:50 assassin
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie Kalvis 6 23.9.2022 v 19:13 Yaluroo
Zvýšení výkonu Husqvarna sm 610 ie ... Husqvarna SM 610 ie M4rť4s 11 19.8.2021 v 14:18 mike033
Husqvarna začla vibrovat Husqvarna SM 610 ie wrick 10 17.5.2021 v 13:24 LMgroup


TOPlist