globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Xenony
 
15.3.2012 v 23:03
Jake mate zkusenosti??Vyplati se to?Poradi nekdo,kde se to da sehnat v okoli Brna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

21.3.2012 v 11:00 | Nahoru | #91

assassin píše: ma stinitko, ale zas takova slava s tim neoslnovanim to neni...



Tak ti nevim, u me to slava je. Ne fakt, komukoliv to kdykoliv ukazu, ze u me nebo brachy ten xenon neoslnuje, to oslnuje vic aut s normalnima zarovkama. Tak to proste je. Mozna mam tu H7R, to najisto nevim. Samozrejme v pripade kdy to svetlo sviti vejs (pri akceleraci, na horizontu, kdyz je motka nalozena ve dvou), tak je xenon horsi, nez klasicka zarovka, ale treba ty horizonty taky nikdo nezrusil, tam oslnujou homologovany xenony uplne stejne prece.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

21.3.2012 v 11:16 | Nahoru | #92
Bubrak ZX10R> centimetrovej nános mušek a zaprášený sklo zevnitř taky něco uberou ...

(reakce na) Xenony

21.3.2012 v 11:39 | Nahoru | #93

Stev píše: Bubrak ZX10R> centimetrovej nános mušek a zaprášený sklo zevnitř taky něco uberou ...



zejo, dyk ja ten xenon potrebuju vubec abych videl kam jedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

21.3.2012 v 12:41 | Nahoru | #94
Bubrak ZX10R>
Jsme spolu Tři roky
1. rok zhasínání - přelámanej drát u krku řízení
2. rok nerosvícení a náhodné zhasínání - balast a nabastlený dráty (špatný kontakt)
3. rok odešla výbojka - vzhledem k tomu že mašina má světlo jen jedno, preferoval bych spíše spolehlivost a svícení za dne dálkovejma.

Je potřeba podotknout že chudinka FZ6 byla napadena kutilem ve vícero oblastech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

21.3.2012 v 14:05 | Nahoru | #95

Antesdeabrir píše: Bubrak ZX10R>
Jsme spolu Tři roky
1. rok zhasínání - přelámanej drát u krku řízení
2. rok nerosvícení a náhodné zhasínání - balast a nabastlený dráty (špatný kontakt)
3. rok odešla výbojka - vzhledem k tomu že mašina má světlo jen jedno, preferoval bych spíše spolehlivost a svícení za dne dálkovejma.

Je potřeba podotknout že chudinka FZ6 byla napadena kutilem ve vícero oblastech...



Nojo tak to je problem kabelaze a ne xenonu, krom teda 3. roku. Me zatim vybojka neodesla, odejit muze, to ale i zarovka. Mam ZX10 od roku 2007, najel sem 58tis km, a nemenil sem zadnou zarovku, ten xenon slape v poho. Je fakt ze kdyz chcipne nekde v zahranici, tak je to blby, ale porad se da prepojit na klasickou H7.

(reakce na) Xenony

21.3.2012 v 15:22 | Nahoru | #96

Bubrak ZX10R píše: Nojo tak to je problem kabelaze a ne xenonu, krom teda 3. roku. Me zatim vybojka neodesla, odejit muze, to ale i zarovka. Mam ZX10 od roku 2007, najel sem 58tis km, a nemenil sem zadnou zarovku, ten xenon slape v poho. Je fakt ze kdyz chcipne nekde v zahranici, tak je to blby, ale porad se da prepojit na klasickou H7.



Ano, přepojení je okamžik, proto taky vozim náhradní H7, ať už kvůli četníkům, nebo závadě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

21.3.2012 v 18:25 | Nahoru | #97
Bubrak ZX10R> Pravda Assasin mě špatně pochopil já chtěl do dálek hodit xenon a udělat z toho normalní denní,tudíž bych dálkový prakticky uplně vyrušil..tak jsem to myslel :) a netušil jsem že xenonum vadí časté zhasínání a rozsvicení

(reakce na) Xenony

21.3.2012 v 18:54 | Nahoru | #98

assassin píše: ma stinitko, ale zas takova slava s tim neoslnovanim to neni...

Asi tak,dal jsem do jednoho světla H7,do druhého H7R a na přímej pohled na čumák auta žádnej rozdíl.

Xenony

21.3.2012 v 19:27 | Nahoru | #99
Osobne bych si xenonovou sadu do moto nedal.....ikdyz sviti lip.....problem kam nacpat trafa....a uz je to vymysleni montaze navic...! Pozorka policajt Vas taky muze vykostit.....xenon ma nabeh ve svitivosti pri startu,takze ani nemusim hledat trafo a vim,ze je to xenon.....
kdyz uz tak se mrkni na HOD zarovky , o tom premyslim ,ale zatim nevyzkouseno.....je to jako klasicka halogenka bez trafa....svitivost srovnatelna s 35W HID vybojkou a udajne vyssi zivotnost nez klasicke halogenove zarovky..........

www.led-autozarovky.cz/led-autozarovky/eshop/0/0/5/3-HOD-zarovky-H4-6000K-12V-55-60W-2ks-ZDARMA-park-zarovky-doporucujeme

1 reakcí na tento příspěvek Xenony

21.3.2012 v 22:21 | Nahoru | #100
Bornys: skoda ze tam taky pisou ze "Žárovky nejsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích."

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 12:58 | Nahoru | #101
Bubrak ZX10R> No jasny, ale to jsem samozrejme netvrdil,ze to ma homo....,ale sanci poznat to pri kontrole PCR je nekolikanasobne mensi nez u HID sady...tam je to hned a ani nemusim hledat trafo....

2 reakcí na tento příspěvek Xenony

22.3.2012 v 14:26 | Nahoru | #102
A má tyhle HODky někdo vyzkoušený?

Sám teda xenon mam, ale třeba jako varianta do auta to vypadá zajímavě..

Koukal sem, že se dělá jen 3000K nebo 6000K - proč?

Podle mě je nejlepší rozmezí 4300K-5000K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

22.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #103

JonyJirka píše: A má tyhle HODky někdo vyzkoušený?

Sám teda xenon mam, ale třeba jako varianta do auta to vypadá zajímavě..

Koukal sem, že se dělá jen 3000K nebo 6000K - proč?

Podle mě je nejlepší rozmezí 4300K-5000K




ja myslim ze ty zarovky jsou obdoba tech ruznejch osram cool-blue apod, je tam inertni plyn takovej ze se to rozzhaveny vlakno dava svetlo jiny barvy, nebo dovoli rozzhaveni vlakna na vetsi teplotu... proste jen naka tahle tuningova zarovka, svitit to bude plus minus podobne ale casteji shori.. na autickarskejch diskuzich se to resilo, mam takovej matnej dojem ze se doslo k tomu co pisu vyse...

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 15:00 | Nahoru | #104
JonyJirka> vyzkouseny to nemam....a ve watazi 55/60 se to dela jen v 6000K, coz me prijde jako "vada na krase"......ty 3000K jsou myslim jen 100W.....a tam uz bych se bal vyhrevnosti a ten svetelnej tok bude pekelnej a neverim ,ze to nebude oslnovat.....a za druhy bude, videt ze ty zarovky jsou mnohem silnejsi ,nez ty co maji homo..

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 15:00 | Nahoru | #105

Mr.Palda píše: Bubrak ZX10R> Pravda Assasin mě špatně pochopil já chtěl do dálek hodit xenon a udělat z toho normalní denní,tudíž bych dálkový prakticky uplně vyrušil..tak jsem to myslel :) a netušil jsem že xenonum vadí časté zhasínání a rozsvicení



chapu, oni to delaji nektera auta, ze poustej do dalkovyho svetla pulsy a tim jsou pouzity jako denni sviceni, je tim pulsovanim ale snizenej vykon treba na 15-20W .. dat tam 35W hid na denni provoz je ulet to by strasne oslnovalo... kdyz to sklopis, nebude to zas videt, o tom ty denni svetla jsou... necloneny svetlo ale o mensim vykonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

22.3.2012 v 15:02 | Nahoru | #106
assassin> Pokud to mas jeste nekde v pameti nahod mi to forum...mrknu na nej......Zda se mi divny,ze vsude deklarujou vyssi zivotnost nez klasicka H4 a na forech,dle tvych slov, to "odchazi" rychleji

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 15:18 | Nahoru | #107

Bornys píše: assassin> Pokud to mas jeste nekde v pameti nahod mi to forum...mrknu na nej......Zda se mi divny,ze vsude deklarujou vyssi zivotnost nez klasicka H4 a na forech,dle tvych slov, to "odchazi" rychleji



no me prijde ze vic svetla z klasickyho vlakna asi neni moc moznosti dostat.. z fyzikalni podstaty, ze tyhle hypersuper zarovky zhavej vlakna na vetsi teplotu a tam asi neni moznost jak udelat aby to vydrzelo vic... odkaz zkusim najit...

narychlo: www.autohificlub.cz/forum/10/1449714-hod-vs-hid/299
www.autohificlub.cz/forum/10/1330275-hod-zarovky

Naposledy editováno 22.03.2012 15:22:31

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 17:46 | Nahoru | #108
assassin> já vím ale to byla reakce na příspěvek xenon.výbojka vs čočka.Nemusím snad psát,že parabola je na to přizpůsobená

Xenony

22.3.2012 v 19:59 | Nahoru | #109
ebay xenony

BiXenony H4 4300K na SV

Xenon H4 + H9 4-5000K na Busi

nadherne bielo modre svetlo .. nadherne svieti .. neoslnuje .. a aj keby oslnovali tak sa da nastavit .. na to su tam tie skrutky ..

cez 30.000 spokojnych km bez akychkolvek problemov ci uz z vyhorenou ziarovkou(vybojkou) alebo policiou ..

ale ked uz tak odporucam co najmenej K-elvinov .. nech to nie je debilne modre ..

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 23:58 | Nahoru | #110

bajkeRR píše: Cipísek-Zdenda> kde máš napsané že xenon musí být pouze v kombinaci s čočkou.Co třeba starší typ laguny nebo skoro všechny modely od volva čočku nemají a je to světlo z fabriky



Jo ale tam se rozlišovaly výbojky na D2R, D2S a toho sem si u HID sad nevšiml.

(reakce na) Xenony

22.3.2012 v 23:59 | Nahoru | #111

assassin píše: cipisek: kdybys mel origo svetlo s cockou tak tam bixenon nedostanes (ne tou prestavbovou sadou) tam je ta clonka co se u auta sklapi elektromagnetem pridelana napevno... tzn kdybys chtel bixenon cocku, znamena to svetlo rozloupnout a sekat a vrtat :)

plug and play jde ten prestavbovej bixenon jen do zrcadla.. kde je ta clonka primo na te vybojce...



To sem si neuvědomil, je to fakt.

1 reakcí na tento příspěvek Xenony

23.3.2012 v 01:03 | Nahoru | #112
ja sem xenon na masinu koupil tady.

Brno videnska (nevim jmeno obchodu) proto ti sem davam mapu.

http://mapy.cz/#x=16...je%20tam%20obchod._1

Jinak drive sem v jednom tematu xenony odsoudil ze zkusenosti s xenonama v autech (i vlastnich), nejen protijedoucich.

Na chopperovi sem nepocitoval problem ze bych byl prehlizenej. Myslim si ,ze za to u chopperu muze spousta nablejskaneho chromu, kterej prilaka oko ridicu a dostatecne na sebe upozorni. I ja vnimam nablejskane choppery jako ridic drive nez jezdce na lizatkach :)

Proto sem prehodnotil svoje rozhodnuti a do kawasaki sem si namontoval xenon. Stoprocentni zlepseni s tim ,ze me ridici nevidi a vjedou mi do cesty. Skoro se to nedeje. Dokonce sem pocitil i vetsi ochotu ridicu uhnout kdyz za nima prijizdim.

Mam tam bixenon (H4) s el.mag. odklopnou clonkou. Cena cca 1200kc.
montaz mi zabrala asi 30 minut a vse mam krasne schovane pod kapotazi a nic neni videt krome svetla 6000k vybojky. 4300nemeli skladem a ja sem na vikend planoval delsi cestu i v noci tak sem to chtel hned.
6000k sem mel aji v aute a tak vim ,ze to sviti bile, ale pri pohledu na svetlo je to modrejsi. Coz mi nevadi.
Policajty neresim, technickou uz vubec ne.

par fotek.
foceno mobilem, tak omluvte kvalitu.

pohled jak potkavacky sviti z motorky
http://2i.cz/80575872a1

takhle to vypada z pohledu motorky na dalkovy
http://2i.cz/b3646b4192

takhle je videt lepe rozdil jak to sviti, kdyz sem to fotil z boku pres cumak auta.

potkavacky
http://2i.cz/a2757a5083

dalky
http://2i.cz/c4131c36e5

a tady pro srovnani jak to vypada kdyz je xenon serizenej a kdyz halogen v aute serizenej neni. Na aute mam jedno svetlo urvane, tudiz sviti moc nahoru. Xenon neoslnuje a halogen ano.
http://2i.cz/d5020d27f4

podle me je xenon dobra vec, ale bohuzel v nasem bananove nese urcita rizika. Pokud clovek neni vokurka a seridi si to tak to nemuze nciemu vadit. Pokud ma nekdo potrebu striktne dodrzovat predpisy a slepe se chovat jako hloupa becici ovce co kdyz ji reknou skoc z okna tak skoci ,protoze ji to bylo receno tak pak prosim.
Pro me hodne silnym argumentem proc xenon ANO je to ,ze dokud auta nesvitila ve dne tak motorky svitit musely po celou dobu cely rok.
Bylo to proto aby byly lepe videt.
Tim ,ze se autum zavedlo celorocni/celodenni sviceni tak se rozdil motorka/auto setrel a z motorek se staly neviditelne strely na silnici.
Takze otazka je prosta: Cele ty roky pred zavedenim celorocniho/denniho sviceni automobilu bylo sviceni motorek zcela zbytecne? jenom tak pro srandu kralikum?
Moje odpoved je NE. Tehdy kdy auta nesvitila a motorky ano tak to melo logiku.

Ovsem prisel nejakej vocas a rekl i auta budou svitit. No a problem byl na svete.
Nekteri motorkari si pomahaji dalkovejma svetlama. Ale me osobne ani ty dalkovy nejak extra nepomahaly. S montazi xenonu sem ovsem zaznamenal jisty vysledek, ktery je pro mne velmi pozitivni.
Doufam ,ze autorovi clanku fotky nejak pomuzou k rozhodnuti..at tak ci tak. A jeste jendou se omlouvam ,ze nemam primo odkaz na ten obchod ,ale nepodarilo se mi ho najit. Ale je tam ve zlute budove a je to neprehlednutelny :)

Naposledy editováno 23.03.2012 21:06:06

Xenony

23.3.2012 v 01:27 | Nahoru | #113
Já mám Intrudera VL 1500 a ten v klasice v podstatě nesvítí vůbec. Cesta v noci bylo utrpením. Eoc to nezlepšila ani přídavná světla a navíc nedostatek Energie této mašiny zatížil baterku. Koupil jsem jiný hrnec s čirým sklem a zamontoval bixenon. Seřízení jsem udělal se 130kg kamarádem na zadním sedle a oslnění tak v podstatě hrozí jen na okamžik na ostrém horizontu. A to je i u aut. Xenon jsem zapojil přes zvláštní vypínač a za dne svitim jen pridavnymi světly. Pokud prijíždím kolonou, rozsvítím Xenon. Auta se rozjížději lépe. 3 policejní kontroly jsem prošel bez ztráty desítky a na technickou jsem tam vrátil klasiku. Mám ho 3 roky a nikdy bych se nevrátil. I po pokutě ho tam vrátím.

1 reakcí na tento příspěvek Xenony

23.3.2012 v 01:41 | Nahoru | #114
cuir , milan-rebel: chlapi neni co dodat, naprosty souhlas

cuir: covece ty fotky mi nejak nenajizdej, vidim jen ty popisky, skoda

(reakce na) Xenony

23.3.2012 v 19:44 | Nahoru | #115

AndělČK píše: Světlo které vidíme od světlometu, se šíří jen od světlometu. To není světlo odražené od země. To bychom ho viděli od země. Xenon má mít barvu světla blížící se dennímu světlu(jinak má zase horší parametry). Halogen má více odlišnou barvu, takže přes den je více vidět. Každý kdo jede teď v létě, kdy svítí slunce určitě vidí, že auta, co mají orig. xenony nejsou skoro vidět, že svítí.


Naprostý souhlas. Konečně někdo, kdo ví o čem píše.

(reakce na) Xenony

23.3.2012 v 21:06 | Nahoru | #116
Bubrak ZX10R> no envim proc to enchtelo najet..tak sem to tam dal formou odkazu..s tim uz problem nebude. dik za upozorneni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

24.3.2012 v 06:47 | Nahoru | #117
cuir> Z fotek je jasně vidět, že ti světlomet s xenonem svítí i mimo ideální kresbu světla.

Nekteri motorkari si pomahaji dalkovejma svetlama. Ale me osobne ani ty dalkovy nejak extra nepomahaly.


Tak jestli ti potkávací světlo s xenonem svítí více nad ideální kresbu světla než dálkové světlo s orig. halogenem, tak na to už nemám co říci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony

24.3.2012 v 14:12 | Nahoru | #118

AndělČK píše: cuir>


Tak jestli ti potkávací světlo s xenonem svítí více nad ideální kresbu světla než dálkové světlo s orig. halogenem, tak na to už nemám co říci.



Hele ty mas dedukce, i z prdu bys vydedukoval kulicku koukam. On napise, ze mu dalky nepomahaly aby ho ostatni vic registrovali, a ty z toho vydedukujes, ze xenon mu sviti nad idealni kresbu nez dalkove a hned ho za to 'zprdnes'. Covece todle je uz demagogie jako prase.

Naposledy editováno 24.03.2012 14:12:32

(reakce na) Xenony

24.3.2012 v 21:34 | Nahoru | #119

Bubrak ZX10R píše: Hele ty mas dedukce, i z prdu bys vydedukoval kulicku koukam. On napise, ze mu dalky nepomahaly aby ho ostatni vic registrovali, a ty z toho vydedukujes, ze xenon mu sviti nad idealni kresbu nez dalkove a hned ho za to 'zprdnes'. Covece todle je uz demagogie jako prase.



Na fotce to vidím a tohle čtu. Nevím co je na tom složitého pochopit.

Ale me osobne ani ty dalkovy nejak extra nepomahaly. S montazi xenonu sem ovsem zaznamenal jisty vysledek, ktery je pro mne velmi pozitivni.

1 reakcí na tento příspěvek Xenony

25.3.2012 v 11:12 | Nahoru | #120
AndělČK: nejak nechapu tvoje pozorovani. Na fotkach sou zabery pouze xenonu. Tudiz nevim z ceho si vydedukoval ,ze mi potkavaci xenon sviti vejs nez dalkovej halogen. Muzes to trochu upresnit? dik.
Mozna je to tim ,ze semzapomel napsat ,ze ta cesta mezi garazema je fest z kopce. Ale jinak nevim. Nebo to nechapu. Prvni dve fotky sou z motorky. Tam ale neni barva svetla vypovidajici, proto sem dal jeste dve fotky takove ,kde barva svetla vice odpovida realite.
A posledni fotka je srovnani nesestelovanej halogen v aute a sestelovanej xenon, kde je dost jasne videt ,ze prave svetlo auta oslnuje,kdezto xenon sviti stejne jako levy svetlomet auta s halogenem.
Fotky s halogenem v motorce bohuzel nemam. Proto jen porovnani s autem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist