Téma: mercedes 124 Diesel
 
8.2.2012 v 18:02
zdravim...už dlouho plánuju koupi mercedesa 124,konkrétně shánim facelift model 1993-1996 s pětiválcovým dieselem bez turba 2,5 dvacetiventil už sem o tomhle autě pročet hodně informací a diskuzí a všichni na něj většinou pějou chválu...ale i tak by mě zajímalo jestli tady má někdo s tím autem praktické zkušenosti? zajímá mě spotřeba,nedostatky,problémy,jízdní výkony a vlastnosti atmosférického dvacetiventilu atd. budu rád za každej postřeh ohledně tohoto jak se říká posledního poctivého mercedesa

1 reakcí na tento příspěvek mercedes 124 Diesel

8.2.2012 v 20:52 | Nahoru | #1
124ku mám a 2,5D taky rv 1993. Taky jsem nechtěl v žádném případě kombika i když by se mi líbil. Když se řekne u kombiku NIVO tak se každý majitel orosí Medvěda mám jako druhé auto na lítání. Mám najeto 300na tacháči a myslím že podlé české tradice tam bude 500. Interiér je jak kdyby to sjelo z linky, černá metalíza a bez koroze. Při koupi jsem ho prolezl skrz naskrz a byl jsem překvapen zachovalostí. Tenhle model už nekoupí nikdo jiný než ten co má přístup k jakémukoliv oleji místo nafty neb nějaký fanda.Spotřeba není žádná hitpatráda Město 9-10 a mimo lehká noha kolem 7, když si přesednu do oktávky 1,9Tdi tak si musím dávat hodně bacha jede jak z praku. U MB 2,5d šlapeš na pedál a furt nic. Když předjíždím tak se modlím abych to přežil. Není to auto na závodění, když měříš zrychlení z O-100 tak neber stopky ale kalendář auto se ti odmění absolutním tichem v interiéru a luxusně odpruženým podvozkem, super rejd. Když vidím tu cenu bílého kombíka tak bych řekl že za ty peníze koupím oktávku v dízlu a jezdím do 5litrů. Všude na netu jsou hodně přestřelené ceny těchto modelů, já pátral dlouho a ty co měli cenu nejvíše tak to auto bylo oproti fotkám totální vrak, motor kouřil třásl se, podvozek včetně uchycení zadní nápravy zrezlý atd. Já ho koupil za 30tis a to byl maximální strop co jsem byl ochoten za tak staré auto dát. Kdyby to nebyl mercedes tak bych auto z toho roku nechtěl ani zadarmo. Mám před pár dny vyzkoušené straty v mínus 20 stupíncích a to mám v ulici nejstaršícho dízla a každý den jsem odjel do práce jen já Shrnu to asi tak, poslední model MB který za něco stál, motor 2,5D neb 3,0D jsou při běžné údržbě nesmrtelné, zvenku zní jak šicí stroj, předkomůrka, pístkové čerpadlo. Auto jede i na margarín a repas trysky děláš po miliónu Km a stojí pětibabu. Co víc si přát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mercedes 124 Diesel

8.2.2012 v 22:58 | Nahoru | #2

Tutanchamon píše: 124ku mám a 2,5D taky rv 1993. Taky jsem nechtěl v žádném případě kombika i když by se mi líbil. Když se řekne u kombiku NIVO tak se každý majitel orosí Medvěda mám jako druhé auto na lítání. Mám najeto 300na tacháči a myslím že podlé české tradice tam bude 500. Interiér je jak kdyby to sjelo z linky, černá metalíza a bez koroze. Při koupi jsem ho prolezl skrz naskrz a byl jsem překvapen zachovalostí. Tenhle model už nekoupí nikdo jiný než ten co má přístup k jakémukoliv oleji místo nafty neb nějaký fanda.Spotřeba není žádná hitpatráda Město 9-10 a mimo lehká noha kolem 7, když si přesednu do oktávky 1,9Tdi tak si musím dávat hodně bacha jede jak z praku. U MB 2,5d šlapeš na pedál a furt nic. Když předjíždím tak se modlím abych to přežil. Není to auto na závodění, když měříš zrychlení z O-100 tak neber stopky ale kalendář auto se ti odmění absolutním tichem v interiéru a luxusně odpruženým podvozkem, super rejd. Když vidím tu cenu bílého kombíka tak bych řekl že za ty peníze koupím oktávku v dízlu a jezdím do 5litrů. Všude na netu jsou hodně přestřelené ceny těchto modelů, já pátral dlouho a ty co měli cenu nejvíše tak to auto bylo oproti fotkám totální vrak, motor kouřil třásl se, podvozek včetně uchycení zadní nápravy zrezlý atd. Já ho koupil za 30tis a to byl maximální strop co jsem byl ochoten za tak staré auto dát. Kdyby to nebyl mercedes tak bych auto z toho roku nechtěl ani zadarmo. Mám před pár dny vyzkoušené straty v mínus 20 stupíncích a to mám v ulici nejstaršícho dízla a každý den jsem odjel do práce jen já Shrnu to asi tak, poslední model MB který za něco stál, motor 2,5D neb 3,0D jsou při běžné údržbě nesmrtelné, zvenku zní jak šicí stroj, předkomůrka, pístkové čerpadlo. Auto jede i na margarín a repas trysky děláš po miliónu Km a stojí pětibabu. Co víc si přát.



tvá slova jsou uklidnující a utvrzují mě v názoru že to auto musim mít...předpokládám že máš motor osmiventil? ...dvacetiventil pojede o něco živeji a spotřeba...tě ch pár litrů navíc přece nehraje roli,...vezeš se přece v mercedesu! néé v náký tuctový octávce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist