globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximálka a zrychlení
Nemohu nikde vyčíst maximálku a zrychlení Crossrunnera. Jezdil jste někdo na tomto modelu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 09:55 | Nahoru | #1
kotleta> čus Lojzo Nojo, Diavel je jiná liga... a hodně dobrá liga . I když na dlouhý cestování bych asi vybíral jinde, pokud bych teda chtěl jezdit ve dvou. Mě Crossrunner celkem sednul, i když ten motor je samozřejmě trochu jiný než máme v magnách . VTECu bych se nebál, mě to fakt vyhovovalo už u VFR, rychle se s tím dá naučit pracovat a je úžasný, když víš, že zrovna teď dostane mašina kopanec, kterej tě vystřelí dopředu... i když u Crossrunneru to není tak markantní. Btw, teď jedeme na testování Crosstoureru, což je už V4 1200. Ale je to nový, takže tam ti asi taky nesedne cena... co nějaký dvouvál do cestovna? Třeba Stelvio, jako má Seikos?

(reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 10:02 | Nahoru | #2

Scoob MTR píše: kotleta> čus Lojzo Nojo, Diavel je jiná liga... a hodně dobrá liga . I když na dlouhý cestování bych asi vybíral jinde, pokud bych teda chtěl jezdit ve dvou. Mě Crossrunner celkem sednul, i když ten motor je samozřejmě trochu jiný než máme v magnách . VTECu bych se nebál, mě to fakt vyhovovalo už u VFR, rychle se s tím dá naučit pracovat a je úžasný, když víš, že zrovna teď dostane mašina kopanec, kterej tě vystřelí dopředu... i když u Crossrunneru to není tak markantní. Btw, teď jedeme na testování Crosstoureru, což je už V4 1200. Ale je to nový, takže tam ti asi taky nesedne cena... co nějaký dvouvál do cestovna? Třeba Stelvio, jako má Seikos?



No, mě zrovna ten VTEC u Crossrunera hodně zklamal. Zejména přepínání stavů, když akceleruješ a v momentě kdy se ti přepne VTEC tak ubereš. Motorkou to nepříjemně škube. Kvůli tomuto jsem měl docela namále, abych vypůjčenou motorku nepoložil v zatáčkách na Ještědu. A co mě fakt vadilo, že ten motor je nudnej jak šicí stroj. Vůbec o něm nevíš, nějak tam dole lehounce cvrdliká a žádný emoce a žádná zábava. Jo, zábava začíná od 6tis nahoru, ale to je zábava za cenu většího rizika a spotřeby.
Já radši zábavu v celém spektru otáček

Jinak Stelvio je cenově trochu jinde. Cca o 50-90 výš než je ta Honda. A skoro už u toho Diavela, pokud bys tedy počítal s NTX

Naposledy editováno 16.02.2012 10:07:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 Včera v 15:08 Gahan37
Držáky bočních kufrů pro typ givi m... Honda VFR 800X Crossrunner LS69 1 31.10.2022 v 17:55 jarak
Ahoj tak trochu ojetý motorkář Honda VFR 800X Crossrunner Palma69 5 23.10.2022 v 08:17 krokoš
Držáky a kufry Honda VFR 800X Crossrunner JendaMucha 1 20.10.2022 v 22:15 LS69
Pojistka segerovka Honda VFR 800X Crossrunner Palma69 10 19.9.2022 v 14:35 Palma69


TOPlist