paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

29.12.2012 v 16:33 | Nahoru | #1

drippera píše: Meleš nesmysly. "Hlídal jsem si ho...SF ten by mi to tam dal"... atd.
V prvé řadě je to o tom, kdo danou motorku řídí. Posaď Pepu Sršně nebo Karla Táborského na šestkového DIVERSIONA s ojebanýma gumama a ty a nebo kdokoliv z nás si sedněme na ostré Vorlíčkovo supermoto a nebo si půjčme klidně Panigale R v homologaci pro WSBK. Sejděte se v Sosnový a nebo třeba v Brně a stejně ti daj kolo navrch a ty si ani neprdneš! Takže si tyhle kejdy laskavě schovej pro bambulíny, kteří si myslí, že maj motorku, která dá jiný na prdel. Nedá... Pokud na tom či tom sedí správní lidi. HOWG.

Narozdil od tebe jsem jeste pul roku zpatky mel v garazi motorku typu diversion a ani s dobrejma gumama a triletou praxi s tim strojem se na vykonnejsi stroje proste nejde chytat. Stupacky jsou hned na zemi, podvozek se houpe, brzdy odvaris behem dvou kol a motoricky to tam proste neni. Oni ti vyse jmenovani sice vazne umej jezdit, ale kdyz neni naradi tak nemuzou bejt ani vysledky. Tudiz ja bych vsadil na toho oxygena. E: tim samozrejme myslim Brno. V sosnovy uz by to bylo zajimavy protoze v tak nizkejch rychlostech ten podvozek zase tolik nekazi, diversion zase tak nevykonnej neni a akorat ty brzdy by asi rychle zradily. Tam uz bych se nejdriv aspon zeptal jestli oxygen umi na motardoj.

Naposledy editováno 29.12.2012 16:35:40

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

30.12.2012 v 00:54 | Nahoru | #2

pylot píše: bych se nejdriv aspon zeptal jestli oxygen umi na motardoj.



já a na motardoi? šmarjá, dyť je to buchar mnnohem drsnější, než nejdrsnější stroj ze všech - prý Duc Streetfighter, jsem někde od někoho četl!

ale matně vzpomínám: vlastně jsem ho měl a drandil ho přes pět let, a zrovna toho nejbrutálnějšího Husaberga FS 650 SM, až teď v říjnu šel do světa ale drifty při nájezdech jsem se nikdy pořádně nenaučil, ani kolikrát u Vorlíčka v Milovicích za Mistrem dycky to u mně skončilo držkou
tak jsem na něm začal (s Milošem Čihákem, podle něj) jezdit kolena - a bylo to rychlejší a najednou jsem Číhovi v tý Sosně skoro i stačil... ) (mj. Drippero: Číha je 3x mistr ČR SBK a v Brně by mi dal na kolo snad 16 sec ne jenom cca 5 jako Sršeň ani 7-8 jako Carlos)
... tohle jsme my dva honiči letos v létě:







já toho motárda pak měl spíš jen na občas si zaskákat na suchym motokrosu ( a taky si na něm odrazit ledvinu když pokropili, půl roku bolesti )
... ale na blbnutí byl skvělej teda, kuk - předloni jsem si trošku něco na něm natočil



ale mě se prostě na silničkách jezdí líp a rychlejc báwo, šestka cebro, káťa nebo street, to je jedno a na všech se dá v zatáčkách lítat hrozná pila - ale musi bejt seřízenej podvozek a dobrý slicky Dunlopy nebo aspoň skoroslicky Metze K3 anebo Rosso Corsy ty jsou totiž naprosto rozhodující pro grip, důvěru a tím pak i rychlost

Naposledy editováno 30.12.2012 02:25:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist