globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Na pražském výstavišti v Holešovicích je v rámci výstavy Motocykl 2012 je vystavena absolutní novinka JAWA 250 Four. Je to připomínka motocyklu Jawa 350/634 postavená na základě modelu 250 Travel, podobně jako Jawa 250 Californian, kterou máte možnost také shlédnout.



Naposledy editováno 07.03.2012 21:29:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 11:29 | Nahoru | #181
milan1963> Milane, mluvil jsem s Hruškou a snažil jsem se ho v rozhodnutí přestat vyrábět 250 zvrátit. Zásadně proti nebyl... Ale znamená to prodat víc než 40 250 tek za rok (je jedno, jestli to bude v provedení travel, 634 či kalif)
Máme s Matesem a Bertem v plánu navštívit Gerleho a zkusit mu to taky rozmluvit (samozřejmě logickými argumenty, držte nám palce, ať se to povede...)

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 11:31 | Nahoru | #182
Drátík> ja myslim ze 40 nebude problem

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:02 | Nahoru | #183
V době, kdy není mezi lidma tolik peněz a přitom tohle (dobře) vypadá a asi i slušně a poměrně levně pojede...

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:07 | Nahoru | #184
Drátík> Držíme všechny palce a netrpělivě čekáme na výsledek!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:18 | Nahoru | #185
tak jsem prave mluvil s mou drahou kterou by chtela ..a prisli jsme na zajimavou vec! ze se nemuzeme rozhodnout ...chapete to!...my se nemuzeme rozhodnout jestli tuhle jawu a nebo tamtu..u JAWY neni to nadhera...tak to nepamatuju!

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:23 | Nahoru | #186
franky: takže všechno havel+spol jo? A chtěli těch cca 30tks skladových jawek sověti zaplatit a mohli vůbec?

Drátík: to jsou strašný čísla, ta produkce 4T modelů. Až prodaj licenčně 2T technologii, tak nastane fičák. Problém je, že o povedeném (až na tvar kolen ) travelu 250 ví veřejnost málo. Proč tahle motka od roku 2008 nebyla myslím zapůjčena žádné motoredakci? Proč už se nevešla na motosalon 2012? Proč jí nemá každý dealer na krámě? Protože Jawa. Jak furt říkám: má to těžké, ale některé věci by lépe řešil i laik.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:50 | Nahoru | #187

nejtek píše: tak jsem prave mluvil s mou drahou kterou by chtela ..a prisli jsme na zajimavou vec! ze se nemuzeme rozhodnout ...chapete to!...my se nemuzeme rozhodnout jestli tuhle jawu a nebo tamtu..u JAWY neni to nadhera...tak to nepamatuju!

K svátku jednu, k narozeninám druhou!

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:54 | Nahoru | #188
bledemon> Taky jsem se takto ptal.Jawa 250 je podle mně-a je jedno jestli z Týnce nebo odjinud- výborná motorka.Jenže jeden z dealerů mi řekl, že továrna motorky nepůjčuje, ale pokud ji chce v krámě mít, musí si ji koupit.A na to každý dealer nemá. Ono mít v krámě Jawu 50, 125, 250 a 660 (nebo i 650, dosud jsou neprodané kusy!) vychází na hezkých pár set tisíc. Tady bych se opravdu zamyslel.Reklama je pouze nepatrná a v motoprodejnách Jawu běžně nevidět.Proto se o výrobě vynikající Jawy 250 běžný člověk ani nedoví.
Když na svojí 650 někam přijedu, někdy se i lidé diví, že vůbec továrna existuje a vyrábí.prostě reklama- ale to je na jiné téma.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:57 | Nahoru | #189
bledemon> Ano, a to se snažíme změnit. A buď budeme na JAWu kolektivně plivat (i když si to ty motorky ne vždy zaslouží) anebo ji budeme propagovat (což si ta značka zaslouží). O propagaci se v rámci našich možností snažíme, samozřejmě pokud nás bude podporovat i motorkářská veřejnost (a ne nám, mnohdy neojektivně, bude bodat "nůž do zad") tak se to povede. A v to věřím...
250 má mizernou propagaci, ale kdo na ní jel, hodnotil ji víc než kladně. V neděli jsem byl vystavovat v Brně, v pátek a v sobotu jsem vystavoval v Praze. A i když jsem z toho neměl nic, měl jsem z toho dobrý pocit :)

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 12:59 | Nahoru | #190
Drátík> Nejlepší argument bude počet prodaných kusů...
Mám dojem, že konkrétně tahle motorka má z celého výrobního programu nejmíň vad na kráse a na konstrukci, není složitá na výrobu a je i "normálně" funkční.
Je to dobrá varianta přibližovadla pro mladé, začínající motocyklisty...a nebo pro ty starší, kteří se nechtějí tahat z garáže s dvoumetrákovou kraksnou.
Při svých cestách krajinou jsem pozoroval zájem spíš z té druhé skupiny potenciálních zákazníků.
A taky by nebylo od věci dát české veřejnosti vědět, že Jawa funguje. Někdy mě připadá, jako by byla spíš v hluboké ilegalitě .
Když z ucelené výrobní řady odstraním jeden z pilířů, byť zdánlivě nedůležitých, celá stavba bude mít zhoršenou statiku a bude jí hrozit zřícení...a zlatá věžička mě bude prd platná!

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 13:06 | Nahoru | #191
Drátík> Víš, k té propagaci - každoročně jezdíme na setkání přátel Jawy do Rodewisch v Sasku. Je to kousek za hranicemi, žádná dálava. Na nádvoří vodního zámku se sejde kolem tří set nablýskaných jawiček, je to fakt velké. Hraje tam německá kutálka, prodávají se buřty a Dieter Hadrava tam prodává náhradní díly. Jediná firma, která se tam prezentuje, je místní pivovar. Proč nemá Jawa na takovéhle akci nějaké zastoupení? Nadšenci jako jsi Ty nebo Zdeněk R. evidentně nechybí a Tebou zmiňovaná podpora z řad veřejnosti by z naší strany taky určitě byla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 13:55 | Nahoru | #192
fazer1man> já se taky přidám, pravděpodobně si ji a kámoš objednáme. a já konkrétně s motorem 350. na občasné projetí je to úplně super. nemusím pořád jen lítat rychle, ono občas se jen tak projet nemá chybu. a pro úplnost, když budu chtít rychle, tak se v garáži musím ještě rozhodovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 14:11 | Nahoru | #193
pagi> Je to sice tvoje věc, ale já bych bral raději tu dvěpade. Jede se na ní líp.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 14:30 | Nahoru | #194
Zdenalbenal> to věřím, že to asi jezdí hladčeji, ale jawu 638 jsem kdysi míval a jak jsem psal, je to občasné projížďky. Ten 250 motor by mi tolik nevadil, ale ten rám to je docela divočina, hrozně tu motorku "zmenšuje".

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 17:38 | Nahoru | #195
Já bych dal zapravdu pagimu (sorry Zdenále ), na takováhle sobotní nostalgická odpoledne kolem komína bych se rozhodoval stejně. S dvoutaktem 350 je to klasika a nezanedbatelnou rolí může být i znatelně nižší cena. Při lámání stovek km by dvěpade byla možná pohodlnější, ale tohle není ten případ.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 17:46 | Nahoru | #196
Má Jawa zastoupení,nebo nějakého prodejce v německu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 17:57 | Nahoru | #197

GSXJarda píše: Má Jawa zastoupení,nebo nějakého prodejce v německu?

Jak je to s prodejem motorek nemám osobní zkušenost, na webu Jawy uvádí http://www.jawa-motorcycles.com/, díly a seris dělá "Jawadoctor" Dieter Hadrava v Auerbachu.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 18:05 | Nahoru | #198
Endy> Dík

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 19:25 | Nahoru | #199
Drátik: Prosím tě, nemáš foto Californie 660 bez plexi a kufru? Děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 19:37 | Nahoru | #200

vwkafer píše: Drátik: Prosím tě, nemáš foto Californie 660 bez plexi a kufru? Děkuju.



(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 19:40 | Nahoru | #201
Kovi> Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 20:07 | Nahoru | #202
Endy> no s cenou nevím, dosta jsem odpověĎ, že to vyjde na cca 70.000,- takže se spíš cení práce než materiál

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 20:20 | Nahoru | #203
Endy> Kua, já ti tu motorku snad půjčím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 21:13 | Nahoru | #204
pagi> Koukám na základní ceny, tam je rozdíl cca sedum tisíc, takže u té přestavby by měl být taky zhruba takový. Majlant to není, ale na ulici je nenajdeš

Zdenalbenal> Napsal jsem snad něco, co není pravda?

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 21:41 | Nahoru | #205
Drátík> propagace značky je teda nic moc. Možností je, jak psali nademnou, spousta. Jezdíme na závody na přírodních okruzích. Tře ba v Hořicích při 300 zatáčkách je návštěvnost 15 - 20000 lidí. Většinou při každým ročníku po každém závodě vyjíždí otevírat trať někdo na motorce. Nebyla by to třeba šance na reklamu na Sportarda. Dohodnout by to určitě šlo a možná by to ani nebylo tak drahý. Kdyžtak pošlu kontakt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 22:54 | Nahoru | #206
Endy> No, já nějak furt nevím .
Jen tak potichounku a polehounku dodám, že jsem třipade, typ 634 měl. A užil sem si.
No a ta Travelka, to je teda proti ní kur.a jiné kafé!!!!!!
Paradoxně do teho kopca zvlášť. A to su o třicet kilo starší .

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 23:15 | Nahoru | #207
Zdenalbenal> No jo, ale 634 je výkonově jinde než 640. My jsme s Igym zkoušeli porovnat 250 čtyřtakt a Endyro - ve městě mi při zrychlení ujížděl a musel jsem se sakra snažit, abych ho dojel, v kopci jsem si ho pak vyloženě vychutnával. Ale klidně se od Tebe nechám přesvědčit, třeba je všechno jen v té rozetě.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 23:22 | Nahoru | #208
Zdenalbenal> rekl bych ze rozdil v nich asi neni a nebo hodne malinkej... myslim zrychleni a max rychlost..mam zmerenu na travelce dlouhodobe 128km/h dle sat.nav. ale vcem je obrovskej jsou brzdy a samozrejme jak tam jdou kvalty....no a pak me napada uz jen spotreba 3L proti 4.5L ale chtelo by to fakt vyzkouset bok po boku

a propagaci...ja myslim ze se zacalo o jawe docela mluvit...posledni tyden..co?

Naposledy editováno 13.03.2012 23:26:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 23:52 | Nahoru | #209
bledemon>
Jak to fungovalo v té době vysvětlovat někomu, který vidí jako etalon současnost, to se nepovede. Vliv prezidenta v roce 1990-91 na cokoli a dnes = to se nedá porovnat.

Ovšem důležité bylo, že všechny kontrakty byly z východu zaplaceny - přestože zde bylo udržováno vědomí, že východ neplatí. Pak se daly provést transakce, kdy státní podnik (v té době všechny) vyrobil a dodal zboží. Vznikla pohledávka Východňára/Afričana/Inda/Jihoameričana.... A NASTOUPILA NAŠE PARTA HAJZLOKOMANČŮ (ŠLOUF, DYBA, KOČÁRNÍK, DLOUHÝ...VHODNĚ PROMÍCHÁNA VEXLÁKY JAKO MRÁZEK...). NAKOUPILA/ALE NEZAPLATILA TYTO POHLEDÁVKY STÁTNÍCH PODNIKŮ ZA ZLOMEK SKUTEČNÉ HODNOTY < 10% (ZA TÍM ÚČELEM POZDĚJI ZALOŽENA KONSOLIDAČNÍ AGENTURA).
NÁLEDNĚ BYLY OSLOVENI ZÁKAZNÍCI A TAK TI PLNILI TĚMTO XINDLŮM 100% A TI TEPRVE PO TÉ, KDYŽ VYINKASOVALI 100% TEPRVE PAK UHRADILI NÁKUP 10%. TATO VELKOVÝROBA MILIARDÁŘŮ BYLA SAMOZŘEJMĚ A ÚKOR ZEMIČKY DLOUHODOBĚ TĚŽCE NEUDRŽITELNÁ.
Samozřejmě tento způsob vedení dokázal urychlit nutnost změny u houpajících se podniků a tak byla připravena půda pro privatizaci = rozprodej/rozdej státního majetku.

Mimo jiného popřemýšlel jsem o věčných diskuzích mezi ročníky > 40 a současně < 35.
Naše generace "dříve narozených" prodělala výchovu k odpovědnosti za celek, k hrdosti za to co jsme, co jako celek dokážeme a také odpovědnosti = vůči všemu, všem i sobě.
Pak se to najednou "zhouplo" a všechno bylo najednou jinak! Ale my už byli "UPLÁCANÍ"- A STARÉHO PSA....
A ---- najednou, ani se neotočíš ..... JSME V SOUČASNÉ DOBĚ! Na vrcholu životních zkušeností a tvůrčích sil makáme jeden pro Němce, druhý pro Rakušáka, třetí pro Číňana a další pro Inda!!! Jenže starýho psa přepnutím knoflíku nenaučíš myslet jinak! VŠTĚPOVANOU ODPOVĚDNOST ZA TUTO ZEM/DĚTI MÁME V SOBĚ, ALE TA ZEMĚ JE V TROSKÁCH.
Tím, že makáme tady pro cizince dokážeme ještě z místních zdrojů něco do plusu vytěžit, JENŽE TO ODCHÁZÍ DO PRYČ ZE ZEMĚ. A KDYŽ V JEDNÉ ZEMI ZÍSKÁVÁŠ DO DRUHÉ POSÍLÁŠ...to rozhodně nepomáhá té zisku-domácí! Uvědomujeme si to, že země jde nekontrolovatelně do kopru a reálné otočení situace není jak !

Třicátníci a mladší přeci jen už tu naší "demagogiskou" výchovu měli omezenou. Už byli vychováni jinak. Už mají omezenou odpovědnost za všechno a všechny=tedy za celek!!!
Už jim dokáže být více jak nám fuk, že nějaká ČZ, Jawa, Škoda Plzeň, ČKD, Sigma, Zbrojovky, Zetor, Plzeňský Prazdroj, Karlovarský porcelán, Solo Šušice.... přestali existovat.

I když mi třeba takhle slušně řekla fabrika ČZ před 25 lety na moji žádost, "TRHNI SI NOHOU" --- také díky UŽ zmíněné výchově ---- místo, abych řekl "patří Vám to" === mi naopak ukrutně mrzí jako dopadla!!!



Naposledy editováno 14.03.2012 00:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

14.3.2012 v 07:57 | Nahoru | #210
Franky> No s tou hrdosti a odpovednosti bych byl nanejvyse opatrny!! Jednak nebyla to generace <35, ktera udelala vsechno to co ti hybe popravu zluci, protoze tehdy pri prevratu sotva dochodili zakladku. Naopak to byli lidi dnes 50-60 nebo vic, ktery meli byt jak ty tvrdis odchovani k odpovednosti, misto toho, ale akorat vyuzili zmatku a nevedomosti vetsiny pro svuj osobni prospech! Proc? Protoze minulej rezim v atmosfere nic neni nikoho, ale vsechno je vsech, zadnou takovou zodpovednost nevychovaval, fabrika nebyla rodinna, kdy majitel se musel snazit, aby se mu podnikani darilo. Staci se podivat na vesnice, jak dopadly znarodneny statky a jak vypadaly JZD, kde nikoho nezajimal stav budov a strojniho parku, protoze to nici nebylo. Stejne tak v prumyslu a sluzbach se lid naucil bezvadne krast, protoze kdyz je vsechno vsech, tak proc bych si neprilepsil, takze jeste dneska se nachazi u ruznejch dedku po pudach nasysleny kramy z fabrik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist