Zajímá mě z jakého materiálu je těsnění pod hlavu, že je tak drahé ?
Ale ne, spíš cena.. Pohybuje se to kolem 2.tisíc nebo se dá sehnat levněji ?
A existuje nějaký tměl/lepidlo/pasta, která snese vysokou teplotu a přuznost ? /teplotní roztažnost/.
Díky, Baryk.
Jo a na papír se vykašli, stejně prodejem jen tratíš, s tím se nedá kalkulovat. Máš mašinu na ježdění nebo proto, abys ji měl ve vitríně a potom prodal? Důležitější je v jakém je stavu, pokud ji dopřáváš sám večkeré úkony jak je třeba tak je lepší než byť v značkovém servise, ale sporadicky nebo pozdě podle toho jak jsou peníze. Stejně tak jako šikovný a pečlivý kamarád může být také lepší jak "papírová oprava". Srát na to prostě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.
VlastíkPlamínek píše: nemáš se proč zlobit - na blbou otázku blbá odpověď - všichni ti slušně naznačili že vymýšlíš kraviny a snažíš se šetřit na nesprávným místě. Opravdu nemáš důvod se rozčilovat.
Na auto fórech a i jiných fórech ti dají normální odpověď, i když je dotaz tak trošku nestandardní. Tady ne, tady je téměř každej machr, závodník a rovnou mistr světa. Když jsem za komančů se svým Bizonem a Pav 40 brázdil silnice, tak jsem téměř nikoho nepotkal. Ale dnes je to samej ředitel zeměkoule. A hlavně ty, co maj trošku peněz.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.
Uznávám, práce byla za 1800 kč... přitom to bylo na 3-4 hodinky práce.. Příště se zaopatřím jinak. Já právě se domlouval na ceně "při nejhorším" max. do 4.tisíc. Tak říkám - budiž.
Z toho by byl stator 1500, vzducháš+olejáč 1000 , oleje kapaliny 1000 .. (Tyhle ceny mi byli sděleny "při nejhorším") , pak se cena vyšplhala do 5.tisíc a nakonec to stálo 5.7k..
Takže jo, ok.. Jako jasně co jsem mohl jinýho čekat, že...
Právě jo, já o to zájem mám, zajímá mě to a naučit se to chci. Jen mi pro jednou chyběla odvaha a dobrá organizace práce a prostředků..
Nemám, svého nic, Jawu jsem dělal jen venku, s motorem mi pomáhal děda a táta v bytě teda...
Leda tak možná po kamarádách po garážích... ale, to je takový všelijaký, nemám jistotu...
Jo, co bych dal za to mít dílnu... Kapoty jsem vzal nahoru k sobě do bytu, a brousil a sprejoval v pokoji/z okna..
ale dost o tom to vlákno není, je to o tom, jestli s tím pocintáváním můžu nějaký čas jezdit a něčím to provizorně zapatlat... /Leze na mě noční, tak píšu jak bez duše../
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.
Jinak máš pravdu s tím, že blbě kecat umí každý a obzvlášť tohle forum je toho mnohdy důkazem Ale když si projedeš moje příspěvky v různých vláknech, tak zjištíš že skoro vždycky píšu k věci a snažím se pomoct.
Jinak dj hroch by mohl vyprávět, že pane
jestli s tím pocintáváním můžu nějaký čas jezdit a něčím to provizorně zapatlat
To je jediné co ti nikdo neřekne neb nemá křišťálovou kouli. Pokud to je pouze někde na straně kde nic není náhodný olej tak bych na to pekl, přelepil páskou a na štatl to stačí. Jenže pokud se nebude dostávat do mazacího kanálku tak nám pak až přidřeš zrušíš zubní kartu, že radíme blbě
Mrkni do servisního manuálu/mikrofiše nebo na partsdepot.cz nákresy případně lépe pohledej fotku či video rozdělaného motoru co na tom místě je, odkud může téct a srovnej s tím, kde to teče jestli to bude nebo nebude vadit. A doufej, že se nespleteš když si to lajzneš. Nic jiné stejně do doby než sundáš hlavu asi nevymyslíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.
mischa638 píše: xBaryk>Jinak dj hroch by mohl vyprávět, že pane
No hej, kdybych věděl kolik máš či nemáš práce tak mu napíšu rovnou ať žihadlo nakopne a udělá si výlet Zrovna jsme vzpomínali o víkendu s Boďou a jeho Vraníkem - funguje Ti bar že bysme dali vélet?
Jasně, já to chápu, měl jsem to napsat jinak.
Já taky nejsem svatej, a když dotaz není očividná kravina, tak se taky snažím poradit, ale když tak si taky rejpnu
Je ale potřeba si udělat pořádek
dj hroch píše:
Chápu. také jsem se bál na cokoliv z té "dvoukolé hypertechnologie" sáhnout než mi pak otrnulo, že je to stejně furt totéž ať je to fichtl, schade nebo rýže principy jsou pořád stejné a technický a přístup také Poslechni dědu a tátu a máš to.
Jo, nějak tak
Jinak cinká to odsaď:
Očividně to teče jen odsuď, jinde únik nepozoruju.
E: teda neteče, dělá se tam mlhovina, která se tvoří do kapek a pak to stíká a kape na zem.
E2: Když už to teda řeším, tak mě napadlo kouknout na svíčku...
Naposledy editováno 28.03.2012 00:04:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.
A s Boďou se klidně stavte, bar funguje nostop když se najdou žíznivé krky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.
Jinak v pohodě, jsme z rýže zvyklí už i servisovat za jízdy a koneckonců tlačení, ni jízda ala odrážedlo, by také nebylo poprvé. Rozeberem nad kalíškem
No a jak se tady psalo o tom těsnění, na kterém se nemá šetřit - okolo toho kanálku by ta dírka měla být okovaná či nějak jinak zajištěná.
On se ten olej nedostává ven že by to netěsnilo (plocha), ale někdy vzlíná jím - prosakuje materiálem těsnění.
LALIK píše: no jednou jsem poslouchal jednoho hoooodně stareho pána a ten řikal že za komanču když nemohli sehnat těsněni pod hlavu tak použivali vypalovacisilikonovou barvu na pece 4-5 vrstev na stare nepoškozene těsněni a drželo to pry jak fik hold česky kutil za komanču si poradil .
A tet si mudrujte
To s tou vypalovací barvou funguje, ale dal bych tam tak 3 vrstvy, více ne. Ale každopádně je to prasárna. Jednou použité těsnění je totiž zmáčknuté a navíc těsnění nastříkané vypalovací barvou nejde potom při demontáží hlavy sundat, pěkně se to nalepí , takže pak člověk při seškrabávání zbytku toho těsnění poškrábe dosedací plochy...
Jinak máš ohnutou hlavu, jinak by ten olej netekl...koukni se probiker.cz - prodávají tam celé těsnící sady na celý motor z druhovýroby, i to samotné těsnění pod hlavu by ti sehnali...bral bych Vesrah ---to je prakticky originál, co se do Japonců montuje, jenom ta cena je trochu výrazně menší než od Hondy...mě vyšla kompletní těsnící sada (právě od Vesrahu) na motor z GS 550 E na 1500 - gufera ventilů, těsnění pod hlavu, válce atd...prostě všechno...
Jinak se to těsnění dá taky vyrobit - dělá/l to pan Kalina ze Zlína - pošleš mu svoje staré a on ti podle toho vyrobí nové, stačí zadat do googlu Kalina těsnění Zlín...
Silikon, měděnou pastu na výfuky (vlastní zkušenost při rozborce motoru z toho výše zmíněného GS 550 E ) nebo jinou sračku pod hlavu nedávej, je to k ničemu...
Těsnění u kterého ti z boku prolíná olej silikonem stejně nezamažeš - za chodu motoru je v kanálech samozřejmě tlak, olej jakoukoliv povrchovou ucpávku vytlačí jak prd...
A hlavně, když tu hlavu budeš už sundávat, tak nech zbrousit dosedací plochu na magnetce, dobrá rada ...mě vyšlo zbroušení dosedacích ploch válců a hlavy asi na 300...
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.
Díky Ti.
Na 2T Hondu třeba to těsnění musí být rovné, to jest kování díry nesmí být přes materiál těsnění.
S tím byly problémy.
Na auta to stačí, ale na ten náš vergl neé.
Jestli je hlava křivá, to se dá poznat přiložením rovného pravítka.
Odchylku 0,01mm okem poznáš.
Při montáži se mě osvědčilo dělat lehké sichry tmelem okolo vody. Ale opravdu jenom "postrašit".
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.
Pokud je únik oleje jaksi v mezích normálu, tak bych s tím jezdil (ale když u Hondy chčije odněkud olej, velmi bych zpozorněl).
Ale urychleně bych se zabýval seriózní opravou.
Rad jsi dostal přehršle, ale základ je všeobecný - když opravit, tak pořádně, žádné PFI (Provisorium fuer immer).
Díl neoriginální je risk - ale pokud ho tam dáš a nejsi úplné kopyto, tak poznáš, jestli je to dobré a nebo ne.
No jak sme asi poznali, že těsnění není spolehlivé? - vyzkoušeli jsme to.
Pokud je k mání cenově příznivější verze, je vyzkoušená atd., a uživatel veme v úvahu míru rizika - proč ne?
Např. u Hondy nejde objednat origo ojnice na XR400R, dodává se jen kompletní klika.
Ale ojniční sada se dá sehnat jako neoriginální díl...
To je o té míře přijatelného rizika.
Malé kolečko sekundáru a rozetu sem používal neoriginální, protože tam se to spíš opotřebí, než praskne. Problémy s pevností nejsou ani u toho šuntu. Někdy. Ale řetěz jsem používal a používám kvalitní.
Tož tak.
PatMatbanda píše: Na auto fórech a i jiných fórech ti dají normální odpověď, i když je dotaz tak trošku nestandardní. Tady ne, tady je téměř každej machr, závodník a rovnou mistr světa. Když jsem za komančů se svým Bizonem a Pav 40 brázdil silnice, tak jsem téměř nikoho nepotkal. Ale dnes je to samej ředitel zeměkoule. A hlavně ty, co maj trošku peněz.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 2 | 11.5.2024 v 20:01 combust |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |