Deadman> No, jo! V profilu máš Jawy 350 a 175 ccm a Dněpr solo!
Fabriky chtějí víc vydělávat a tak vyrábí čtyřtakty! Jinak správně píšeš, 2takty do závodních motorů a krosek! Ono by se to dalo dát i do cesťáků větších objemů, ale není ze strany výrobců zájem, protože se dá na 4taktech vydělat víc! Je sice pravda, že 2T má větší spotřebu, ale u cesťáků se to dá udělat prakticky stejně a u závodních motocyklů spotřeba nehraje takovou roli.
S tím rovnoměrnějším výkonem a krouťákem 4T proti 2T bych si nebyl tak jistý a méně náročnou a dokonce levnější údržbou 4T, si asi děláš legraci! 4T je VŽDY dražší, jak cenově, tak údržbou! Navíc u dvoutaktu stačí 60% objemu čtyřtaktu na stejný výkon!