Téma: Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
18.3.2012 v 13:46
Mám takovej zvídavej dotaz.Na Enfieldovi mám regulátor dobíjení prásknutej mezi předníma vidlema.No je to tam jak pěst na oko.Jak je moc citlivej na chlazení?Vyhodil sem airbox a mám tam dost místa a říkal sem si že bych ho tam přestěhoval.Ale nevvím jak to bude snášet.
Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
3 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
lidi mel bych dotaz jak moc by se měl regulátor dobíjení zahřívat Kámoš po zimě nasratoval yamahu r6 a bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka jak byl horkej je to normalní ? ale dobíjí v pořádku ( měřil sem to multimetrem) jestli se zahřivál dál po projetí a ták sme už nesledovali.
gozer píše: lidi mel bych dotaz jak moc by se měl regulátor dobíjení zahřívat Kámoš po zimě nasratoval yamahu r6 a bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka jak byl horkej je to normalní ? ale dobíjí v pořádku ( měřil sem to multimetrem) jestli se zahřivál dál po projetí a ták sme už nesledovali.
divný.....ten můj se sice taky zahřeje,ale né tak jak to popisuješ ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
gozer píše: l... bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka ... ale dobíjí v pořádku
To dá rozum - beztak jste akumulátor dali nabitý po zimě, alternátor funguje furt, na mašině je permanentní buzení, tak přebytek elektrické energie (protože se ani nedobíjí aku ani nejde na svícení, pouze na zapalování) kterého je dost se může ztratit pouze a jedině zahříváním regulátoru. Jízdou se to zchladí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
gozer> Měl jsem regulátor Ignitech, zahříval se nadměrně a navíc teď po zimě začal přebíjet baterii. Vyměnil jsem jej po konzultaci ve firmě Elesys za tento: M-REG2 a nejen že se méně zahřívá, ale funguje správně. Oproti originálům vypadá robustněji, asi se díky tomu lépe chladí a navíc vypadá parádně. Sedí do originálních montážních otvorů. Výrobce mě sdělil, že byl vyvinutý na extrémní zatížení, a byl testován v okolní teplotě přes 70 stupňů C bez ofukování a drží i při teplotě chladiče 125 st C. Prý to musí zvládnout, cituji slova výrobce "mám Africu Twin a chci od regulátoru, aby když bude obalený blátem jako je zas**ná motorka od OFFíku, sloužil i když bude hyc jak kráva třeba v Africe. Prý nejsou leštiči a od toho co dělají požadují výdrž a spolehlivost". Mám pocit, že dělají věci pro funkčnost než na kšeft. Zkus jim zavolat a uvidíš, s regulátorem ti určitě poradí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
manuál NA opravy R-enfieldu bullet ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | YettiBob | 2 | 25.5.2022 v 19:22 docent |
Zatížení náprav Royal enfield bulle... Royal Enfield Bullet 500, Royal Enfield Bullet 500 E... | MarcellusCZ | 6 | 29.5.2019 v 17:55 MarcellusCZ |
Začala blbě startovat a nedrží voln... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 0 | 5.7.2013 v 12:18 privateer |
Máme tady specialitku-černá svíčka ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 8 | 15.4.2012 v 10:26 privateer |
Nedobíjíme...regulátor??? Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 9 | 7.1.2012 v 14:16 privateer |