Zajímá mě z jakého materiálu je těsnění pod hlavu, že je tak drahé ?
Ale ne, spíš cena.. Pohybuje se to kolem 2.tisíc nebo se dá sehnat levněji ?
A existuje nějaký tměl/lepidlo/pasta, která snese vysokou teplotu a přuznost ? /teplotní roztažnost/.
Díky, Baryk.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavu.
dj_hroch píše:
Tak ony těsnění také nevydrží věčně a koukám 10 let staré... pokud si nejsi jist stavem se už vyplatí koupit rovnou celou sadu, protože to časem stejně bude protékat všude a budeš s tím bojovat jak se sedmihlavou saní - utěsníš víko, poteče zpod hlavy, utěsníš hlavu proteče napínákem, etc.
Jo, to beru. No jenže zase celou sadu seženu za 5. tisíc.. a to už se naseru k nějakému známému do garáže a udělám si to sám.. Jen mi šlo o to, že teď to prostě nepůjde. Musím postupně. Takže budu šetřit.
Ono je to holt těžké se servisem, ale nehledej v tom raketovou vědu. Věci co jsi vypsal... olej si vyměníš po jízdě mezi cigárkem, a spotřební materiál po cigárku, těsnění svodů je po pár korunách, koncovky většinou utáhnout přirubu nebo teflonová páska. Stav elektriky si proměříš za pár minut a pak si už hledáš co je třeba na nejlevnějších eshopech. Všehovšudy takovou běžnou údržbu si klidně dáš o víkendu když je venku hnusně. Když se do toho nepustíš tak potom holt platíš každé uprdnutí v servise, tak to prostě funguje, ale to už je otázka volby.
Jako v podstatě tohle jsou základní úkony, to mi je jasný. Olej, kapalinu, filtr si vyměním sám. Byť to není před panelákem nejlepší, ale proč ne, na jawě to šlo taky. Já jsem se rozhodl pro servis z důvodu toho, že jsem měl tip na stator, já tušil, že na vině bude on, už od přebírky... jenže víko altíku jen tak před panelákem nesundám, i když možná, ale do toho jsem se nechtěl pouštět... tak jsem mu prostě řekl, ať udělá i ty drobnosti okolo...
No, vyšplhalo se to pěkně, příště si to fakt raději udělám sám. Sice jde taky o ten papír až to budu prodávat ale, ty peníze za tu práci za to nestojej..
Jo a na papír se vykašli, stejně prodejem jen tratíš, s tím se nedá kalkulovat. Máš mašinu na ježdění nebo proto, abys ji měl ve vitríně a potom prodal? Důležitější je v jakém je stavu, pokud ji dopřáváš sám večkeré úkony jak je třeba tak je lepší než byť v značkovém servise, ale sporadicky nebo pozdě podle toho jak jsou peníze. Stejně tak jako šikovný a pečlivý kamarád může být také lepší jak "papírová oprava". Srát na to prostě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |