1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolph-cz píše: jo hochu,dlouhodobě to bude balík...
Tak to raději zustanu jen u motorky Jo nevíš proč má pod zadkem tu hadru?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Coolasice píše: Pavel Hanzlík psal že zvedal obsah na 1216ccm jen proto,aby motorku při 160km/h zvedl na dvojku na zadní a dále jen přeřazoval.Tak myslím že nějaký kun tam měl navíc
to fakt? nechce se mi tomu nejak verit, na dvojku musi jit i original
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
nazlobenej píše: Na dvojáka i se šestnacti zubem(orig.15) s orig.rozetou a výkonem.S otevřeným výfukem.Streetfighter day 1998,černozlatá.Šla,ale obtížně,podobně jako K2 na trojku.Bez pomocí spojky,jen na cuknutí.
Já už měl motor po smrti,tak mi to na dvojku plynem nešlo Spojku jsem nechtěl ničit,tak jsem ji na jedničku zvedal výplachem1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
asi nejaky cvalik a poradne skubnul dozadu