Téma: WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
 
5.2.2012 v 14:04
Přemejšlim,že moje wr půjde do světa,ale nevim co koupit místo ní.S wrkem jsem max. spokojenej.Mám jí upravenou podle svejch představ,ale přece jen si řikám,že by to chtělo změnu.Pište prosim svoje zkušenosti jen s motorkama co jsou v názvu tématu.Třeba dojdu k závěru,že je to jen chvilková slabost a nic lepšího než wr neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

5.2.2012 v 22:23 | Nahoru | #1

Kopi píše: prackarr> Celkem zajímavý.Že by ta Honda z toho zase vyšla nejlíp?


Prosím tě,vyšla nejlíp,vyšla nejlíp. Ty poznáš na motorce,zasrané vod blata,jestli má o 3 nebo 4kg víc,nebo ne?
Pokud by toto fungovalo,tak se nemusíš nikdy koukat,kolik máš paliva v nádrži,protože při těch 10ti litrech je to skoro jednou tolik kg úbytek hmotnosti při vyjetí paliva,jak rozdíl mezi těmato třema motorkama.
Výrazně lehčí,jak napsal Vespa,bych použil při rozdílu 10 kg a více.
Myslím,že tady to bylo spíše zbožné přání...
Edit: ty,jako hobbík nepoznáš,"která je lepší".
Je to otázka pocitu a "přízně" ke značce,pak ti některá přijde "výrazně lehčí"
Podvozkově je v základu rozhodně nejlepší CRF,pak KTM a Yamahu musíš poladit.
Motorově bude v základu nejlepší KTM. Yamahu musíš opět ladit,Hondu u 250 taky.
Na výdrž rozhodně vydrží nejvíce Japonec. Jestli modrá,nebo červená,těžko říct.
Pokud by ses ptal na 450,tak červená rozhodně. Tu nemusíš ladit vůbec. Sjede z obchodu,nastavíš páčky a řadičku a jedeš.
Podvozek nejlepší a motor taky.

Naposledy editováno 05.02.2012 22:29:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

5.2.2012 v 22:31 | Nahoru | #2
prackarr> No,když jsem přešel z 450 na 250,tak mi to připadalo,že jezdim na kole.Je tam rozdíl tuším 6kg a bylo to hodně znát.

(reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F

6.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #3

prackarr píše: Prosím tě,vyšla nejlíp,vyšla nejlíp. Ty poznáš na motorce,zasrané vod blata,jestli má o 3 nebo 4kg víc,nebo ne?
Pokud by toto fungovalo,tak se nemusíš nikdy koukat,kolik máš paliva v nádrži,protože při těch 10ti litrech je to skoro jednou tolik kg úbytek hmotnosti při vyjetí paliva,jak rozdíl mezi těmato třema motorkama.
Výrazně lehčí,jak napsal Vespa,bych použil při rozdílu 10 kg a více.
Myslím,že tady to bylo spíše zbožné přání...
Edit: ty,jako hobbík nepoznáš,"která je lepší".
Je to otázka pocitu a "přízně" ke značce,pak ti některá přijde "výrazně lehčí"
Podvozkově je v základu rozhodně nejlepší CRF,pak KTM a Yamahu musíš poladit.
Motorově bude v základu nejlepší KTM. Yamahu musíš opět ladit,Hondu u 250 taky.
Na výdrž rozhodně vydrží nejvíce Japonec. Jestli modrá,nebo červená,těžko říct.
Pokud by ses ptal na 450,tak červená rozhodně. Tu nemusíš ladit vůbec. Sjede z obchodu,nastavíš páčky a řadičku a jedeš.
Podvozek nejlepší a motor taky.



Rozdíl tam opravdu je. Není to jen hmotnost jako taková, ale i stavba a rotující hmoty. EXC-F se mě líp vedla i obalená kilama bahna. Nejezdím nijak zvlášť dobře, ani nemám patent na rozum, ale ten rozdíl jsem poznal, za tím si stojím. Půjdu za to asi na pranýř, ale na KTM se mě líp dařilo, víc jsem vyjel, byl rychlejší atd :)

Co se týče motoru tak všechny 250F se musí dost ladit.. ani EXC-F v základu nejede. Co jsem tak slyšel od Vlasty tak CRF 250X jede výborně, ještě víc jak WR.. takže bod pro červené :) ale sám jsem na ní nejel.
S Huskou nemám zkušenost, ale říká se že KTM jede nejmíň, resp. Honda a Yama se dají naladit na větší výkon než KTM (pomocí nějakých rozumně drahých prostředků a při zachování objemu)

Naposledy editováno 06.02.2012 11:33:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist