globalmoto_duben_nolan





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 14:13 | Nahoru | #31
to namate ny vydli dole vypustnej sroub ?

(reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 14:25 | Nahoru | #32
konas>Ahoj. Na připojení ochuzovače slouží u TTR na karbci přívod ze zhora na difuzoru. Je zaslepenej asi 1,5cm dlohou gumovou ucpávkou. Je to vidět, tuším z pravé strany moto.
Ochuzovač funguje jednoduše, jen na chvilku nutnou pro nastartování otevřeš "díru" přímo do sání. Krátkodobě se ochudí směs a moto chytí.
Jednoduše tam místo ucpávky připojíš kus hadice se šoupátkovým ventilem (je podobný jako ventil sytiče). Tím v případě potřeby otevřeš přívod vzduchu. Přívod vzduchu může být přímo z okolí, ale lépe je to natáhnout další hadičkou z aiboxu, kvůli filtrování.

Sháním momentálně vhodný ventil, chce to poštrachat na netu. Může to být v podstatě jakýkoliv ventil, aby se jedním tahem naplno otvíral a držel případně sám otevřený.

DRZ je dobrá moto, určitě s ní nešlápneš vedle. Generačně je mladší než TTR. Pohodlí el. startů, nemá chybu. Ve šprcu, kde se třeba ani pořádně našlapovat nedá, jen ťukneš o starter a už jedeš dál.
TTR má díky obsahu větší krouticí moment. Ocením to hlavně když už jsem řádně vyvadlej a sotva se držím řidítek. Zavěsím se pak jen za pravý zápěstí, moto zahuhlá a dlabe se výjezdem nahoru i s tím neštastníkem v sedle:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 14:30 | Nahoru | #33
Joraell-TE> Vidlice Paioli na TTR opravdu výpuštný šroub nemá. Ale jinak je ta vidle opravdu skvěle udělaná. Když to děláš po druhý, je to hned rozebraný. Vždycky když měním olej, rozebírám vidli komplet. Je tam spousta otěru a špíny, vymeju tak důkladně vnitřek.

(reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 15:36 | Nahoru | #34
Filip01> diky uz to kutim, rozborka a sborka vidli az v zime, nebo nedej boze zacnou-li tyct, ale gufera aspol se mi jevi ze do zimy vydrzi... , ted jen olej a klasicka udrzba pred delsim vyletem....

no a pokud se ti podari udelat ten ochuzovac - dej prosim vedet, vykutil bych si ho pak rad tez, jen to dost dobre nechapu protoze jsem to jeste nerozdelaval a v prubehu sezony stejne nemam cas rozebirat motorku (i kdyz u tt skoro o rozebirani nemuze byt rec :)

tak diky moc...

(reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 20:14 | Nahoru | #35
Filip01>vidli na TE rozeberes ze povolis visko nahore a sroub dole a mas ji celou rozdelanou .. u toho TT si ten princip bez sroubu dole nejak nedovedu predstavit asi ..

Drz 400

15.7.2007 v 00:54 | Nahoru | #36
Tak jsem pročetl tohle fórum a už je mi to jasné. Zkoušel jsem, totiž, DR-Z 400E 2007 a nějak jsem byl zklamán. Těšil jsem se jak to bude ostrá motorka a ono nic moc. On je tam totiž skutečně ten podtlakový karburátor, takže odezva na plyn je dost vlažná. Kdo je zvyklý na přímý karbec s akcelerační pumpou, ten to hned pozná. Jinak podvozek dobrý.

Drz 400

15.7.2007 v 01:02 | Nahoru | #37
kdybyste mel nekdo na prodej koncovku vyfuku nebo karbec z "E" verze, tak se hlaste :)

Drz 400

17.7.2007 v 06:31 | Nahoru | #38
"Tak jsem pročetl tohle fórum a už je mi to jasné. Zkoušel jsem, totiž, DR-Z 400E 2007 a nějak jsem byl zklamán. Těšil jsem se jak to bude ostrá motorka a ono nic moc. On je tam totiž skutečně ten podtlakový karburátor"

Tak to už není ostré enduro,ale odlehčená verze "S" - ka. :(
Rozdíl v reakci na plyn je opravdu moc znát.Alespoň tomu nechali plastovou nádrž...

Drz 400

17.7.2007 v 07:24 | Nahoru | #39
Jorael
tohle nechapu ? vysvetlit :D

Co chceš vysvětlovat?Není nad jednoduchost...Nejsem žádnej střelec,spíš kochal a jsem spokojenej,startér,teď dlouhý vidle z Rka,trochu těžší,ale jinak gut,žádný motohodiny,když jí odstavím na dýl,přijdu,vrknu a jedu,dělám jen gumy,mažu řetěz a občas vyperu filtr...chápu,že závodit se s tím nedá,na trati už vůbec,ale v lese drží krok i s lehkejma holkama...mám co jsem chtěl a jsem spokojen.

1 reakcí na tento příspěvek Drz 400

6.8.2007 v 22:22 | Nahoru | #40
Ahoj, dá se na DR-Z 400 S ujet po silnici třeba 200 km bez větší újmy? Měl jsem DR 650 R a s tím to šlo. Je mi jasný, že DR 400 bude pohodlný míň, ale zase bude lepší do terénu. Jde mi o to, jestli se to dá tak nějak vydržet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

6.8.2007 v 23:27 | Nahoru | #41
Pary XTZ>to záleží... na enduro gumách zpřevodovaný do rychla třeba i s cestovním sedlem absolutně bez problémů, ale s "lesním" převodem, na drapákách ani náhodou

Drz 400

6.8.2007 v 23:41 | Nahoru | #42
me na SMku zacina bolet prdel po 100km, ale da se to vydrzet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:12 | Nahoru | #43
Vespa>>
Převod ani sedlo bych neměnil a jezdil bych na Mitas 09, nebo Conti TKC 80. Rád si zajezdím po lese a tak, ale nejsem žádnej závodník. Spíš mi jde o to, něco projet, než rvát pořád plnej. Viděl bych to tak 50/50 silnice/terén. Ale jak jsem se tady dočetl, s original převodem to do terénu moc není. Opravdu se to nedá? Převod bych nechal právě pro tu univerzálnost silnice vs. terén. Jak jsem psal chtěl bych něco víc do terénu, než byla DR 650 R (1992 - byla taková neohrabaná), ale zase aby měla aspoň trochu podobný vlastnosti na silnici.

(reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:22 | Nahoru | #44
Pary XTZ>tak je terén a terén ;) Ale jo, to půjde v pohodě, ten pomalejší je prostě jen lepší, no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 08:53 | Nahoru | #45
Pary XTZ> Já najel v kuse nejvíc 160km a klidně by to šlo i dál. Sedlo se mě zdá docela pohodlný, prdel nebolí (nebo jsem nějaká anomálie) :rolleyes: Gumy mám momentálně maxxis m6006 a orig. převod, nevidím v terénu výraznější problém (dovozce tvrdil že u posledních modelů byly drobné změny na převodovce) Na podzim mám nachystané drapáky a o zub menší pastorek :) Oproti DR650 92 je to nesrovnatelný co se obratnosti a podvozku týče :thmubup: Jenom není tak pohodlná pro dva a není tam ten krouťák šestikila, ale na to se dá rychle zvyknout, výhody převažují :thmubup:

Drz 400

7.8.2007 v 09:00 | Nahoru | #46
Moc díky, to je to, co jsem chtěl slyšet. *yes* Není nad názory majitelů. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 09:03 | Nahoru | #47
lop> Jo a ještě jedna otázečka. Dá jet s original převodem po silnici cestovní rychlostí cca 110 km/hod. ? Aby to nebylo přetočený, když je to pětikvalt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 09:30 | Nahoru | #48
Pary XTZ> dá, bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 10:33 | Nahoru | #49
Ja jezdím tak do 100, to se mě zdá ideální co se otáček a spotřeby týče. Při "dodržování povolených rychlostí" na silnici není problém 3,7l. V terénu je to samo víc :P . Podotýkám že nemám na motoru žádnou úpravu. Zkoušel jsem laďák a byla živější, ale řvalo to jako prase a spotřeba šla taky nahoru, tak jsem tam nakonec nechal ten origoš :) . Jo a maximálka je podle tacho 148

(reakce na) Drz 400

7.8.2007 v 10:57 | Nahoru | #50
lop>díky *yes*

3 reakcí na tento příspěvek Drz 400

12.8.2007 v 20:24 | Nahoru | #51
Nazdarek DR Zťáci, nyní mi vyvstal problém že jsem sjel gumy které jsem koupil asi p¨řed půl rokem. Byly to Mitasky C18 a teď bych rád koupil nové ale nevím jaké. Rád bych se držel zn. Mitas jelikož tam mám nějaké slevy. Jezdím tak 60 terén/40 silnice, asi bych raději nějaké drapoše ale nevím jakou směs.
Díkec za radu
Mám DR Z 400E startér+kick, jede celkem z ostra a až na to že mne čeká výměna oleje, filtru, řetězovky a repase zadní kyvky je to zatím držák...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

12.8.2007 v 20:39 | Nahoru | #52
Jsem teď nadšen z MAXXCROSS M7304 + M7305 :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

12.8.2007 v 20:59 | Nahoru | #53
HonzaM>Rád bych se však držel toho Mitasu z důvodu ceny, jelikož tam mám 50 procent slevy. Ale když jsem se díval na tu tvoji gumu tak také není špatná, co to stojí??? A bylo u ní také psáno že je to středně tvrdá směs tak ještě uvidím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

13.8.2007 v 00:39 | Nahoru | #54
Daveson>

Já jezdil EF 5 a EF 6 cenově supr a na výdrž po danlopách jsou v pohodě....Teď už jezdím jen Danlopy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

13.8.2007 v 06:20 | Nahoru | #55
jezdim EF 08 predek a EF 06 zadek .. super TT mekka

(reakce na) Drz 400

13.8.2007 v 08:22 | Nahoru | #56
Joraell-TE> EF06 je přední

(reakce na) Drz 400

13.8.2007 v 09:23 | Nahoru | #57
Daveson>>
50% sleva?!?!?! To Ti je někdo hází z fabriky přes plot? :)
Já jsem s C-18 spokojený (sjíždí se méně než jsem čekal, netrhají se špunty, dobře se čistí od bahna, ...), ale třeba DUNLOPy prý (podle p. Kotrby) vydrží o mnoho víc.

(reakce na) Drz 400

13.8.2007 v 09:31 | Nahoru | #58
Daveson> Přední 1100,- zadní 1700,- včetně DPH :) Takže cena asi nebude problem ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

14.8.2007 v 19:27 | Nahoru | #59
Daveson> Známý mě doporučoval na DRko mitas C-16, C-17. Prý je to ideální kompromis a dobře drží i na asfaltu. Mám je koupené, uvidím až je nazuju. ;)

(reakce na) Drz 400

14.8.2007 v 19:33 | Nahoru | #60

HonzaM píše: Drahý ? nový za 160 mi nepřijde tak šílený...
celkem mě taky zaujala, ale světlost 300mm a hmotnost 133kg nejsou parametry nic moc.


To spíš ty asi nejsi nic moc .....a co je u tebe dosti moc...???? :rolleyes:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist