globalmoto_kveten





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:12 | Nahoru | #1
Vespa>>
Převod ani sedlo bych neměnil a jezdil bych na Mitas 09, nebo Conti TKC 80. Rád si zajezdím po lese a tak, ale nejsem žádnej závodník. Spíš mi jde o to, něco projet, než rvát pořád plnej. Viděl bych to tak 50/50 silnice/terén. Ale jak jsem se tady dočetl, s original převodem to do terénu moc není. Opravdu se to nedá? Převod bych nechal právě pro tu univerzálnost silnice vs. terén. Jak jsem psal chtěl bych něco víc do terénu, než byla DR 650 R (1992 - byla taková neohrabaná), ale zase aby měla aspoň trochu podobný vlastnosti na silnici.

(reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:22 | Nahoru | #2
Pary XTZ>tak je terén a terén ;) Ale jo, to půjde v pohodě, ten pomalejší je prostě jen lepší, no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:53 | Nahoru | #3
Pary XTZ> Já najel v kuse nejvíc 160km a klidně by to šlo i dál. Sedlo se mě zdá docela pohodlný, prdel nebolí (nebo jsem nějaká anomálie) :rolleyes: Gumy mám momentálně maxxis m6006 a orig. převod, nevidím v terénu výraznější problém (dovozce tvrdil že u posledních modelů byly drobné změny na převodovce) Na podzim mám nachystané drapáky a o zub menší pastorek :) Oproti DR650 92 je to nesrovnatelný co se obratnosti a podvozku týče :thmubup: Jenom není tak pohodlná pro dva a není tam ten krouťák šestikila, ale na to se dá rychle zvyknout, výhody převažují :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist