globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palubni voltmetr a teplomer trochu jinak..
 
16.2.2012 v 15:03
Jelikoz jsem nedavno kupoval novou baterii do moto a jeste opravoval nasledky vypalenych konektoru od regulatoru dobijeni,rozhodl jsem se toto pojmout trochu vaznej a predejit pripadnym dalsim komplikacim.Vetsina motorek nema vlastni kontrolu palubniho napeti.Informace pro nekoho zbytecna,ale spravne napeti je asi prvni a nejrychlejsi diagnostika stavu.Chtel jsem postavit maly voltmetr a to tak,aby nerusil vzhled a byl trochu videt i ve dne.Po dlouhem badani jsem nakonec stavbu zavrhl a nasel neco takoveho , . Velikost je supr.Dalsi typ,ktery by me vyhovoval je podsviceny voltmetr.Bombovvej je i modul teplomeru .Pokusim se aplikovat do moto (GSX-R) a poslu par fotek..

1 reakcí na tento příspěvek Palubni voltmetr a teplomer trochu jinak..

16.2.2012 v 23:03 | Nahoru | #1
pri tych voltmetroch si pozrite udaj - presnost merania (Accuracy).
marne bude vodotesny, prachotesny, ked nebude presne merat.

(reakce na) Palubni voltmetr a teplomer trochu jinak..

16.2.2012 v 23:10 | Nahoru | #2

popinjay píše:



Tak potápět se s tím nikdo nebude a přesnost bude asi jako u jiných voltmetrů, která mají standardně některé motorky. Já mám v celku dobrou zkušenost (není to zase dlouhá zkušenost) s kontrolkami (nedobíjí, dobíjí a přebíjí). Voltmetr by se mi teda líbil víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist