globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těsnění pod hlavu.
Zdravím,

Zajímá mě z jakého materiálu je těsnění pod hlavu, že je tak drahé ?
Ale ne, spíš cena.. Pohybuje se to kolem 2.tisíc nebo se dá sehnat levněji ?

A existuje nějaký tměl/lepidlo/pasta, která snese vysokou teplotu a přuznost ? /teplotní roztažnost/.

Díky, Baryk.
Předchozí
1 2
Následující

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 15:08 | Nahoru | #1
Ano nacpi si pod hlavu tmel, to je to nejlepší co můžeš udělat
Ne teď vážně, ano nové těsnění sice stojí pálku a zrovna u tohohle dílu na motorce bych se nesnažil šetřit, kup originál co tam má být a nevymýšlej kraviny Pokud to nějak zbastlíš a nacpeš tam co tam nepatří, může ti pak vletět voda do oleje nebo naopak a můžeš zadřít motor.

Těsnění pod hlavu.

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 15:21 | Nahoru | #2

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 15:47 | Nahoru | #3
Tmel pod hlavu nedávej, nikdy nevíš, kam až se po utažení rozleze. Pak může i ucpat mazací kanály a je šlus. Nebo pokud se dostane voda do oleje, tak některé nemrzky se v takovém případě srazí na rosol, co ucpe kanály a motor jde také do kytek.

Na těsnění pod hlavu nešetři.

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 15:51 | Nahoru | #4
A drahy je proto ze se jich dela pomerne malo. JInak souhlas stim co tu psali kolegove.

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:23 | Nahoru | #5
Tmel pod hlavu Z jakeho materialu? Vetsinou metalplasticke. Proc sou drahe? Musi odolavat mechanickemu, chemickemu a teplotnimu namahani takze asi proto

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:30 | Nahoru | #6
Hoši ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:31 | Nahoru | #7

xBaryk píše: Hoši ...



nemáš se proč zlobit - na blbou otázku blbá odpověď - všichni ti slušně naznačili že vymýšlíš kraviny a snažíš se šetřit na nesprávným místě. Opravdu nemáš důvod se rozčilovat.

2 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:42 | Nahoru | #8
Drne, Díky Ti.

To All:
Ok, tak jinak. Nikde jsem nepsal, že chci dát silikon pod hlavu. To bych si k takovému motoru NIKDY nedovolil!

Tak jakápak blbá otázka? - prosím o vysvětlení

Ptal jsem se jaký tmel, který bych mohl, POVRCHOVĚ, provizorně použít na zapatlání protíkajícího oleje přes těsnění (levá hlava - 10cm).

A jelikož je mi jasné, že je tam velká teplota a hlava se teplem roztahuje, tak právě proto moje otázka.

------------

Šlo mi jen o to abych to provizorně vyřešil, dokud nebudu mít peníze na nový těsnění (včera šlo do servisu 5700 kč. A jelikož nemám dílnu - tak si to asi sám neudělám, takže je to otázka 5.tisíc.

------------

Nakonec, má otázka, z jakého je to materiálu a proč je to tak drahé, padla kvůli tomu, abych se něco nového dozvěděl.

Takže hoši... Nohy do vody a klídek.

Naposledy editováno 27.03.2012 17:45:43

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:45 | Nahoru | #9

xBaryk píše: Drne, Díky Ti.

To All:
Ok, tak jinak. Nikde jsem nepsal, že chci dát silikon pod hlavu. To bych si k takovému motoru NIKDY nedovolil!

Tak jakápak blbá otázka? - prosím o vysvětlení

Ptal jsem se jaký tmel, který bych mohl, POVRCHOVĚ, provizorně použít na zapatlání protíkajícího oleje přes těsnění (levý válec - 10cm).

A jelikož je mi jasné, že je tam velká teplota a hlava se teplem roztahuje, tak právě proto moje otázka.

------------

Šlo mi jen o to abych to provizorně vyřešil, dokud nebudu mít peníze na nový těsnění (včera šlo do servisu 5700 kč. A jelikož nemám dílnu - tak si to asi sám neudělám, takže je to otázka 5.tisíc.

------------

Nakonec, má otázka, z jakého je to materiálu a proč je to tak drahé, padla kvůli tomu, abych se něco nového dozvěděl.

Takže hoši...



když je těsnění špatné, tak se mění a nepatlá silikonem. Opravdu nevím co je na tom složitého na myšlenkový proces...

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:46 | Nahoru | #10
VlastíkPlamínek>
Asi to, že ne každý má miliony na účtě

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #11
Aha takze mas netesnou hlavu a chces to opravit silikonem? Jinak na otazku z jakeho je to materialu a proc je drahe sem ti odpovedel

Naposledy editováno 27.03.2012 17:50:34

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:54 | Nahoru | #12

xBaryk píše: VlastíkPlamínek>
Asi to, že ne každý má miliony na účtě



když nemám na banány tak si přece nekoupím opici.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 17:59 | Nahoru | #13

VlastíkPlamínek píše: když nemám na banány tak si přece nekoupím opici.


Nečekaně. Za to, když máš zebru, tak máš barák, ducatku, guzinu a kdo ví co, že ?

Navíc, kdyby si milý pán moderátor a ten předním opravdu přečetl, to co jsem psal tak by s tím možná problém neměl.

Koneckonců, dnes se remcání nosí - tak do mě

Naposledy editováno 27.03.2012 17:59:28

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:01 | Nahoru | #14

xBaryk píše: Nečekaně. Za to, když máš zebru, tak máš barák, ducatku, guzinu a kdo ví co, že ?

Navíc, kdyby si milý pán moderátor a ten předním opravdu přečetl, to co jsem psal tak by s tím možná problém neměl.

Koneckonců, dnes se remcání nosí - tak do mě



je to marný je to marný. Ale budiž ti odpuštěno - to Brno vysvětluje vše

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:04 | Nahoru | #15
Precetl sem to dobre a chces netesnou hlavu opravovat tmelem, coz neni o moc lepsi nez ta prvni varianta

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:06 | Nahoru | #16

VlastíkPlamínek píše: je to marný je to marný. Ale budiž ti odpuštěno - to Brno vysvětluje vše



Posvět se ZzzzZzebra, a odporoučejte se, prosím, Milý pane moderátore, do orákula.

Naposledy editováno 27.03.2012 18:06:59

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:10 | Nahoru | #17

xBaryk píše: Posvět se ZzzzZzebra, a odporoučejte se, prosím, Milý pane moderátore, do orákula.



Máš pravdu, pobavil jsem u toho jak si vyrábíš padáky, jak tmelem matláš těsnění pod hlavu, jak vybíráš GSXR a jak se divíš altíku v oleji. Nemám pocit že bys ještě mohl něčím překvapit.

Přeji uspěšné matlání tmelem.

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #18

VlastíkPlamínek píše:
Máš pravdu, pobavil jsem u toho jak si vyrábíš padáky, jak tmelem matláš těsnění pod hlavu, jak vybíráš GSXR a jak se divíš altíku v oleji. Nemám pocit že bys ještě mohl něčím překvapit.

Přeji uspěšné matlání tmelem.



Ano, aspoň rozvíjím nějakou iniciativu a učím se. Zajímá mě to - tak se zeptám - když můžu ostatním taky pomůžu - od toho forum je - zatímco Ty tu kydáš nějaké připomínky, které mě nijak neberou ani nepomůžou.

Ale chápu to, asi jsi si přišlápl štěně

Naposledy editováno 27.03.2012 22:13:53

Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:23 | Nahoru | #19

Ptal jsem se jaký tmel, který bych mohl, POVRCHOVĚ, provizorně použít na zapatlání protíkajícího oleje přes těsnění (levá hlava - 10cm).



Nic jako provizorně povrchově neexistuje. Pokud už sundáš jednou hlavu tak máš vše nachystané a dáš tam nové druhé těsnění a šlus. Nebo máš mrtě volného času a masochismu dělat zbytečnou práci dvakrát?

Jinak je to ptákovina ještě z toho důvodu, že staré těsnění jakkoliv zapatlané si nikdy nesedne stejně a bude prosakovat nebo i podfukovat zase uplně jinak a jinde. Spíš takhle, můžeš to pouze a jen vyhoršit víc než to je - ale určitě ne naopak, leda by se stal zázrak.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:28 | Nahoru | #20

dj_hroch píše:
Nic jako provizorně povrchově neexistuje. Pokud už sundáš jednou hlavu tak máš vše nachystané a dáš tam nové druhé těsnění a šlus. Nebo máš mrtě volného času a masochismu dělat zbytečnou práci dvakrát?

Jinak je to ptákovina ještě z toho důvodu, že staré těsnění jakkoliv zapatlané si nikdy nesedne stejně a bude prosakovat nebo i podfukovat zase uplně jinak a jinde. Spíš takhle, můžeš to pouze a jen vyhoršit víc než to je - ale určitě ne naopak, leda by se stal zázrak.



Já ji právě sundávat teď nechci, nemám ani kde. Jde o to, že na to budu mít peníze v dubnu nebo květnu. A na to to dát do servisu taky nemám, díky tomu, že tam minulý týden byla. Ale nechci aby mi tekl olej..

Kdybych to měl shozené, tak je jasný, že tam dám těsnění Nový, a rád bych to sundal sám, to mi věř..

Takže sem to chtěl dočasně zatřít něčím co by tam ty dva týdny - měsíc vydrželo. A na to něco jsem se ptal Vás.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 18:32 | Nahoru | #21
z USA 860 Kč + doprava

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 18:55 | Nahoru | #22

xBaryk píše: Já ji právě sundávat teď nechci, nemám ani kde. Jde o to, že na to budu mít peníze v dubnu nebo květnu. A na to to dát do servisu taky nemám, díky tomu, že tam minulý týden byla. Ale nechci aby mi tekl olej..

Kdybych to měl shozené, tak je jasný, že tam dám těsnění Nový, a rád bych to sundal sám, to mi věř..

Takže sem to chtěl dočasně zatřít něčím co by tam ty dva týdny - měsíc vydrželo. A na to něco jsem se ptal Vás.



Dohaduješ se tady a nechceš věřit tomu, když Ti ostatní řeknou, že se chystáš udělat blbost. Tohle mi připomíná rčení: "Co je levné, je dvakrát placené" a " Nejsi tak bohatý, abys mohl kupovat levné věci".

POkud motor pod hlavou sákne ven, tak těžko můžeš vědět, zda nesákne i jinam... třeba se nedostává chladicí směs do oleje. Přečti si, co jsem psal výše. Jestli teď nemáš peníze na opravu a budeš je mít za pár měsíců, tak věř, že tímto provizorním řešením (spíše przněním) můžeš nadělat škody, na jejichž opravu budeš šetřit rok, ne-li déle. Vadné těsnění pod hlavou je dost vážná závada a nechceš-li nadělat další škody, tak prostě zatni zuby a nejezdi, dokud nenašetříš na opravu nebo si nenajdeš technické zázemí na shození hlavy a přetěsnění. Žádná provizoria nezkoušej, v tom má dj_hroch pravdu.

A jen tak na okraj... Píšeš, že motorka byla minulý týden v opravně. Z jakého důvodu? Pokud šlo o opravu netěsnící hlavy, tak nic neřeš a reklamuj to.

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 19:24 | Nahoru | #23

VeFeRák píše: z USA 860 Kč + doprava



jo, zapoměl jsem dodat- OEM díl...

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 21:12 | Nahoru | #24
no jednou jsem poslouchal jednoho hoooodně stareho pána a ten řikal že za komanču když nemohli sehnat těsněni pod hlavu tak použivali vypalovacisilikonovou barvu na pece 4-5 vrstev na stare nepoškozene těsněni a drželo to pry jak fik hold česky kutil za komanču si poradil .
A tet si mudrujte

Těsnění pod hlavu.

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 21:24 | Nahoru | #25
Takhle, ještě jsi neřekl co s tím vlastně uplně je. Teče olej ven nebo je netěsné i vevnitř? Pravidlo pravé ruky:
hulí bíle - teče voda do válce
kovový smrad, při otevřeném víku sleduješ jak se zvedá hladina vody - podfukuje z válce do vody
špinavá voda, když naleješ na papír zůstávají mastné fleky - teče olej do vody
pěna v oleji, barva cappuccino - voda do oleje

Poznáš to nějak na chování, blbě táhne, má někde průběh díru, hůř jde do otáček nebo tak něco? Nebo jen vytéká olej ven? Jako provizorně na dojetí bych to osvědčeným způsobem očistil benzínem, přetáhnul hajzlákem a stáhnul americkou páskou aby se zbytečně neztrácel olej (přelepoval jsem takto zrovna víko ventilů o víkendu ale jinak bych s tím nejezdil. Riskuješ jak kluci píší, že se nebude správně mazat a přidřený válec či píst je pěkně nákladná oprava.

Se dá vydržet, našetříš na těsnění a chvilku se svezeš MHD Žádná tragedie, dcerky nosí minisukně, zrovna dneska se nademnou v šalině cumlali dvě slečinky - no neber to

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 22:12 | Nahoru | #26

J.M.K. píše:
A jen tak na okraj... Píšeš, že motorka byla minulý týden v opravně. Z jakého důvodu? Pokud šlo o opravu netěsnící hlavy, tak nic neřeš a reklamuj to.



Výměna olejů, kapalin, filtrů, přetěsnění víka altíku (protože jsem mysleli, že to teče od tam (přes vývod kabelů), tak jsme se dohodli, že přetěsní altík zároveň zjistí příčinu špatného dobíjení,to ukázalo na vadný stator, takže převinutí + přetěsnění výfuku.

dj_hroch píše:
Takhle, ještě jsi neřekl co s tím vlastně uplně je. Teče olej ven nebo je netěsné i vevnitř? Pravidlo pravé ruky:
hulí bíle - teče voda do válce
kovový smrad, při otevřeném víku sleduješ jak se zvedá hladina vody - podfukuje z válce do vody
špinavá voda, když naleješ na papír zůstávají mastné fleky - teče olej do vody
pěna v oleji, barva cappuccino - voda do oleje

Poznáš to nějak na chování, blbě táhne, má někde průběh díru, hůř jde do otáček nebo tak něco? Nebo jen vytéká olej ven? Jako provizorně na dojetí bych to osvědčeným způsobem očistil benzínem, přetáhnul hajzlákem a stáhnul americkou páskou aby se zbytečně neztrácel olej (přelepoval jsem takto zrovna víko ventilů o víkendu ale jinak bych s tím nejezdil. Riskuješ jak kluci píší, že se nebude správně mazat a přidřený válec či píst je pěkně nákladná oprava.

Se dá vydržet, našetříš na těsnění a chvilku se svezeš MHD Žádná tragedie, dcerky nosí minisukně, zrovna dneska se nademnou v šalině cumlali dvě slečinky - no neber to



Děkuji za dotaz
Ad 1) Olej prosakuje ven z motoru, dneska sem zajel do servisu zpátky, protože jsem si všiml, že to pořád kape. Prostříkli sme to odmaštovačem, já to prohnal po silnici, přijel sem zpět, a dívám se, že u levého válce (asi po 10 centimetrech) prosakuje olej pod těsněním hlavy. Ale tvoří se tam jen mlhovina, takovej miniaturní film.. pak jak to stíká se z toho dělaj kapky a kape to na zem. Takže žádný ultra kapání se nekoná.

ad 2) nekouří bíle, kovový smrad necítím, propast ve výkonu není, táhne jak má, do osmi lenoch, nad osmi vystřelí, snad jen nad 220-50 se tomu už moc nechce...
Jestli voda do oleje, nebo olej do vody nevím, musím zkusit.
Olej pravidelně kontroluju, a je ho tam dostatek.

Prostě to jen pocintává, a místo zdroje je:Levý válec, těsnění pod hlavou.

Na provizorku se ptám proto, že je to docela dost práce, nebo co mi bylo řečeno těsnění 2 - celkově pak 5. tisíc...
E: snad jsem napsal vše.

Naposledy editováno 27.03.2012 22:18:51

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 22:29 | Nahoru | #27

xBaryk píše: Výměna olejů, kapalin, filtrů, přetěsnění víka altíku (protože jsem mysleli, že to teče od tam (přes vývod kabelů), tak jsme se dohodli, že přetěsní altík zároveň zjistí příčinu špatného dobíjení,to ukázalo na vadný stator, takže převinutí + přetěsnění výfuku.



Tak ony těsnění také nevydrží věčně a koukám 10 let staré... pokud si nejsi jist stavem se už vyplatí koupit rovnou celou sadu, protože to časem stejně bude protékat všude a budeš s tím bojovat jak se sedmihlavou saní - utěsníš víko, poteče zpod hlavy, utěsníš hlavu proteče napínákem, etc.

Ono je to holt těžké se servisem, ale nehledej v tom raketovou vědu. Věci co jsi vypsal... olej si vyměníš po jízdě mezi cigárkem, a spotřební materiál po cigárku, těsnění svodů je po pár korunách, koncovky většinou utáhnout přirubu nebo teflonová páska. Stav elektriky si proměříš za pár minut a pak si už hledáš co je třeba na nejlevnějších eshopech. Všehovšudy takovou běžnou údržbu si klidně dáš o víkendu když je venku hnusně. Když se do toho nepustíš tak potom holt platíš každé uprdnutí v servise, tak to prostě funguje, ale to už je otázka volby.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 22:46 | Nahoru | #28

dj_hroch píše:
Tak ony těsnění také nevydrží věčně a koukám 10 let staré... pokud si nejsi jist stavem se už vyplatí koupit rovnou celou sadu, protože to časem stejně bude protékat všude a budeš s tím bojovat jak se sedmihlavou saní - utěsníš víko, poteče zpod hlavy, utěsníš hlavu proteče napínákem, etc.



Jo, to beru. No jenže zase celou sadu seženu za 5. tisíc.. a to už se naseru k nějakému známému do garáže a udělám si to sám.. Jen mi šlo o to, že teď to prostě nepůjde. Musím postupně. Takže budu šetřit.

Ono je to holt těžké se servisem, ale nehledej v tom raketovou vědu. Věci co jsi vypsal... olej si vyměníš po jízdě mezi cigárkem, a spotřební materiál po cigárku, těsnění svodů je po pár korunách, koncovky většinou utáhnout přirubu nebo teflonová páska. Stav elektriky si proměříš za pár minut a pak si už hledáš co je třeba na nejlevnějších eshopech. Všehovšudy takovou běžnou údržbu si klidně dáš o víkendu když je venku hnusně. Když se do toho nepustíš tak potom holt platíš každé uprdnutí v servise, tak to prostě funguje, ale to už je otázka volby.



Jako v podstatě tohle jsou základní úkony, to mi je jasný. Olej, kapalinu, filtr si vyměním sám. Byť to není před panelákem nejlepší, ale proč ne, na jawě to šlo taky. Já jsem se rozhodl pro servis z důvodu toho, že jsem měl tip na stator, já tušil, že na vině bude on, už od přebírky... jenže víko altíku jen tak před panelákem nesundám, i když možná, ale do toho jsem se nechtěl pouštět... tak jsem mu prostě řekl, ať udělá i ty drobnosti okolo...
No, vyšplhalo se to pěkně, příště si to fakt raději udělám sám. Sice jde taky o ten papír až to budu prodávat ale, ty peníze za tu práci za to nestojej..

(reakce na) Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 22:48 | Nahoru | #29

xBaryk píše: Drne, Díky Ti.

To All:
Ok, tak jinak. Nikde jsem nepsal, že chci dát silikon pod hlavu. To bych si k takovému motoru NIKDY nedovolil!

Tak jakápak blbá otázka? - prosím o vysvětlení

Ptal jsem se jaký tmel, který bych mohl, POVRCHOVĚ, provizorně použít na zapatlání protíkajícího oleje přes těsnění (levá hlava - 10cm).

A jelikož je mi jasné, že je tam velká teplota a hlava se teplem roztahuje, tak právě proto moje otázka.

------------

Šlo mi jen o to abych to provizorně vyřešil, dokud nebudu mít peníze na nový těsnění (včera šlo do servisu 5700 kč. A jelikož nemám dílnu - tak si to asi sám neudělám, takže je to otázka 5.tisíc.

------------

Nakonec, má otázka, z jakého je to materiálu a proč je to tak drahé, padla kvůli tomu, abych se něco nového dozvěděl.

Takže hoši... Nohy do vody a klídek.



Nikde si nepsal že chceš cpát silikon pod hlavu? Ptal sem na tmel, lepidlo nebo pastu, a tmel je silikon. A o tom že to chceš zapatlat jen povrchově si se v úvodu vůbec nezmínil, ptal ses na těsnění pod hlavu, tak je jasné že každého napadlo že to chceš cpát pod hlavu. Příště otázku upřesni, ať se pak nedivíš odpovědím. Tak nevím kdo by měl dát nohy do vody a uklidnit se Jinak vše ostatní už bylo napsáno výše

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.

27.3.2012 v 22:58 | Nahoru | #30

mischa638 píše:
Nikde si nepsal že chceš cpát silikon pod hlavu? Ptal sem na tmel, lepidlo nebo pastu, a tmel je silikon. A o tom že to chceš zapatlat jen povrchově si se v úvodu vůbec nezmínil, ptal ses na těsnění pod hlavu, tak je jasné že každého napadlo že to chceš cpát pod hlavu. Příště otázku upřesni, ať se pak nedivíš odpovědím. Tak nevím kdo by měl dát nohy do vody a uklidnit se Jinak vše ostatní už bylo napsáno výše



Moje otázka zněla z čeho je těsnění pod hlavu, a jestli stojí kolem 2-tyček.
Druhá otázka byla jaká mazlavina má moje požadavky. Neříkal sem na co to chci .

Asi proto, že jsem to tu nechtěl rozpitvávat, kdyby se mi dostala odpověď typu silikon M2HD černo - oranžový - tak to beru.

A taky asi proto, že jsem věděl jak to dopadne, no a taky dopadlo. Ale ok, beru to, měl sem to napsat jinak...

Když se to potom ale tak zvrhlo, tak si kadit na hlavu nenechám

E: Ale proti nikomu tady na foru nic nemám, naopak, umím respektovat, ale lidi s věcnými příspěvky. Protože kafrat umí každý (i když si taky občas zakafrám, ok, ale...)

Naposledy editováno 27.03.2012 23:04:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist