Docela mě to zarazilo, když sem dělal s jawáckým altíkem, tak bych si v životě nepomyslel, že může být alternátor v oleji a fungovat.
Je tu někdo kdo by mě osvětlil fungování altíku v oleji? Vím, možná triviální dotaz, ale zajímá mě to.
A Zároveň odhalil příčiny chcípání motoru, asi díky nesprávně konsolidujícímu altíku s olejem...
Zde velké díky Pračkářovi, od kterého jsem dostal Tip na P.Vodičku
Edit: krom toho chlazení, to chápu
Naposledy editováno 14.03.2012 22:53:04
1 reakcí na tento příspěvek Altík v oleji
Ale olej vlastně maže ložiska i pohyblivé části, takže chladí, maže a krom toho vlastně i odpadají problémy s výměnou gufer a pryžových částí.
To vše na úkor horší demontáži a případné opravě, ale to asi není potřeba tak často..
petr. machy>
Kolik gufer tam je věru nevím, ale já mám gufero i u řadičky (jestli si myslel motor jako celek)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 22 | 2.2.2024 v 16:16 juri23 |