Ahoj,
mám takový problém. Mám Peugeota 306 1997 1.4 najeto asi 185 tisíc. Když je motor v záběru tak od cca 1800 do 2200 otáček to vydává takové jakoby bouchání, klepání v jiných otáčkách to dělá taky, ale není to tak dobře slyšet, v tom rozmezí je to nejslyšitelnější. Dělá to i když v záběru není(není zařazená rychlost), ale pak to není až tak hlasité. Tuší někdo co by to mohlo být ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající motor Peugeot 306
Camča_v píše: Má to hydroštely? Můj blesk mi tyto zvuky dopřává právě prostřednictvím hydroštelů
taky jeden slysim, ale rozebirej to kvuli jednomu, to je jasny ze pak hned zacne dalsi ... ale potom zase vymen 24hydrostelu ze jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající motor Peugeot 306
assassin píše: taky jeden slysim, ale rozebirej to kvuli jednomu, to je jasny ze pak hned zacne dalsi ... ale potom zase vymen 24hydrostelu ze jo
No ... jestli ho slysis pri behu motoru, nejen par vterin po startu, tak bych se nad vymenou hluboce zamyslel . Na zeninem aute cvaka jeden hajzl, cca pul vteriny po nastartovani studeneho motoru a neskutecne mne to vytaci .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající motor Peugeot 306
assassin píše: taky jeden slysim, ale rozebirej to kvuli jednomu, to je jasny ze pak hned zacne dalsi ... ale potom zase vymen 24hydrostelu ze jo
Já sázím na ty hydra, páč s tím denně žiju Když sem to koupil, motor nešel vytočit přes 4tis ot/min. a ťukal a ťukal. Kuchli sme to, vačka placatá, vydřený vahadla a hydra total zakarbonovaný. Nová vačka, nový vahadla, nový hydra - vše made in Poland a šepot. Po pár km znovu ťukání, ale jede to, tak to se*u, m*dku pos*anou