Dočetl jsem se, že se tady prodávají řezané pneu SLIC. Neznáte někoho, kdo to ODBORNĚ ŘEŽE v olomouckém kraji, OL, SU a okolí? A nebo, co na ně říkáte?
Koupil jsem moto a v zadu je SLICKA. I když už mám doma nové pneu, tak bych chtěl vyzkoušet tu SLICKU prořezat.
I když mám v profilu GS, tak mám CBR 600 rr
Naposledy editováno 12.02.2012 17:09:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
--VinCenzo-- píše: v čem je to přežitek? Taky mám na k4 předepsaný 190/50 ale měl jsem tam i 55 už
dnes už na některý dávaj 55, motorka je ovladatelnější.... daleko víc vhodnější na sportovní jízdu. Proč myslíš že už xxxxxxx let se dává vyšší profil pneu?!
50ka je totální placka, motorka nechce vůbec do náklonu.... totálně tím zabiješ vlastnosti který ten bajk má mít. Na hranu jí dostane snad i pětiletý dítě a někdo vyježděnej kdo je zvyklej na velký náklony se dostane za možností tý gumy.
Naposledy editováno 21.02.2012 20:19:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
GRASSEL píše: dnes už na některý dávaj 55, motorka je ovladatelnější.... daleko víc vhodnější na sportovní jízdu. Proč myslíš že už xxxxxxx let se dává vyšší profil pneu?!
50ka je totální placka, motorka nechce vůbec do náklonu.... totálně tím zabiješ vlastnosti který ten bajk má mít. Na hranu jí dostane snad i pětiletý dítě a někdo vyježděnej kdo je zvyklej na velký náklony se dostane za možností tý gumy.
Jednou jsem tam měl i 180/55 a jezdilo se mi s tím dobře, zatím všechno na silnici ale...
GRASSEL píše: dnes už na některý dávaj 55, motorka je ovladatelnější.... daleko víc vhodnější na sportovní jízdu. Proč myslíš že už xxxxxxx let se dává vyšší profil pneu?!
50ka je totální placka, motorka nechce vůbec do náklonu.... totálně tím zabiješ vlastnosti který ten bajk má mít. Na hranu jí dostane snad i pětiletý dítě a někdo vyježděnej kdo je zvyklej na velký náklony se dostane za možností tý gumy.
Hele, já měl kolik roků problém dostat tu 190/50 na hranu, protože ta guma prostě nedává důvěru a chová se divně... pak jsem nazul 190/55 a v krátké době jsem dával na hranu i přední s prstem v nose. Neuvěřitelný jak taková z prvního pohledu "drobnost" uplně diametrálně změní chování motorky...