bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ventily-nechat nebo seřídit
3.3.2012 v 18:06
Zdravím,měřil jsem vůle ventilů a vychází mi to takto:
EX: 0,2 0,15 0,25 0,2 0,2 0,2 0,15 0,15
IN: 0,1 0,05 0,1 0,05+ 0,1 0,05+ 0,1 0,1+
výrobce udává: EX: 0,22-0,31
IN:0,11-0,19
je mi jasný,že jsem mimo toleranci,ale rád bych znal vaše názory jestli už je to nutný seřídit,nebo to ještě sezonu vydrží.díky

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:12 | Nahoru | #1
seridit

1 reakcí na tento příspěvek ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:16 | Nahoru | #2
kolik to ma najeto od poslednicho serizovani vuli ? a celkove ?
Ja bych to kazdopadne seridil jeste ted pred sezonou.

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #3
kdyz uz to mas odstrojene,tak uz bych to udelal....zas tolik prace to neni,i kdyz verim ze na 4valci je to opruz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #4
gugo> tak na tacho je 44000,ale nedělám si iluze o pravdivosti tohoto údaje,a kdy se to seřizovalo naposled fakt netuším

(reakce na) ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:27 | Nahoru | #5

jeník37 píše: gugo> tak na tacho je 44000,ale nedělám si iluze o pravdivosti tohoto údaje,a kdy se to seřizovalo naposled fakt netuším


Tak odpoved je asi jasna ne ? Seridit. Chapu ze s podlozkama to neni tak eazy, je to jen vopruz vokolo shaneni navic.

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:46 | Nahoru | #6
OK pustím se do toho.díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 18:52 | Nahoru | #7
Není divný, že má vůle i menší

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 19:50 | Nahoru | #8
Taky bych to už dotáhnul dokonce...

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 20:08 | Nahoru | #9
Rozhodně to seřiď! Si vem že tam máš i vůli 0,05, to je pomalu nic a to měříš za studena, tak si vem jaká je tam asi vůle když se ten motor pořádně zahřeje? Skoro žádná, možná vůbec žádná, takže ti pak nemusí dobře dovírat ventil, což má přinejmenším za následek ztrátu komprese ve válci, v horším případě podpálíš ventily, nový pak stojí jeden pomalu litr + budeš muset sundat hlavu abys to vyměnil takže další minimálně litr za nové těsnění pod hlavu a jako bonus budeš muset stejně udělat ventilové vůle Takže rozhodně bych to seřídil

mag.> je to přirozený jev že se ventilové vůle zmenšují, tím jak se ventily postupně zaklepávají do sedel, proto výrobce po určitém intervalu km doporučuje jejich seřízení.

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 20:38 | Nahoru | #10
je to mimo toleranci, to znamená seřídit. Vůbec neřeš, jestli to sezonu vydrží nebo ne. Nebo chceš riskovat podpálené ventily? jako pět stovek vůle na ventilu, to už není mimo toleranci, to je přímo průser!

Naposledy editováno 03.03.2012 20:39:13

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 20:42 | Nahoru | #11
...jak píše Mischa a Rutan, vůbec nepřemejšlej, že bys to tak nechal...

ventily-nechat nebo seřídit

3.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #12
chlapi díky,máte samozřejmě pravdu,pustím se do toho

(reakce na) ventily-nechat nebo seřídit

4.3.2012 v 09:45 | Nahoru | #13

mag. píše: Není divný, že má vůle i menší



Co je na tom divnýho ? Jestliže se to neseřizovalo (jako že bych tipl že nikdy), tak přece musej být menší než by měly být, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist