globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr deflektoru - poraďte
Ahoj, budu si pořizovat deflektor na plexi štít, mám na svém TA 650 namontován vyšší od firmy MRA - viz fotky v profilu. Našel jsem na internetu pár kousků a teď se rozhoduji mezi finálními dvěma.
Může to být buď tento
nebo tento.
Víc se mi líbí Puig, už proto, že bych nemusel vrtat do plexi. Na druhou stranu ale ten štít není z nejtužších a bojím se, že by se při rychlejší jízdě mohl náporem vzduchu do toho poměrně velkého deflektoru rozkmitávat. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky za pomoc a hezký den!
Anketa: Který deflektor byste mi doporučili?
MRA
83%
5
Puig
0%
0
Jiný (v tom případě prosím ve vlákně o odkaz)
17%
1

Výběr deflektoru - poraďte

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2012 v 10:41 | Nahoru | #1
Ahoj. Montoval jsem MRA asuper výsledek. Ten Puig sice nemusíš vrtat, ale jen ti zvedne vzduch a neuhladí turbulence. V Louisu mají za 20 éček udělátko k tomu MRA, že taky nemusíš vrtat. Jenom se to přišroubuje. Viděl jsem to i u nás někde na netu.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr deflektoru - poraďte

28.3.2012 v 13:56 | Nahoru | #2
MRA je super ! Tá druhá vec nemá nič spoločného s deflektorom. Montáž MRA (vŕtanie) treba robiť vo dvojici.

(reakce na) Výběr deflektoru - poraďte

28.3.2012 v 14:20 | Nahoru | #3
Feki> Ahoj, proč ve dvojici?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr deflektoru - poraďte

28.3.2012 v 14:45 | Nahoru | #4
Hroch_cz na hovno sa to vŕta, lebo vŕtaš do plexi pod určitým uhlom a je lepšie keď Ti prexi niekto drží. Postup je asi nasledovný: podľa priloženej šablony nájdeš správnu pozíciu plexi označíš tenkou centro fixkou kde vŕtaš a následne vŕtaš od najtenšieho vrtáku po požadovaný priemer. Neustále sleduješ (prirovnávaš) uhol vŕtania aby ti deflektor dobre sedel na plexi. Robota na cca 30 minút. Pomaly ďalej zájdeš ! Vŕtať treba pri vyšších otáčkach aby plexi neprasklo ! Ja som vŕtal do plexi priamo na moto bez demontáže. Neverím riešeniu z Louisa, videl so to odtrhnuté za jazdy. Na plexi pôsobia veľké sily.

Naposledy editováno 28.03.2012 14:59:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr deflektoru - poraďte

28.3.2012 v 15:50 | Nahoru | #5
Ja tohle plexi taky mel, ale prodal jsem ho a koupil MRA Vario. Je nizsi, ale s deflektorem to chodi pekne. Me se to hodi pri jizde v terenu, ze si snizim deflektor a vidim pred kolo.

Toho vrtani jsem se bal, plexi je na vrtani mrcha. Navic bych se u tohle plexi bal, ze ten pridavny MRA deflektor nebude moc fungovat, ono to turist plexi ma nahore takovou tu odtrhovou hranu, aby to nedelalo ramus nebo turbulence...

Naposledy editováno 28.03.2012 15:50:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr deflektoru - poraďte

29.3.2012 v 14:27 | Nahoru | #6

faudy píše: Ja tohle plexi taky mel, ale prodal jsem ho a koupil MRA Vario. Je nizsi, ale s deflektorem to chodi pekne.



Jj., MRA Vario Touring jsem shodou okolností taky nově před cca dvěma týdny koupil a nainstaloval. Na Stromovi mám plexi v prostřední poloze, s deflektorem jsem různě laboroval, nakonec je taky někde zhruba uprostřed dráhy. Dojmy veskrze pozitivní, zejména se už nekonají turbulence. Resp. konají, ale až o nějakých cca 25 kmh výš, než předtím. Čili to, co od nějakých 120-130 výrazně obtěžovalo, se pro mne posunulo někam, kde to už neobtěžuje. I ve 120 na dálnici se už zbaběle neschovávám za plexi a netisknu žhavě k nádrži jako předtím. Jen je zapotřebí laborovat s konkrétní výškou jedince, posazem za řídítky a i typem helmy; v mém případě ta se štítkem (X-Lite 551) vykazuje při různém nastavení deflektoru o poznání větší rozdíly ve hlučnosti atd., než ty bez něj, ty jsou imunnější.

(reakce na) Výběr deflektoru - poraďte

30.3.2012 v 14:18 | Nahoru | #7
Kukkan> Mám podobné pocity... Stroj Transalp, plexi Puig - vše záleží na poloze jezdce (hlava, ramena, vzdálenost od plexi), tvaru plexišťítu na který se to přidělá takže zkrátka mnoho proměnných.

Cituji ze svého skoro 3 roky starého tématu:

Bordel co jsem slýchával při 100km/h se přesunul do oblasti 120-130km/h , následně mě potěšil zanedbatelný nápor na helmu, profukování spodkem přilby, zmizely poryvy a jízda je celkově klidnější (snad to nebude nuda ). Plexi Puig mi sypalo vzduch přímo do úrovně plexi přilby nyní jde hlavní tah vzduchu těsně nad plexi přilby. Rozhodně to nesundávám byla to změna k lepšímu , případně časem dokoupím kus zatmavené tabule plexiskla a dle originálu udělám vše stejné jen bude cca o 5cm větší (to už taková darda není ). Ještě takovej ten nejprvnější dojem, slyšel jsem dokonce motor při 100km/h tak hlasitě, že jsem řadil za 6, bohužel tam ten další kvalt nebyl (je to nezvyk, budu si muset zvyknout ).



Naposledy editováno 30.03.2012 14:19:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist