globalmoto_duben_nolan





Téma: Problem s autem
 
29.2.2012 v 15:18
Vím že to sem nepatří ale vím, že je tu dost mechaniků a lidí co se vyznaj.
Mám swifta 97, 1,0 a především v nízkých otáčkách vynechává prostřední válec. Když to vytočím, tak se většinou chytí. Když to jede na ty dva, dost to kouří. Už mi dochází nápady: Zkoušel jsem přehazovat mezi sebou svíčky i káble, vyměnil jsem víčko rozdělovače i palec, ale stále ten stejnej válec vynechává. S podezřením na podpálenej ventil jsem měřil tlaky-na všech válcích byly mezi 11 a 12, při studeným motoru. Díky za nápady, já už svoje vyčerpal.

1 reakcí na tento příspěvek Problem s autem

29.2.2012 v 15:40 | Nahoru | #1
No co já vím, a co jsem měřil, tak kompresi na teplým motoru. Dělá to aji jen za tepla, nebo i za studena? Emulze pod víčkem? Vodu to nežere? Nekouří? Voda v oleji? Nebo naopak?

Problem s autem

29.2.2012 v 15:43 | Nahoru | #2
Ještě možnost vštřikovací ventil jestli je to teda více bodovej vstřik ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 16:20 | Nahoru | #3
Rampa89>
Za studena to jede normálně. Díval jsem se na měrku a olej je hnědej...tzn. že tam je voda Takže těsnění pod hlavou, nebo někde nějaká prasklinka, která se roztáhne když se motor zahřeje...tlaky jsem měřil za studena, takže se neprojevila...
Teď zvažuju možnosti-oprava/novej motor/skála

Naposledy editováno 29.02.2012 16:21:38

Problem s autem

29.2.2012 v 16:51 | Nahoru | #4
To máš v piči válce..

(reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 17:32 | Nahoru | #5

Wenca24 píše: Rampa89>
Za studena to jede normálně. Díval jsem se na měrku a olej je hnědej...tzn. že tam je voda Takže těsnění pod hlavou, nebo někde nějaká prasklinka, která se roztáhne když se motor zahřeje...tlaky jsem měřil za studena, takže se neprojevila...
Teď zvažuju možnosti-oprava/novej motor/skála

skála bude ideální ze staré kurvy pannu neuděláš a budeš do toho jen sypat prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Problem s autem

29.2.2012 v 17:50 | Nahoru | #6
změř si ještě jak to dobíjí, dnešní motory jsou na to citlivé a mělo by to dávat přes 14V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 18:02 | Nahoru | #7

oldbajker píše: změř si ještě jak to dobíjí, dnešní motory jsou na to citlivé a mělo by to dávat přes 14V

že by šla voda do oleje kvůli dobíjení? to mi nepřipadá pravděpodobný.

Naposledy editováno 29.02.2012 18:03:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 18:06 | Nahoru | #8
valibuk> ten příspěvek o vodě jsem nečetl

(reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #9
oldbajker> mě to bylo hned divný

(reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 19:02 | Nahoru | #10
Wenca24> Tak to rozdělej a uvidíš. Druhej motor tě možná výjde levněji, než oprava

1 reakcí na tento příspěvek Problem s autem

29.2.2012 v 19:48 | Nahoru | #11
sundej hlavu-na 90%to bude fouklé těsnění pod hlavou.
zkontroluj válce jestli nejsou porezlé-myslím že to bude O.k. ,nech přebrousit hlavu,pro jistotu i tlakovku-jestli není prasklá,nové těsnění a zase pojede jako zamlada

u takle starých aut běžná věc....

PS:když už to bude dole,je více než vhodné,zabrousit ventily a vyměnit gufera na ventilech

edit:druhý motor moc nedoporučuju-koupíš to samé co máš-včera dobré-dnes nejede....

Naposledy editováno 29.02.2012 19:50:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

29.2.2012 v 21:23 | Nahoru | #12
Dolph-cz> Ja to tipuju spíš na nějakou tu prasklinku. Su totiž mamlas a jak byly ty mrazy tak to zmrzlo...Studený to ševelí dobře, vynechává to až když se to zahřeje...těsnění by podle mě foukalo pořád...Nerad bych to rozdělával povymněňoval těsnění, složil to a byl zase na svým..Se zabroušením ventilů s ponecháním původních kroužků/pístů nemám dobrý zkušenosti..Jak se říka: starý hovno nesmrdí, dokud se do něj nevrtá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 08:54 | Nahoru | #13

Wenca24 píše: Dolph-cz> Ja to tipuju spíš na nějakou tu prasklinku. Su totiž mamlas a jak byly ty mrazy tak to zmrzlo...Studený to ševelí dobře, vynechává to až když se to zahřeje...těsnění by podle mě foukalo pořád...Nerad bych to rozdělával povymněňoval těsnění, složil to a byl zase na svým..Se zabroušením ventilů s ponecháním původních kroužků/pístů nemám dobrý zkušenosti..Jak se říka: starý hovno nesmrdí, dokud se do něj nevrtá.



trošku tady motáš dohromady hruška s jablkama-ventily s kruhama nemají nic společného-jde o to,že ty ventily už můžou být hodně zaklepané,nabo i trošku podpálené-proto se to dělá zároveň s tím když už je hlava dole-aby jsi to náhodou nedělal za chvíli zase....

kruhy a písty je kapitola sama o sobě...

jinak malolitrové benzíny praskají velmi vyjímečně-pokud jsi tam měl alespoň trošku fradexu,tak to sice zmrzne,ale už to nemá sílu rozervat,další věc-když už mráz něco potrhá,odnesou to i marazovky,taky cledič a topení-prostě je velmi nepravděpodobné,že by všechno vydrželo,jen motor prasknul.

každopádně jedna věc je jistá-pokud s tím takle budeš jezdil,tak ten motor se vysype po pár desítkách,nebo stovkách kilometrů...

PS:těsnení dokáže dělat různé věci,projevuje se to mnoha způsoby,záleží kam to prasklo-jesli do vody,do oleje,do sousedního válce...a samozřejmě i kombinace těchto prasklin...

fouklých těsnění dělám každou zimu desítky,je to běžná věc.

3 reakcí na tento příspěvek Problem s autem

1.3.2012 v 09:08 | Nahoru | #14
Od tý doby, co jsem za srovnání hlavy dal 10 000 kč a po 10 000 km začala klepat klika, měním celé motory, popř. celá auta!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:17 | Nahoru | #15

rancher píše: Od tý doby, co jsem za srovnání hlavy dal 10 000 kč a po 10 000 km začala klepat klika, měním celé motory, popř. celá auta!


na čem si to nechával dělat? mě srovnali hlavu za cca 500,- nějaký prachy za těsnění pod hlavu,sání a podobně, rozvody a cca 5000 to jistilo lítám na tom už 50t.km a zatím OK i když už se dělá malinko emulze pod víčkem,ale jestli to není tou zimou

Naposledy editováno 01.03.2012 09:17:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:20 | Nahoru | #16
rancher> za 10tis.? To ti rovnali tvou hlavu na plastické chirurgii?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:20 | Nahoru | #17
Hygienik> Servis Peugeot...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:21 | Nahoru | #18

dva_hrnce píše: rancher> za 10tis.? To ti rovnali tvou hlavu na plastické chirurgii?


Urážka přijata...

(reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:24 | Nahoru | #19
rancher> áha

(reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 09:42 | Nahoru | #20

rancher píše: Urážka přijata...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 11:22 | Nahoru | #21

rancher píše: Od tý doby, co jsem za srovnání hlavy dal 10 000 kč a po 10 000 km začala klepat klika, měním celé motory, popř. celá auta!



jestli ti začala klepat klika-tak proto,že jsi na vodu v oleji jezdil moc dlouho a klika se přidřela.

pro mně a za mně si měň celé motory-a podle mně je to u 15 let starého auta větší loterie,než ho opravit...

(reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 14:54 | Nahoru | #22
Dolph-cz> Ty se tím totiž živíš, to se na to díváš jinak.

Loterie zrovna tak je, kdo ti to bude opravovat. A zrovna tak můžeš narazit na zachovalej motor, nejlíp pokud si člověk může prohlídnout auto, ze kterýho to je a od koho to kupuje.

Jako srovnávat opravu od lojzy ze stodoly s nákupem motoru od ukrajinců v kovošrotě.

Problem s autem

1.3.2012 v 15:16 | Nahoru | #23

Problem s autem

1.3.2012 v 15:26 | Nahoru | #24
Soráč,koukám,žes to tam už taky řešil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 18:19 | Nahoru | #25

Dolph-cz píše: trošku tady motáš dohromady hruška s jablkama-ventily s kruhama nemají nic společného-jde o to,že ty ventily už můžou být hodně zaklepané,nabo i trošku podpálené-proto se to dělá zároveň s tím když už je hlava dole-aby jsi to náhodou nedělal za chvíli zase....

kruhy a písty je kapitola sama o sobě...

jinak malolitrové benzíny praskají velmi vyjímečně-pokud jsi tam měl alespoň trošku fradexu,tak to sice zmrzne,ale už to nemá sílu rozervat,další věc-když už mráz něco potrhá,odnesou to i marazovky,taky cledič a topení-prostě je velmi nepravděpodobné,že by všechno vydrželo,jen motor prasknul.

každopádně jedna věc je jistá-pokud s tím takle budeš jezdil,tak ten motor se vysype po pár desítkách,nebo stovkách kilometrů...

PS:těsnení dokáže dělat různé věci,projevuje se to mnoha způsoby,záleží kam to prasklo-jesli do vody,do oleje,do sousedního válce...a samozřejmě i kombinace těchto prasklin...

fouklých těsnění dělám každou zimu desítky,je to běžná věc.



Fridex tam byl, -15 to jestě vydrželo, Zmrzlo to až jak bylo -25. Trošku jsi mě uklidnil.
Jde o to, že když utěsníš vršek, zvýší se tlak ve válcích a bude to tlačit víc oleje přes kroužky, kde je větší plocha-tzn. spotřeba oleje celkem výrazně vzroste. To je moje zkušenost...a nejenom moje...Každopádně sundám hlavu a zkusím zjistit co se stalo, pak se rozhodnu co dál. Dík za rady

(reakce na) Problem s autem

1.3.2012 v 19:05 | Nahoru | #26

Wenca24 píše: Fridex tam byl, -15 to jestě vydrželo, Zmrzlo to až jak bylo -25. Trošku jsi mě uklidnil.
Jde o to, že když utěsníš vršek, zvýší se tlak ve válcích a bude to tlačit víc oleje přes kroužky, kde je větší plocha-tzn. spotřeba oleje celkem výrazně vzroste. To je moje zkušenost...a nejenom moje...Každopádně sundám hlavu a zkusím zjistit co se stalo, pak se rozhodnu co dál. Dík za rady



trošku tě poopravím-tím že zabrousíš ventily-tak se nic neutěsní,nebudou tam vyšší tlaky.

ono je to totiž tak,že jakmile začnou trošku ventily podfukovat-tak je to v prdeli,tlaky rapidně klesnou,motor jede blbě a za chvíli se ventily podpálí úplně.

takže pokud tvůj motor jel ještě nedávno normálně-tak ty ventily budou relativně v pořádku-ta kontrola a zabroušení se dělá s čistě preventivníh důvodů....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist