Asi podle některých je to pouze mašinou - z toho mě vyplývá, že by na jeho bike mohli posadit kohokoli a zajel by minimálně stejně .
Ano, v sezoně 2010 neodpovídal mechanismus pohonu vaček. V sérii je to řešeno rozvodovým řetězem. Ale jeho bike a týmového kolegi (Camiera) měl pohon ozubeným soukolím. Dalo by se tedy uvažovat že to né zcela korenspondovalo se sériovostí .... kde je ale ta hranice ? V té době ještě nebylo vysloveně zakázáno změna pohonu vaček, bylo to tedy legální, ale chytře vyřešené. Že by to ale mělo tak výraznej podíl na Biaggiho titulu no nevim nevim .
Když už Aprilka má vše v pořádku (pravidla jsou asi jasněji a více do podrobnosti dořešená), tak pro některé z vás Max stále jezdí na motorce MotoGO, jak je tedy možný že se vůbec dostane do volnejch treninků, kvald a samotnýho závodu. Technický komisaři nejsou žádní blbci a už od loňska byli přísní Max neMax.
Já to vidim asi tak: Max bude jedit hluboko v poli a nikdo ani nekvákne, jakmile ale je vidět na stupních vítězů nedej bože na stupni nejvyšším, tak je najednou něco na jeho motorce asi zakázanného - to smrdí tak trochu nepřejícností a závistí .
Max vykročil do nové sezony 2012 nejlépe jak mohl ! On, celej jeho tým a vývojáři z Noale jistě tvrdě dřeli a dnes to bylo na jeho jízdě vidět a řikejte si co chcete.
Jen pro zajímavost jsem přidal anketu abych viděl podíl názorů pro a proti regulérnosti jeho motorky vůči jeho soupeřům ve WSBK .
Pište názory a hlasujte !
Naposledy editováno 26.02.2012 19:24:33